Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הjbl הוא לא 75 רמס לערוץ .אלה 104X4

אני ההיתי אולך על הלייטינג האודיו אפילו שהוא חלש יותר אך בהרבה יותר איכותי .

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

אין יותר איכותי - פחות איכותי.

כולם מיוצרים בסין, עם אותם רכיבים+- ולכולם אופי מסויים.

אם למישהו יש מערכת של עשרות אלפי שקלים - הרי שהוא לא יחשוב שמגברים אלו איכותיים.

למי שיש מערכת של כמה מאות - בהחלט יחשוב שכן.

מגבר, כל עוד שיוצא מהמפעל תקין - הוא איכותי (שוב, לפי אמות המידה השונות!)

 

קאפיש?

פורסם

[גל כתב]אין יותר איכותי - פחות איכותי.

כולם מיוצרים בסין, עם אותם רכיבים+- ולכולם אופי מסויים.

 

תרשה לי לחלוק על דבריך, כל הארונות עשויים מעץ,אז כולם שווים? קאפיש?

 

יש רכיבים יקרים שהם למעשה יותר עמידים או יותר מאסיבים וכן על זה הדרך...

ופה קיים ההבדל לטיב המוצר שבעצם הוא יותר איכותי מאחר..

 

 

שרון.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אתה לא מרשים אותי עם השתי נקודות שלך בכל משפט, להיפך - אתה רק מקשקש ומוציא מהקשר את מה שאני כתבתי.

אני אפילו לו אטרח להסביר לך, כי פשוט לא קראת את מה שכתבתי והבנת את מה שרשמתי.

"אז כולם שווים"

מצחיק, אני רשמתי משהו על שווים?

 

עריכה:

טוב אולי שכחתי פרט אחד:

בין שני המגברים הללו אין איכותי יותר או פחות.

 

מקווה שיותר ברור לך (שלוש נקודות)

 

אם נשווה בין מגבר של ג'נסיס ל JBL, כמובן שנגלה הבדלים (גם באיכות) איכות רכיבים, לא מדבר בכלל על איכות סאונד.

פורסם

יש לי את הלייטנינג אודיו שעליו מדובר, מגבר מעולה.

אגב, הוא יכול להשתוות לג'ביאל, בכך שאפשר להוריד אותו ל2 אום וכך הוא יוציא 100 RMS לערוץ.

וזה בעצם היתרון של הLA, שהוא מסוגל לעבוד ב2 אום( לא בגישור!)

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

×
×
  • תוכן חדש...