Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

לפני כחודש וחצי החלפתי בפוקוס 2002 שלי גאנטים מגנזיום (לא מקוריים) .

 

הרכב נסע בסדר גמור ולא היו שום בעיות .

 

לפני שבוע , ביצעתי טיפול לרכב שכלל החלפת שמנים ופירוק הגלגלים לבדיקת מצב הבלמים .

 

לאחר הטיפול אני מרגיש רעידות במהירויות מעל 100 קמ"ש .

 

ניגשתי לפנצריה וחשבתי שמא בתהליך ההרכבה של הגאנ'ט בטיפול, לא הרכיבו את הטבעות מרכוז בחזרה .

 

הוא טען בפני שלאחר בדיקה עם היבואן , אין צורך בטבעות שכאלה בג'אנט הזה

 

חזרתי עוד פעם לפנצריה והפעם ביצענו איזון גלגלים , לא עזר .

 

ביצענו איזון נוסף והחלפנו בין הצמיגים הקדמיים לאחוריים וכלום לא עזר .

 

בפנצ'ריה אמרו לי שיש צורך להחליף צמיגים לחדשים אבל זה נראה דרך למשוך עוד כסף ממני

 

כי לפני הטיפול , הכל היה בסדר גמור .

 

מה לעשות ? אני ממש עובד עצות .

 

בבקשה, רק תשובות מקצועיות או של בעלי ניסיון עם התופעה

 

שנדונה כאן רבות .

 

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

אולי נפגע הכיוון פרונט או משהו?

מה בידיוק עשו במוסך כדי לבדוק? פרקו משהו?

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אביתר ,

 

בסה"כ פרקו את הגלגל , הסתכלו שהכל בסדר

 

והחזירו חזרה .

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

אותו סיפור בפוקוס שלי 2004 כבר מלא זמן ... אני פשוט לא מתייחס לזה

בנסיעה מעל 120 יש רעידות חזקות

אבל יהיה נחמד למצוא פתרון

פורסם

הייתה לי ממש את אותה בעיה ומה לא עשיתי בשביל לנסות לפתור אותה

אפילו כמעט החלפתי ציריות

אחרי מיליון בדיקות וכוון פרונט ומה לא עשיתי

הסתבר שזה היה סך הכל איזון כמו שצריך

הסתבר שזה שאיזנתי אצלו בין היתר לפחות 5 פעמים פשוט לא יודע את העבודה

הלכתי לאחר טזה גם במקרה ומתוך יאוש והוא פתר את הבעיה כמו בקסם.....

פורסם

לחבר

גש לאחד ממכוני הפרונטים המומלצים ובקש איזון גלגלים כאשר הגלגל מורכב על גבי הרכב (המכשיר נקרא "וספה")

 

הבעיה נובעת משטח מגע לא אחיד בין צלחת הבילום לבין שטח המגע של החישוק

יש לקחת מזמזמת פחחים ובעזרת נייר בגרעיניות 120 לשפשף את שני שטחי המגע והבעיה תעלם

יגאל

פורסם

לא מחזיק פורוד, אבל נתקלתי בבעיה דומה בקולט.

משער לעצמי שכולם נתקלו,

הרכב עבר הכול, 2 איזונים, החלפת גלגלים, בדיקת החישוקים לג'אנטים, בדיקת ציריה וייתכן גן פרונט ע"י הבעלים הקודמים, אצל הבעלים הקודמים זה נמשך כשנה וחצי.

 

ממשך כדרך המקרה (לאחר התייעצות בפורום חשבתי שכל מה שחסר זה המצמדים לגאנט, אז הזמנתי מהיבואן) כשבאתי להרכיב אותם גיליתי שהם כבר מורכבים, אני התייאשתי אבל מסתבר שהבחור לו, הוא עשה איזון לכול 4 הגלגלים במשך שעה וחצי וכלל נסיעת מבחן,

האוטו נוסע כמו גדול !!!

מסתבר שיש איזון ויש איזון, וצריך לדעת איך לאזן, הבחור איזן לי את הגלגלים לאחר שהאיזון האחרון היה שבועיים לפני.

 

המקום נמצא בראשון באזור תעשייה החדש, לא זוכר איך קוראים למקום, אני יכול לבדוק אם מישהו יתעניין, ממש ממליץ.

פורסם

כיוון פרונט לא פותר בעית רעידה. מרבית הסיכויים שהמדובר באיזון לא טוב. כמו שנאמר כאן יש איזון ויש איזון. איזון דינמי כפי שמציע אחד מקודמיי, אינו מומלץ למכוניות עם מערכות מתקדמות הקשורות לאובדן אחיזה וכן אינו ממש תורם לבריאות הדיפרנציאל. אין שום בעייה להגיע לאיזון אופטימלי גם באיזון רגיל ובלבד שהמאזן הנו בעל מקצוע ויש לו ציוד מתאים.

פורסם

חברים ,

 

בבדיקה שערכתי ביום שישי אצל כמה "בעלי מקצוע" נמצאו הממצאים הבאים :

 

2 אומרים שישי להחליף צמיגים (אין צורך בטבעות מרכוז).

 

1 אומר שיש להרכיב טבעות מרכוז .

 

אפשר לקבל המלצה על בעל מקצוע רציני שיערוך בדיקה רצינית כלומר :

 

אבחון על סמך נסיעת מבחן ולא לפתוח את הגלגל ולזרוק שטויות . ..

 

תודה ,

 

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם
לחבר

גש לאחד ממכוני הפרונטים המומלצים ובקש איזון גלגלים כאשר הגלגל מורכב על גבי הרכב (המכשיר נקרא "וספה")

 

הבעיה נובעת משטח מגע לא אחיד בין צלחת הבילום לבין שטח המגע של החישוק

יש לקחת מזמזמת פחחים ובעזרת נייר בגרעיניות 120 לשפשף את שני שטחי המגע והבעיה תעלם

יגאל

 

 

יגאל,

אשמח אם תספר איפה בדיוק אמור להיות מגע בין שטח "צלחת הבילום" וה"חישוק"?

אם כוונת המשורר למקום בו הגלגל מוצמד אל הנאבה לא יותר פשוט לכתוב את זה במילים ולא באמצעות פואטיקה?

 

ולנתן - אני לא יודע אם מדובר בפנצ'רייה באיזור שלנו, אבל מעטים הם החברה באיזורינו המודעים לחשיבותן של טבעות המרכוז.

הבעיה שאתה מספר עליה נשמעת כמו מקרה קלאסי של צורך בטבעות מרכוז - אבל יש דרך מאוד פשוט לברר את זה - תרכיב את הגלגל ותראה האם כשהוא יושב על הנאבה בלי ברגים הוא יכול לרקוד \ לנוע על הטבור האמצעי.

אם כן - הרי לך צורך מיידי בטבעות מרכוז.

ואפילו אוסיף ואומר - אם הרכב הוא בעל ברגים לגלגלים ולא STUDS [פינים בעלי הברגות שאליהם מלבישים אומים] הסיכוי שתופעה כזו תורגש חמורה הרבה יותר - לרוב כעת שימוש בSTUDS קיימת אפשרות לוותר על טבעות מרכוז.

 

ולכולם - נסו לקנות מגנזיום מאיכות טובה וחברה ממותגת - כזו שמובן מאליה שתספק לכם כ-ל מה שצריך לגלגל כולל טבעות מרכוז \ קאפות \ אומים לנעילה או ונטילים שקועים בגלגל.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רון ,

 

מה שלומך ?

 

אכן מדובר "בבעלי מקצוע" באזורינו .. . .

 

ברכב שלי יש ברגים שאליהם מתחברים האומים .

 

אתה יכול להמליץ לי על מישהו טוב באזור שלנו ?

 

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

לרון היקר

לגבי השפה התקנית יש לי הרבה השגות ,איני משורר ולכן אני משתדל להעביר את המסר בצורה הברורה ביותר,כלומר אם הבחור יפרק את הגלגל הוא יראה את צלחת הבילום ואת הטבור שלה ואז תתעורר השאלה את מה ללטש ,את טבור הצלחת ?

את הנאבה שמתחת? את שניהם ?

 

 

לחבר מצטרך לדעתו של רון לגבי חשיבות טבעות המירכוז, גש ל"איציק פרונטים" ברח בית הלל בתל אביב,מעט יקרן ,אך עושה את העבודה גם ברכבים ישנים ששם הבעיה גדולה אף יותר

יגאל

פורסם

ליגאלג'ט ולרון ,

 

בבדיקה שערכו לי , נמצא כי אכן יש קצת חופש אך אמרו לי שהחופש ללא הברגים הוא בסדר

 

לא משמעותי מדי . (אני מתכוון לחבר את הגלגל הרזרבי כדי לראות אם גם שם יש חופש

 

כדי לפתור את השאלה הזו אחת ולתמיד ) .

 

השאלה היא , איך עד עכשיו הכל היה בסדר ? האם אני צריך לחפש את הסיבה במוסך שפרק לי את הגלגלים

 

והחזיר לי את הגלגלים ללא הטבעות ?

 

שכן אם כך , אני אפיל את החיוב על בעל המוסך . אני לא אמור לספוג את זה .

 

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

שלום לכולם, חדש בפורום

גם אני מתמודד אם אותה בעיה

טויוטה סליקה 93

רכשתי לפני חודש ומיישר עליה קו

במסגרת יישור הקו החלפתי 4 בלמים ואז התחילו הצרות

רעידות במהירות של מעל 100 קמ"ש ובמהירות 120 עוזב את דוושת הגז ושומע חריקות מהגלגל השמאלי קידמי

עשיתי איזון לא עזר אמרו לי שאחד הג'אנטים ( מגנזיום מקוריים ) עקום

היום עשיתי יישור אצל עמוס ברחוב התחיה בת"א ( אדם נהדר מומלץ)

עכשיו הרעידות לא נוראיות אבל עדיין יש חריקות במהירות גבוהה כשעוזבים את הגז

אשמח אם מישהו יכול לעזור

×
×
  • תוכן חדש...