Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ,

 

לאחר שהרכבתי את הגלגל הרזרבי , גיליתי כי יש הבדל בין איך שהרזרבי יושב על הנאבה

לבין איך שהג'אנט יושב , ההבדל עם זאת הוא מינורי , כי יש טיפה חופש .

 

כמו כן שמתי לב שהרעידות מתגברות ברגע שאני מרפה מדוושת הגז , אז יש רעידות ממש חזקות לרבות משיכה של ההגה ימינה .

איך אתם ממליצים להמשיך מכאן ?

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

לגבי החריקות בסליקה, התדירות שלהן קבועה ומתגברת כשאתה מגביר מהירות?

נשמעות כמו שיפשוף בין 2 חלקים?

אם התופעה התחילה ממש אחרי החלפת הרפידות אז אולי הדיסק עצמו עקום.

פורסם

קבלו עדכון ,

 

לאחר שביצעתי ברכב איזון במקום אחר והחלפתי צמיגים אחוריים , כמות הרעידות

 

ירדה פלאים . הדרך שבה איזנו לי את הג'אנטים הייתה שונה קרי , שימוש

 

במדבקות במקום במשקולות .

 

ברם, עדיין יש רעידות קלות במהירות של 120 קמ"ש ,אך כנראה שהסיבה נעוצה

 

בצמיגים הקדמיים , שגילו שיש בהם בליטות בדופן (לרבות היותם מאיכות לא טובה) .

 

מסקנה , לקנות צמיגים רק מאיכות טובה וידועה. הצמיגים האחוריים שהורכבו אצלי היו

 

מחברה שאף פעם לא נתקלתי בהתאם גם רמת המהימנות .

 

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

יש לי את אותה הבעיה ברכב סיאט לאון 2002 עם ג'אנטים מקוריים,הבעיה התחילה לאחר שהרכב נלקח ע"י גרר למוסך, זה היה גרר מהסוג שגורר את רכב מהגלגלים הקדמיים והאחוריים מתגלגלים אחרי הגרר.. עשיתי איזון כבר ב4 מקומות שונים שאני יודע שהם מקצוענים,עשיתי כיוון פרונט ,החלפתי בין צמיגים אחוריים לקדמיים, החלפתי לצמיגים חדשים,הלכתי למוסך שלי , ועדיין יש רעידות בהגה מעל 100 קמ"ש ואף אחד לא יודע להגיד לי ממה זה...

למישהו יש אולי רעיונות, אני כבר לא יודע מה לעשות... :-(

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם
לא מחזיק פורוד, אבל נתקלתי בבעיה דומה בקולט.

משער לעצמי שכולם נתקלו,

הרכב עבר הכול, 2 איזונים, החלפת גלגלים, בדיקת החישוקים לג'אנטים, בדיקת ציריה וייתכן גן פרונט ע"י הבעלים הקודמים, אצל הבעלים הקודמים זה נמשך כשנה וחצי.

 

ממשך כדרך המקרה (לאחר התייעצות בפורום חשבתי שכל מה שחסר זה המצמדים לגאנט, אז הזמנתי מהיבואן) כשבאתי להרכיב אותם גיליתי שהם כבר מורכבים, אני התייאשתי אבל מסתבר שהבחור לו, הוא עשה איזון לכול 4 הגלגלים במשך שעה וחצי וכלל נסיעת מבחן,

האוטו נוסע כמו גדול !!!

מסתבר שיש איזון ויש איזון, וצריך לדעת איך לאזן, הבחור איזן לי את הגלגלים לאחר שהאיזון האחרון היה שבועיים לפני.

 

המקום נמצא בראשון באזור תעשייה החדש, לא זוכר איך קוראים למקום, אני יכול לבדוק אם מישהו יתעניין, ממש ממליץ.

 

איך קוראים למקום?

×
×
  • תוכן חדש...