Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו, למישהו במקרה יש מוזיקה עדכנית למסיבה בדיסק ללא הפסקות?

 

אני אסביר - חברים שלי עושים מסיבה (פרטית, אתם לא מוזמנים :p:wink: ) וצריכים מוזיקה ברמה של כאילו דיג'יי. בלי ההפסקות המעצבנות בין כל טראק (דיסקים כאלו כבר יש לנו).

 

יש לכם עצה/רעיון/חבר דיג'יי/דיסקים כאלו מוכנים שאתם יכולים להביא למפגש בר"ג בשישי?

 

אם כן - אודה לכם מאוד.

 

אם לא - אולי איזו תוכנה שמסוגלת לחבר טראקים? (משהו יותר רציני מוינאמפ...)

 

תודה!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תגידו, למישהו במקרה יש מוזיקה עדכנית למסיבה בדיסק ללא הפסקות?

 

אני אסביר - חברים שלי עושים מסיבה (פרטית, אתם לא מוזמנים :p:wink: ) וצריכים מוזיקה ברמה של כאילו דיג'יי. בלי ההפסקות המעצבנות בין כל טראק (דיסקים כאלו כבר יש לנו).

 

יש לכם עצה/רעיון/חבר דיג'יי/דיסקים כאלו מוכנים שאתם יכולים להביא למפגש בר"ג בשישי?

 

אם כן - אודה לכם מאוד.

 

אם לא - אולי איזו תוכנה שמסוגלת לחבר טראקים? (משהו יותר רציני מוינאמפ...)

 

תודה!!

 

רוני

 

ברוב תוכנות הצריבה יש אפשרות לבחור בלי הפסקה בין הטרקים.

פשוט צריך לחפש בתפריטים

פורסם
תגידו, למישהו במקרה יש מוזיקה עדכנית למסיבה בדיסק ללא הפסקות?

 

אני אסביר - חברים שלי עושים מסיבה (פרטית, אתם לא מוזמנים :p:wink: ) וצריכים מוזיקה ברמה של כאילו דיג'יי. בלי ההפסקות המעצבנות בין כל טראק (דיסקים כאלו כבר יש לנו).

 

יש לכם עצה/רעיון/חבר דיג'יי/דיסקים כאלו מוכנים שאתם יכולים להביא למפגש בר"ג בשישי?

 

אם כן - אודה לכם מאוד.

 

אם לא - אולי איזו תוכנה שמסוגלת לחבר טראקים? (משהו יותר רציני מוינאמפ...)

 

תודה!!

 

רוני

 

ברוב תוכנות הצריבה יש אפשרות לבחור בלי הפסקה בין הטרקים.

פשוט צריך לחפש בתפריטים

 

לא, לא הבנת... יש טראקים שלא מסתיימים בבת אחת ככה שעדיין יש הפסקה ביניהם. בוינאמפ יש אופציה להתחיל טראק בערך 5 שניות לפני שהטראק שלפניו נגמר, ככה שיש רצף ביניהם. חשבתי שאולי יש משהו יותר רציני.

 

ובכל מקרה - השאלה העיקרית היא - אם למישהו יש כאלו דיסקים מוכנים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני ..

צור קשר איתי ב ICQ

אני אשלח לך מוזיקה בלי הפסקה......

מהופעות חיות משהו מטריף ....

 

או שאנסה לעזור לך בדרך אחרת ...

מוזיקה זו אחת ההתמחויות שלי :)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

היי רוני..

אני יודע שאתה מתכוון לטרקים למסיבות

אתה צריך לחפש בקאזה למשל

Dj Tiesto

ויש טרקים שלמים שהם בעצם יחידים (אתה מוריד טרק אחד שהוא בעצם מיקס של כל מיני שירים בלי הפסקה).

 

 

סער

:D

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
רוני ..

צור קשר איתי ב ICQ

אני אשלח לך מוזיקה בלי הפסקה......

מהופעות חיות משהו מטריף ....

 

או שאנסה לעזור לך בדרך אחרת ...

מוזיקה זו אחת ההתמחויות שלי :)

 

תודה (אני כרגע לא בבית). אני יכול גם להוריד הרבה טראקים ברשת, אבל חשוב לי שאפשר יהיה לחבר ביניהם (או שיהיו כבר מחוברים) - סער5555 - יש לך שמות של טראקים מוכנים כאלו שאפשר להוריד? (אין לי כוח לשעה וחצי של עליות וירידות נוסח טיאסטו)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני ..

צור קשר איתי ב ICQ

אני אשלח לך מוזיקה בלי הפסקה......

מהופעות חיות משהו מטריף ....

 

או שאנסה לעזור לך בדרך אחרת ...

מוזיקה זו אחת ההתמחויות שלי :)

 

תודה (אני כרגע לא בבית). אני יכול גם להוריד הרבה טראקים ברשת, אבל חשוב לי שאפשר יהיה לחבר ביניהם (או שיהיו כבר מחוברים) - סער5555 - יש לך שמות של טראקים מוכנים כאלו שאפשר להוריד? (אין לי כוח לשעה וחצי של עליות וירידות נוסח טיאסטו)

 

רוני

 

כשתוכל צור קשר...

 

יש לי איזה 40 טרקים שכל אחד מהם מעל 100 דקות ...

 

לפי הסטייל שלך ... COOL OUT ...

TRANCE CLUBBING HOUSE DANCE ...

אפילו SUMMER MUSIC יש לי ...

 

אם זה מעניין אותך ..

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

תחפש טראקים של מיניסטרי אוף סאונד

ministry of sound

 

ואם אתה צריך תוכנה שתחבר בין הטרקים שאתה בוחר

שמעתי המון תגובות טובות על נוחות הפעלה של MIX MEISTER

 

בכל אופן

אם אתה צריך DJ רק תראה מזומנים :)

פורסם

רוני

 

תציץ כאן..

 

באגף הMP3.

 

http://www.goldesel.6x.to

 

יש הכל:

 

תבחר ב SAMPLER, זה לרוב טראקים מחוברים של דיסקים שלמים.

 

דרוש קצת חוש התמצאות בגרמנית, ובשביל להיכנס תלך לתחתית העמוד ולחץ שם לכניסה.

 

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

רוני, יש לי דיסק עם איזה 7(נדמה לי) הופעות חיות של כל מיני דיג'אים מוכרים מהעולם.

כל טראק הוא בערך 40 דקות ויש יותר ויש פחות

אם תרצה אני ביום שישי הזה מגיע למפגש (ס-ו-ף --- ס-ו-ף ! :lol: )

אני אוכל להביא לך אותו, אם יתאים לך, סבבה, אם לא, חפיף...

יש רק בעייה אחת, השירים צרובים בפורמט Mp3...

אם זה לא בעייתי בשבילך מבחינת המסיבה, אז אחלה

אני אוכל להשמיע לך את זה מהמערכת שלי ברכב עוד במפגש.

 

סהר.

פורסם

רוני, אני ממליץ על טרקים של

Paul Okenfold - trenceport (full cd

תחפש סידי מלא, כי השירים בו ממש ממש מחוברים, ואין כל הפסקה ביניהם.

 

בעיקרון רוב הסיכויים הם שמה שיהיה סידי מלא השירים ממש מחוברים (בד"כ לוקחים אלבום שלם והפכים אותו לטראק אחד עם תוכנה למשל ALBUMWRAP

 

אני אחפש עוד טרקים - יש למשל את PAUL VAN DYK

אני יודע שהם דיג'יים קצת ישנים אבל - זה מה שאני אוהב....

 

אני אכתוב לך תשובה יותר מפורטת בהמשך היום.

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אם הוא צריך טראקים חזקים ...

 

אז הכי טוב זה לחפש מסיבות של ID&T ....

 

או MINISTRY OF SOUND ...

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

היי רוני שתיהיה בבית תדבר איתי יש לי המון דברים יפים מחוברים

ממש לא טייסטו אבל מוזיקה טובה ואמיתית למסיבות...

תגיד לי רוני יהיו כוסיות , נו מה חשבתי זו מסיבה ברעננה....

 

 

:roll:

פורסם

תחפש הופעות ברשת (קאזאה) באיכות טובה, ותצרוב.

הופעה ממוצעת היא באורך של שעה.

עכשיו רק נותר לדעת באיזו מוזיקה אתה מעוניין ולפי כך נבחר הופעה של די ג'יי מסוים.

(למשל אם אתה רוצה האוס בעיקר - חפש tiesto, וכו'..)

172

×
×
  • תוכן חדש...