Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

הפרטים הטכנים הם כאלו ,הרכב הגיע למוסך המנוע עובד לא יציב רועד ובסלד מאד נמוך,

פתחתי את מכסה מילוי השמן הפקק כמעט עף לי לפנים ומתוכו יוצאים גזים ועשן בלחץ אדיר,

מבחינתי אין מה לבדוק עם לחץ פנימי כזה ברור שהמנוע גמור .

כבר ניתקלתי בתופעה הזאת לא פעם במנועים כאלה שעברו התחממות מסיבית והגיעו אליי,

עם לחץ פנימי כזה רינגים לא יעזרו ,יש שם נטיה לעיוות של הצילינדר והוא ניהיה אובלי

(אכלתי את זה פעמיים)זה מה שאני מאמין שמתרחש גם אצלו .

לא בדקתי באמצעות מכשירים (דחיסה -לחץ הפוך)כי הסברתי לו שבמקרה כזה חבל

שישלם לי עבור הבדיקה כי התוצאות לא נחוצות לו להליך המישפטי(כבר יש לו תוצאות של לחץ הפוך מפליקס)

התוצאות שהוא הראה לי מפליקס כ-25 אחוז נפילת לחץ בשלוש מהצילינדרים נראה לי סביר למצב .

בקיצור סיפור אמיתי ,אני לא מבין איך הרכב הזה במצבו עבר בדיקה במכון ,הדבר הראשון שאני מבצע בבדיקת רכב זה פתיחת מכסה המילוי והצצה (עם האף פנימה)ממש בושה ואני מאד

מצטער בישבלו

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מרק היקר,

 

היום בשעה 11:00 ביקרתי במוסכו של רון ואף נפגשתי עם האדון הנכבד.

 

לאחר בדיקה זריזה שערך (בעין, אוזן ומיומנות) קבע כי אכן המנוע גמור.

 

לפיכך לא פרי המצאתו ולא נעליים.

 

תודה לכל העונים והמנסים, תודה לכל המפקפקים ותודה למקצוענים.

 

קצת אמון ותמימות לא הרגה אף אחד אף פעם (אבל גרמה הוצאות רבות על מנועים גמורים)

 

האם המוסכניק עשה בדיקות נוספות חוץ מאשר בדיקות בעזרת החושים ?? גם אני לאחר 20 שנה במקצוע נעזר בבדיקות נוספות בכדי להגיד ללקוח שהמנוע 'גמור'.

האם המוסכניק בדק קומפרסיה ולחץ הפוך ?

  • ספונסר פורום
פורסם

מוסך אבי תקרא טוב טוב את מה שכתבתי על מצב המנוע ,תצרף לזה מסמך של בדיקת לחץ הפוך מלפני יומיים

שמראה את הנתונים כפי שציינתי ,עכשיו תגיד לי אבי מה החושים שלך אומרים .

תזכור שאני מכיר את הרכב הזה טוב מאד וביצעתי עשרות עבודות מנוע בו .

חוץ מזה שהצעתי לבחור בדיקה יסודית לאמת את ההרגשה שלי שתעלה לו 250 שח לפני מעמ

אבל הוא לא רצה ובצדק .

אין שום סיבה לחשוב שהבדיקה שבוצע בפליקס לא נכונה על סמך מצב המנוע כפי שראיתי אותו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מכתב למוכר ולקומפיוטסט בעניין יוצא מעורך הדין שלי מחר בבוקר.

הצעתי למוכר לבטל את העסקה תוך השבת הסכום ששילמתי בעבור הרכב, עבור הבדיקה בקומפיוטס, הבדיקה בפליקס והעברת הבעלות, הוא ניתק לי הטלפון בפרצוף.

התקשרתי שוב הצעתי שישלח אותי למוסך שהוא בוחר וישלם עבור התיקון, צחק לי בפרצוף, הודעתי כי אני בדרך לבית משפט לתביעות קטנות, ניתק הטלפון.

כל זאת לאחר שאמר לי בפירוש כי הוא (אשתו) נסעו באוטו 3 שנים ומעולם לא היו להם תקלות כאלה, הוסיף כי עשיתי בדיקה לאוטו והייתי מרוצה ולכן זו בעיה שלי.

מבחינת קומפיוטסט (ולכל יפי הנפש אני לא משמיץ רק מספר עובדות) הם מבחינתם רשמו שעלי לבדוק במוסך תצרוכת שמן מנוע, בולמים, נזילות וכו' כך שמבחינתם הם לא לוקחים אחריות על כלום (למעט צמיגים שכתבו כי הם תקינים) לא רק זאת הם רשמו לבדוק רצועת טיימינג (יש לי חשבונית שהמוכר עשה ויימינג לפני 4,000 ק"מ) כך שבעצם שילמתי להם 480 ש"ח עבור בדיקה שלא אמרה כלום ולא תרמה לכלום.

 

אשמח להצעות משפטיות או אופרטיביות ממי שנתקל במצב דומה.

 

תודה

פורסם

גיסי שהוא עו"ד הוציא צו בימ"ש לקבל את כל תוצאות הבדיקות של המכון מהשנתיים האחרונות, ולאחר שגילה שמעל 85 אחוז מהבדיקות יוצאות עם מנוע לא תקין בימ"ש חייב את המכון לשלם לו פיצויים.

פורסם
אז ככה,

ביום ג בשבוע שעבר רכשתי גולף שנת 99 נפח 1600 אוטומטי 95,000 ק"מ.

בבדיקה בקומפיוטסט עלו על ספר בעיות כגון נזילות שמן, קורוזיה וכו', כפי שהבנתי ממצאים אשר רשומים בכל בדיקה.

בבדיקת הקומפרסיה התוצאות היו 23,23,22,27.

כמו כן האוטו נכבה בעצירה כשהמזגן דולק והבוחן ציין זאת ואמר לי כי לדעתו או טורים או חיישן.

 

רכשתי את האוטו, הלכתי למוסך פליקס והרי התוצאות.

לאחר בדיקה מסתבר שמבחינת קומפרסיה הפוכה רק צילינדר אחד עומד בטווח הנורמה (6) כל השאר מעל 20, נאמר לי כי יש להחליף מנוע !!!!!

 

אגב בפתיחת המכסה של השמן על המנוע יוצא עשן רב.

 

אז ככה השאלות שלי הן:

1. האם בבדיקת הקומפרסיה של קומפיוטסט לא היו אמורים לעלות על בעיית הקומפרסיה ההפוכה ?

2. האם יכול להיות שמדובר בבדיקה לא רצינית של פליקס ובעצם לא בטוח שיש להחליף מנוע ?

האם הקומפיוטסט לא היו אמורים לפתוח א ת מכסה השמן ולגלות את העישון הרב ?

3. מה לעשות ??????

 

 

תודה על הסיוע

user_online.gifreport.gif

ראשית יש להבין את הנתונים של "הקומפרסייה", המספרים שרשמו לך במכון הם : מידת הזרם (AMPERS )שהמתנע צרך בכל פעם שבוכנה אחת מתוך ה-4 ביצעה מהלך דחיסה, 22 אמפר צרך המתנע בצילדר הכי חלש , ו-27 אמפר המתנע בצילנדר אחר שבו הדחיסה הייתה גבוהה יותר, המספר 5 או 6 שרשמו לך זהו ההפרש הממוצע בין שני הצילנדרים, זו לא נפילת לחץ !, המכונים לא מבצעים יותר נפילות לחץ !, מנתונים שקיבלת לא ניתן לקבוע שהמנוע תקין או לא. גם מוסך פליקס לא מבין (כמו כל המוסכים) את מה שהמכונים בודקים וכותבים בטפסים. זהו פגם רציני שאיש לו טורח ללבן ולבדוק לעומק !!!.

אני ממליץ לך שמוסך יבדוק לך את הדחיסה וגם את נפילות הלחץ במנוע !!. כך ורק כך ניתן לבדוק מנוע !!

 

דוד

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
הפרטים הטכנים הם כאלו ,הרכב הגיע למוסך המנוע עובד לא יציב רועד ובסלד מאד נמוך,

פתחתי את מכסה מילוי השמן הפקק כמעט עף לי לפנים ומתוכו יוצאים גזים ועשן בלחץ אדיר,

מבחינתי אין מה לבדוק עם לחץ פנימי כזה ברור שהמנוע גמור .

כבר ניתקלתי בתופעה הזאת לא פעם במנועים כאלה שעברו התחממות מסיבית והגיעו אליי,

עם לחץ פנימי כזה רינגים לא יעזרו ,יש שם נטיה לעיוות של הצילינדר והוא ניהיה אובלי

(אכלתי את זה פעמיים)זה מה שאני מאמין שמתרחש גם אצלו .

לא בדקתי באמצעות מכשירים (דחיסה -לחץ הפוך)כי הסברתי לו שבמקרה כזה חבל

שישלם לי עבור הבדיקה כי התוצאות לא נחוצות לו להליך המישפטי(כבר יש לו תוצאות של לחץ הפוך מפליקס)

התוצאות שהוא הראה לי מפליקס כ-25 אחוז נפילת לחץ בשלוש מהצילינדרים נראה לי סביר למצב .

בקיצור סיפור אמיתי ,אני לא מבין איך הרכב הזה במצבו עבר בדיקה במכון ,הדבר הראשון שאני מבצע בבדיקת רכב זה פתיחת מכסה המילוי והצצה (עם האף פנימה)ממש בושה ואני מאד

מצטער בישבלו

 

חביבי ,אתה מקצוען !, נכון לפעמים הבוחן במכון הבדיקה נעול על מכשירי הבדיקה ולא טורח לבדוק דברים בסיסיים ראשוניים כמו לחץ עוקה ועישון !

דוד

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
מוסך אבי תקרא טוב טוב את מה שכתבתי על מצב המנוע ,תצרף לזה מסמך של בדיקת לחץ הפוך מלפני יומיים

שמראה את הנתונים כפי שציינתי ,עכשיו תגיד לי אבי מה החושים שלך אומרים .

תזכור שאני מכיר את הרכב הזה טוב מאד וביצעתי עשרות עבודות מנוע בו .

חוץ מזה שהצעתי לבחור בדיקה יסודית לאמת את ההרגשה שלי שתעלה לו 250 שח לפני מעמ

אבל הוא לא רצה ובצדק .

אין שום סיבה לחשוב שהבדיקה שבוצע בפליקס לא נכונה על סמך מצב המנוע כפי שראיתי אותו .

 

מוסך רון, הצדק עימך את ההודעה שלך לא ראיתי כי כנראה פורסמה בו זמנית עם ההודעה שלי, אני בשביל תביעה משפטית הייתי מצרף חוות דעת נוספת עם נתונים מספרים.

פורסם

כיצד בודקים אם שיחקו במד אוץ' (קילומטראז') אם כן אני הולך להיות הראשון לתבוע על הנושא, החוק החדש "מעניק" 3 שנים בפנים לשחקן קילומטראז'ים.


×
×
  • תוכן חדש...