Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מאמין שבחורף באמת אני אסע עם חלונות סגורים

אבל קיץ.. זה הזמן לנשום אוויר צח (מלא עשן כבישים)

 

נראה כמה יעלה לי בידוד

בינתיים נראה לי אני סוגר פה עוד מכשורת רק על ההתקנה

LOL

 

לא ידעתי שיצא כזה הרבה כסף

 

תבודד את הרכב ולא תפתח חלון? בטח שתפתח חלון - מה לעשות הזכוכית עובדת כחומת מגן מהרעש של העולם החיצוני לרכב.

 

פטנט טוב יכול להיות זכוכית כפולה לרכב אטומה בגז - חחחחחח :-D במיוחד לאוהבי סטריאו!

 

מה שיותר משעשע אותי זה לעשות בידוד לרכב שהמנוע שלו רועש כמו טרקטור כמו למשל מכוניות ישנות או רכבי דיזל או רכבי WRX ומשופרות.

 

במקרה של אלי (סואנדמן) אני מבין שהוא מודע לזה שהוא הולך על מנוע חזק יותר בשביל שהפגיעה בסחיבה של הרכב לא תורגש - אבל עדיין המנוע יותר רועש.

 

מה שמעניין אותי זה למשל אצל freestyle שיש לו דייהו רייסר - שזה רכב שאני מכיר די טוב - יש לו רעש של טרקטור, הוא נייד פחות או יותר כמו טנק מצוי (גם זולל דלק כמו אחד ונוטה לישון במוסכים כמו אחד) אבל הרכב אטום מכף רגל ועד ראש - עד כמה זה משפר? - אני בטוח שהמון אבל לא יצא לי לשבת ברכב הזה במפגש - מעניין אותי עד כמה זה גובר על רעשי המנוע בזמן נסיעה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב נראה לי אני מפגש הבא מגיע(למרות שזה בטח יעלה לי בלא ללכת לים)

אני חייב דעות מאנשים

ואני רוצה גם שיראו את הרכב שלי עירום

ואח"כ את ההתקנה

 

ואולי גם את הבידוד (אם אני יעשה)

 

ובכל אופן זה כל הרעיון

שהסביבה לא תרעיש

אני חושב על שני פתרונות

1) להגביר את הרעש של הסטריאו(כמו חסימת ל"א למבינים)

2) להשתיק את הסביבה

 

מעניין למה אף אחד לא תמך בהצעה הראשונה...

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

במקרה של אלי (סואנדמן) אני מבין שהוא מודע לזה שהוא הולך על מנוע חזק יותר בשביל שהפגיעה בסחיבה של הרכב לא תורגש - אבל עדיין המנוע יותר רועש.

 

 

כאשר חיפשתי רכב. העיניין היה כך.

אמרתי מערכת תשקול לפחות 50-80 קילו.

מצברים. חוטים. בניות וכו. עוד 30 קילו.

איטום לפחות 50.

 

מסקנה. אני יוסיף לרכב לפחות 150 קילו. בנזין ימות מהמשקל הזה, בנוסף אלטרנטור גדול (מקשה על המנוע). אני כנהג (85 קילו. וחברים 2 לפחות. זה עוד 150 קילו במקרה הטוב. וישתה לי את הדם. (מבחינת הדלק)

 

אז הוחלט על דיזל. ברגע שהוחלט שהרכב יהיה גרמני. ודיזל התחלתי לחפש אוקטביה. (אבל לא מצאתי זה לקחתי את אחותה התאומה. בורה)

 

ולכן האיטום היום שוקל כ 60 קילו. והוא יגיע להערכתי ל80 קילו. וזה בגלל התוספות של המנוע. והאיטום המסיבי יותר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...