Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יגאל, מנסיוני במקרים כאלו, ביצוע אינפוזייה או ניקוי סעפת ע"י דיזת השפרצה יהיו יותר יעילים. לליטוש הסופי K44 או תוסף אקטיבי אחר.

 

דני ז. עלה על משהו נכון, לא יכול להיות מנוע לא תקין עם תוצאות 4 גזים פנטסטיים.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדניאל

אכן מסכים לחלוטין עם קביעתך בקשר לאינפוזיה

לגבי תוצאות בדיקת גאזי הפליטה

ממיר סתום מפיח?(אין גאזים אין תוצאות כנל מערכת פליטה רקובה וסתומה עקב לחות ורקבון)

יגאל

פורסם

זו תגובה שקיבלתי והתבקשתי לפרסמה ברבים...

 

שמן המנוע כנראה שחור ומלא חלקיקי דלק אשר המיסו אותו

כל זאת יגרום לשימון גרוע של המנוע

שעה אינפוזיה במוסך או במכון להזרקות דלק ,הבא בחשבון החלפת ממיר סתום ופילטר דלק כנל

יגאל

אנא העתק התכתבות זו לפורום הפתוח ,כדי שכולם יהנו מהמידע

 

מחר חייב להגיע בבוקר לירושליים, לעשות את ה"אינפוזיה" כפי שהוצעה או עדיף אוטו אחר כדי לא להרוג את המנוע סופית ?

פורסם

לגבי תוצאות בדיקת גאזי הפליטה

ממיר סתום מפיח?(אין גאזים אין תוצאות כנל מערכת פליטה רקובה וסתומה עקב לחות ורקבון)

יגאל

 

היתה מורגשת סחיבה לקוייה, ותוצאות 4 גזים בטוח לא היו טובות כוון שהגז לא זורם בצורה מלאה דרך הממיר, והחסימה הייתה משפיעה על יניקת האויר למנוע וגורמת לזיוף חיישני מדידת אויר MAF או MAP.

פורסם
זו תגובה שקיבלתי והתבקשתי לפרסמה ברבים...

 

שמן המנוע כנראה שחור ומלא חלקיקי דלק אשר המיסו אותו

כל זאת יגרום לשימון גרוע של המנוע

שעה אינפוזיה במוסך או במכון להזרקות דלק ,הבא בחשבון החלפת ממיר סתום ופילטר דלק כנל

יגאל

אנא העתק התכתבות זו לפורום הפתוח ,כדי שכולם יהנו מהמידע

 

 

מאיפה המידע הזה? משהו בו לא מסתדר לי.

פורסם

החבר שאל האם כדאי לו למלא תוסף לניקוי ,ולעלות לירושליים בתקווה שהעניין יפתר עד הגעתו לבירה

כיוון שהמנוע "מנפח",ולדעתי נובע מטבעות בוכנה תפוסות ,הבעתי חשש לגבי איכות השמן , בנסיעה בסלד שהמלצתי ,וכיוון שהעלת את נושא האינפוזיה, אשר הוא הדבר הנכון לעשותו,הצטרפתי לדעתך

לאחר שימוש עם תוסף הדלק (לא אינפוזיה) ישנה תופעה אשר כל החלקיקים שנלכדו במסנן הדלק מתפרקים ונכנסים לתוך חליל המזרקים ולכן החלפת המסנן היא הכרחית

איני יודע מה בכוונת בעל הרכב לעשות ולכן החלטתי לכסות את מרבית האפשרויות

בכל מקרה ,העלות של הצעותיי אינן משתוות להחלפת מנוע ולכן החלטתי להחמיר

כאשר איני יודע את היסטוריית הרכב

מניסיוני עם רכבים אשר בצעו נסיעות קצרות לאורך שנים הממיר מלא בפיח ומערכת הפליטה מלאה בלחות אשר גורמת לריקבון מתקדם בדוודי המפלט ,

יתכן כי אני טועה ,אך הרגשתי צורך לידע את בעל הרכב לגבי תקלות עתידיות אשר עלולות להתפתח עקב אופן השימוש הקודם ברכב

יגאל

פורסם

מרק היקר,

 

היום בשעה 11:00 ביקרתי במוסכו של רון ואף נפגשתי עם האדון הנכבד.

 

לאחר בדיקה זריזה שערך (בעין, אוזן ומיומנות) קבע כי אכן המנוע גמור.

 

לפיכך לא פרי המצאתו ולא נעליים.

 

תודה לכל העונים והמנסים, תודה לכל המפקפקים ותודה למקצוענים.

 

קצת אמון ותמימות לא הרגה אף אחד אף פעם (אבל גרמה הוצאות רבות על מנועים גמורים)

פורסם

מצער לשמוע.

כעת עלייך לפעול בשני מישורים - כנגד המוכר- לוודא את מהימנות הקילומטרז' (נשמע מעט נמוך), הסתרת מצב הרכב האמיתי וכו' וכנגד מכון הבדיקה שפיספס בבדיקה.

פורסם
היום בשעה 11:00 ביקרתי במוסכו של רון ואף נפגשתי עם האדון הנכבד.

 

לאחר בדיקה זריזה שערך (בעין, אוזן ומיומנות) קבע כי אכן המנוע גמור.

 

אם אתה מאשר, נשמח לשמוע מרון פרטים טכניים והממצאים של רכבך.


×
×
  • תוכן חדש...