Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גלגול מצחיק של נושא - לשני כיוונים שונים.

תלמדו להפריד:

1. איטום בדלתות שעוזר להפחית רזוננס, לייעל את פעילות האלמנטים ולקבלת תוצאה טובה יותר של סאונד.

2. פתיחת חלונות באמצע נהיגה - מפריע/לא מפריע?

 

מה הקשר בין השתיים??

גם אם יש לך איטום כמו אצל אלי, ברגע שתפתח את החלון ותיסע במהירות של מעל 50 קמ"ש - אתה לא תשמע טוב

כמו עם חלונות סגורים.

ולא צריך להיות מדען בשביל זה.

 

אז תאטמו כמה שבא לכם, אבל ברגע שפתחתם את החלון - זה סיפור אחר לגמרי.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גל, מה שאתה אומר הוא נכון. ברור שכאשר פותחים חלונות זה פוגע במידה נכרת באיכות הקול, אבל ברגע שהרמקול "מנגן" לתוך תיבת תהודה שהיא לא פח נטו - זה עולם אחר. הרמקול הרבה יותר דומיננטי, יש פחות קרקושים ורעשים, הבאס מורגש הרבה יותר. לכל זה אין קשר למצב החלון.

 

מקווה שזה יותר מובן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
גל, מה שאתה אומר הוא נכון. ברור שכאשר פותחים חלונות זה פוגע במידה נכרת באיכות הקול, אבל ברגע שהרמקול "מנגן" לתוך תיבת תהודה שהיא לא פח נטו - זה עולם אחר. הרמקול הרבה יותר דומיננטי, יש פחות קרקושים ורעשים, הבאס מורגש הרבה יותר. לכל זה אין קשר למצב החלון. ולכן אין אבל :wink:

 

מקווה שזה יותר מובן.

 

איתמר.

 

אין אבל, כי זה פשוט לא קשור - זה הכל. :lol:

פורסם
יש טיפה גבול לדעתי לחוצפה של אנשים , אני כאן בפורום כבר הרבה זמן היו לי חיכוכים עם אתמר אבל אף פעם הוא לא דיבר בסגנון משתלח . אז במקום לקבל ביקורת בצורה נכונה אתה טוען נגדו ?

מצטער פשוט התעצבנתי על התגובה שלך

 

מה קשור "על ראש הגנב"?

בשבילך, אני מצטט למה כוונתי ב-"משתלח":

אם אין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר, עדיף שתמשיך לקרוא, ללמוד ולשמוע מערכות עם בידוד, ואז תבין שגם עם חלונות פתוחים יש הבדל עצום בין רכב עם בידוד לאחד בלי. תגובות כאלה ממש לא מוסיפות לרמתו המקצועית של הפורום.

 

ואני רואה את זה כהשתלחות. אם מונה ההודעות שלי היה טיפה אחרת "ההקדמה" הזו לא היתה נכתבת. אם הייתי מבין שפגעתי נואשות ברמה המקצועית הייתי סותם (למרות שזה גם לא תרוץ). אבל אני חושב שעדיין הדעה שלי נכונה.

 

חוץ מזה לעיניין התרד; בסה"כ אמרתי לבחור שאם הוא פותח חלונות המון מההשקעה שלו לגבי איטום יורדת לטימיון. את זה אמרתי מניסיון (כאמור, לא של מאות רכבים) כשגם ברכבים עם איטום שנסעתי בהם, פתיחת חלונות פגעה נואשות בשמע.

מה צריך להיות "מקצועי"?

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

וואלה, אז זהו, לא נעשה איטום - כי אח שלי יעשן סיגריה עם חלון פתוח.

חבל על התיבה האטומה - אשתי תרצה משב אוויר נעים.

עזבו 3WAY - אין לכם מזגן ברכב.

פורסם
שלום לכולם!

 

חשבתי שלאחר התקנת המערכת ברכב

אולי באמת כדאי לעשות בידוד

השאלה היא האם מספיק רק בדלתות

והאם באמת כדאי לי לבודד

 

מצאתי סיבה אחת למה לא ואני לא יודע (גם לאחר חיפוש)

אם היא נכונה

 

אני אישית אוהב לסוע עם חלונות פתוחים (לא סובל מזגן לא חום ולא קור)

השאלה היא (טוב ההגיון אומר שזה כן יפגע באיכות) האם זה מונע ממני לבודד את הרכב

(או שאולי פתיחת חלונות לא מפריעה כל כך)

 

תודה לעונים

 

אני לא מבין על מה העיניין. הבחור נתן עובדה. הוא אוהב לנסוע עם חלונות פתוחים. האם זה מונע ממנו לאטום? ברור שלא.

האם שווה לו לאטום (בהתחשב בעובדה שהוא נוסע עם חלונות פתוחים כל הזמן)? שוב- לדעתי לא. מספיק לפתוח חלון ב-50 קמש ולשמוע למה. חרש לא ישקיע ברדיו דיסק.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

אני לא משתלח ולא נכנס באנשים (בעיקר כי אני איש גדול וזה עלול לכאוב).

 

כשאתה פותח חלונות אתה מסוגל לשמוע משהו בצורה איכותית? כנראה שלא, כי הרעש מבחוץ מפריע דרמטית (אם במהירות נמוכה בגלל הרעשים של הסביבה ואם במהירות גבוהה בגלל רעש הרוח).

אם כך, אני לא מבין מה שווה איטום בדלתות שאמור להביא לשיפור. גם ככה לא ישמעו אותו.

 

שוב פעם תרשה לי לצטט אותך.

 

מה שאתה אומר כאן הוא שחבל להשקיע באיטום כי יש רעש מבחוץ וכתוצאה מכך ישמעו פחות טוב. גם לזה אני וכל אחד אחר בפורום מסכימים.

 

מה שאני בא להגיד הוא שבידוד (בידוד, לא איטום) בכלל לא קשור למצב החלון או האם אנחנו נוסעים בב.מ.וו סדרה 7 או חיפושית. רמקול צריך לנגן בתוך תיבת תהודה. ברגע שתיבת התהודה שלו עשוייה מפח הוא נשמע רע. ברגע שאנחנו מעבים את תיבת התהודה שלו ונותנים לו תנאים נאותים, הוא נשמע אחרת לגמריי בלי שום קשר לחלון או לסוג הרכב. תקרא את הת'רד של MAZDA 3 MAN ותבין על איזה שיפור הוא מדבר.

 

אם עדיין זה לא ברור:

ניקח זוג רמקולים ביתיים. פעם נקשיב להם בחדר כאשר הם מותקנים בתיבה המקורית, ופעם נאזין להם באותו החדר כאשר הם מפורקים מהתיבה. מתי הם ישמעו יותר טוב?

על זה בדיוק אני מדבר. בלי קשר למצב החלון או שאר התנאים שמסביב.

 

אני מקווה שזה יותר ברור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני נוסע כל הזמן כמעט עם חלון פתוח, מעשן וכו'

 

בגלל שהדלת היא כמו תיבת רמקול בגלל האיטום, הבאס יותר מורגש וגם שאני נוסע עם רעשי חוץ אני מסוגל לשמוע טוב (פחות מאשר בלי רעשי חוץ בחלון סגור)

 

האיטום תמיד מבורך בדלתות לדעתי

 

 

(או שאולי אני לא ממש מרגיש הבדלים כי אני שומע בעוצמה מאוד מאוד מאוד לא רגילה ביום יום)

פורסם

מה הטענה הטיפשית הזאת שעם חלונות פתוחים אי אפשר לשמוע מוזיקה באיכות טובה? נו באמת, זה עצוב שאתם אומרים כזה דבר :roll:

 

ומה הקשר בין איטום לפתיחת חלונות?!

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מה הטענה הטיפשית הזאת שעם חלונות סגורים אי אפשר לשמוע מוזיקה באיכות טובה? נו באמת, זה עצוב שאתם אומרים כזה דבר :roll:

בנאדם,אתה לא בעניינים-הם אומרים כשהחלונות פתוחים(אני חושב שיש צורך בדגש גם:p) .

ומה הקשר בין איטום לפתיחת חלונות?!

 

גיא.

 

לא קראת תאשכול.

פורסם

בנאדם אני יותר בעיניינים ממה שאתה חושב. ותקרא את העריכה שלי למעלה. התבלבלתי ורשמתי סגורים. ובאמת, תגיד לי מה הקשר בין איטום לחלונות פתוחים? אם שומעים מוזיקה כשהחלונות פתוחים אז לא כדאי לעשות איטום? מה הקשר?! זה לא קשור בכלל. :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני לא כל כך רציתי להגיב בנושא,

אבל,דעתי בנושא היא ככה.

-כשאנחנו עושים "איטום" אנחנו גורמים לרמקול עצמו להוציא סאונד יותר טוב.

-כשאנחנו פותחים חלונות אנחנו מביאים לגורם חיצוני שישפיע על הסאונד בכללי ברכב.

לכן,אין קשר בין זה לזה-האיטום נותן יותר איכות ופתיחת החלון רק מביאה רעשים מבחוץ.

ממש אין קשר.

פורסם

איך אנשים יכולים לייחס לפתיחת חלונות חשיבות כ"כ נמוכה?:shock: לא מפריע הרעשים מבחוץ שנדחפים לכם לתוך האוזניים?:?

 

ברור שהאיטום (או הבידוד) משפר, אבל אם אני מצהיר שאני נוסע רק בחלונות פתוחים.. גם ככה האיכות נפגמת בצורה דרסטית.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460


×
×
  • תוכן חדש...