Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחסום לחניה


quantum
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בא אליך בטענות.

אני שואל ממש באופן מעשי, מכיוון שגם אני מתמודד עם בעיה זהה.

אפילו אם אגיש תביעה לבית משפט, אפילו אם אוכיח באופן חד משמעי שאכן היתה הסגת גבול, איזה פיצוי לדרוש? איך לחשבו?

כל מה שאני מצליח לחשוב עליו היא עלות חצי יום או יום עבודה שלך\ שלי.

לחשב את החלק היחסי של החניה מהארנונה שאני משלם? משלמים ארנונה על החניה?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא בא אליך בטענות.

אני שואל ממש באופן מעשי, מכיוון שגם אני מתמודד עם בעיה זהה.

אפילו אם אגיש תביעה לבית משפט, אפילו אם אוכיח באופן חד משמעי שאכן היתה הסגת גבול, איזה פיצוי לדרוש? איך לחשבו?

כל מה שאני מצליח לחשוב עליו היא עלות חצי יום או יום עבודה שלך\ שלי.

לחשב את החלק היחסי של החניה מהארנונה שאני משלם? משלמים ארנונה על החניה?

 

כמו שאמרתי זה עניין סוביקטיבי. אתה לא צריך להיכנס למתמטיקה של ארנונה או לעלות יום עבודה, כי זה לא קשור. אם כבר אתה תובע, אתה יכול לדרוש פיצוי על עגמת הנפש והפגיעה בשימוש ברכוש הפרטי. כל סכום שתנקוב בין 100 ל 300 שקלים ליום יהיה הגיוני וסביר. זה תלוי בשופט. במקרה שלי, הבנאדם חונה לי בחניה הפרטית כבר שלשה ימים ( מיום ראשון). שמתי לו שלט על הרכב עם חשבונית לתשלום (200 שקל ליום). לא שאני מצפה שהוא יבוא לשלם, אבל שירגיש משהו ממה שאני מרגיש כשפולשים לי לרכוש הפרטי. אולי זה יגרום לו להתבייש בעצמו והוא לא יעשה זאת שוב.


×
×
  • תוכן חדש...