Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

היום התקיים המפגש השני של מועדון אופל המפגש היה ברמה גבוה מאוד לדעתי והייתה היענות מצויינת.

 

תודה רבה לכל החברים שהגיעו עשו את הכבוד למועדון ותרמו מזמנם, תודה לעידן על הרכב המצלם תודה לכל האורחים שהגיעו .

 

תודה ענקית לאייל נוימן מהמעבדת רכב (א.ת.ח ההגנה30 ראשל"צ) על האירוח המדהים.

 

כל מי שצילם שיעלה לכאן את התמונות (במידה ויש)

 

המשך שבת שלום לכולם

 

ושוב תודה רבה ומקווה שנהנתם .

 

2002485636448608974_rs.jpg

2002431200496356225_rs.jpg

2002499918766416163_rs.jpg

2002416728910345473_rs.jpg

2002415211846777979_rs.jpg

2002456501019154216_rs.jpg

2001127615961488701_rs.jpg

2001101259323911216_rs.jpg

2001178920696614155_rs.jpg

2001150373795057327_rs.jpg

2001135850365072220_rs.jpg

2000391504155034774_rs.jpg

2000360597657462564_rs.jpg

2000362019284297148_rs.jpg

2000348692775413655_rs.jpg

 

2000357249559285913_rs.jpg

2005523599806262951_rs.jpg

2005567365246978665_rs.jpg

2005548772627157672_rs.jpg

2005520674508760732_rs.jpg

2005573840371071012_rs.jpg

2005511578548305552_rs.jpg

עוד קצת תמונות שלי

2005523599806262951_rs.jpg

2005567365246978665_rs.jpg

2005548772627157672_rs.jpg

2005520674508760732_rs.jpg

2005573840371071012_rs.jpg

2005511578548305552_rs.jpg

2000845468649751137_rs.jpg

2000859491245581526_rs.jpg

2000883507439259644_rs.jpg

2000356916667676181_rs.jpg

2000367869368050809_rs.jpg

2004894983518096746_rs.jpg

2004827737914387321_rs.jpg

2004852512315250719_rs.jpg

2005108021613597297_rs.jpg

2000663588889041787_rs.jpg

2000651218016479773_rs.jpg

2000667480175037147_rs.jpg

פורסם

היתה היענות מדהימה, היו חבר'ה רבים ורכבים יפהפיים. נהנתי להכיר את כולם. כל הכבוד על הסדר המופתי (אפס השתוללויות) הראנו שאנחנו מועדון רציני, יש עתיד.

תודה ענקית לאייל נוימן ממעבדת הרכב שעשה מעל ומעבר למעננו, לדניאל מנהל מועדון אופל ולמשה מאתר Auto-GLX על העזרה בהרמת האירוע, לעידן שתרם את האיביזה לטובת צילומים מהשיירה וכמובן לכל החבר'ה שהגיעו.

פורסם

בהחלט היה מפגש מצויין, טוב בהרבה מהראשון.

מעבר לתודות של טל (ולהודות לו בעצמו) אין ממש מה להוסיף.

רק שימשיך ושיצטרפו כבר האופל היותר מעניינות.

 

RS- עד עכשיו התמונות שלך ברמה הכי גבוהה מאלו שצילמו,

תודה רבה.

פורסם
רכבים מאוד יפים ומושקעים.

השחורה, איזה דגם היא? הארוכה.

 

ואופל אסטרה 4 דלתות, אין תמונה?

 

השחורה היא OPEL CALIBRA. והיא לא שחורה 8)

 

תמונות נוספות אפשר לראות באתר המועדון בחתימה

×
×
  • תוכן חדש...