Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם ממש לא שמים לב לנושא,

הוא לא רוצה איכות לרוב,הוא רק רוצה שהבאס יבוא עם השיר זה הכל.

פורסם

כל שרשור שאתה פותח מחזק את דעתי שאתה פשוט לא מבין כלום בתחום.

 

כל סאב יכול להגיע עם השיר. השאלה היא מה עושים מסביב.

ולהמליץ על סאב של 1000W RMS. כדי שיגיע עם השיר זה גובל בטמטום.

גם סאב של 50W RMS. יגיע עם השיר. השאלה מה הוא מחפש מהבס.

בס עם המזיקה באופן הגיוני. או סטריט בס. (כמו שיש להיונדאי הצהובה של סימון. 4 קיקרים.)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אתם ממש לא שמים לב לנושא,

הוא לא רוצה איכות לרוב,הוא רק רוצה שהבאס יבוא עם השיר זה הכל.

הוא רוצה באס שלא יאחר אתה מתכוון?

יותר SPL מאשר SQ נכון?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
הוא רוצה באס שלא יאחר אתה מתכוון?

יותר SPL מאשר SQ נכון?

 

הוא מחפש SPL (כן,בום בום) ושהבאס יצא עם השיר עצמו,לא אחרי או לפני וכד'.

 

וsoundman ,אני מודה לך על כל ניסיונך לעזור-אבל פה זה מסתיים-לא רוצה את עזרתך יותר:).

פורסם
אתם ממש לא שמים לב לנושא,

הוא לא רוצה איכות לרוב,הוא רק רוצה שהבאס יבוא עם השיר זה הכל.

 

שלומי אתה חושב שיש לך הבנה בנושא אבל מההודעות שאתה רושם עולה שאתה לפעמים כותב דברים שמראים ממש ההפך.

אולי תנסה להחכים מהעצות שאנשים ששנים בתחום במקום להתווכח איתם ולהפגין מושגים שקראת איפשהו כי זה לא מראה על הבנה בנושא אלה רק על יכולת קריאה ועשיית סלט מכל מה ששמעת מכל מיני אנשים.

 

כדי שהבאס יבוא עם השיר צריך מעבר לסאב איכותי עם תיבה נכונה צריך כיווני פאזות וטיים אלייג'מנט. ואז אולי הבאס יבוא עם השיר.

יש סאבים שנועדו רק לעשות רעש ולא לבוא עם השיר ואז קצת קצת לרסן אותם שישמעו סבירים ולא מאחרים יותר מידי.

וזה יכול לעשות מישהו שקצת מבין בתחום שיודע לכוון כמו שצריך. ולהתאים תיבות נכנות לאלמנים נכונים.

אתה צריך להבין מחבר שלך מה הוא רוצה ולא לדבר במונחים של SPL ו SQ כי לא נראה לי שאתה כל כך מבין את המונחים האלה.

גם סאב של SQ מסוגל להרעיד את האוטו ולגרום לך לדפיקות לב מואצות.(שראגמן והXXLS סאב SQ ואצלו הוא נשמע חזק מאוד

וגם מדוייק שכבר חשבתי שהבאס בא אצלו מהשמשה הקדמית :) )

בSPL מדובר על מדידת דציבלים ואין שום אזכור בקטגוריה הזאת לדיוק.ובמיוחד לא לבוא עם המוסיקה. מדובר על רעידות לשם הרעידות ולא לשם המוסיקה.

 

אם הוא רוצה SQ שמנגן חזק או כמו שהמציאו פה קטגוריה SQL לא חסרים סאבים שמסוגלים לזה כמו הIDMAX ועוד. או פשוט לשים זוג סאבים ככה העוצמה תיהיה חזקה יותר מסאב אחד וגם יהיה דיוק.

 

דבר איתו תבין מה הוא רוצה ולא מה המונחים שהוא רוצה שיגידו שיש לו SPL

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...