שלום לכולם, חדש בפורום
גם אני מתמודד אם אותה בעיה
טויוטה סליקה 93
רכשתי לפני חודש ומיישר עליה קו
במסגרת יישור הקו החלפתי 4 בלמים ואז התחילו הצרות
רעידות במהירות של מעל 100 קמ"ש ובמהירות 120 עוזב את דוושת הגז ושומע חריקות מהגלגל השמאלי קידמי
עשיתי איזון לא עזר אמרו לי שאחד הג'אנטים ( מגנזיום מקוריים ) עקום
היום עשיתי יישור אצל עמוס ברחוב התחיה בת"א ( אדם נהדר מומלץ)
עכשיו הרעידות לא נוראיות אבל עדיין יש חריקות במהירות גבוהה כשעוזבים את הגז
אשמח אם מישהו יכול לעזור