Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

VA-Trance_Energy_2003-Mixed_By_Johan_Gielen-CD-2003-MiM

VA-Sensation_White-The_Worlds_Leading_Dance_Event-2CD-2003-MiM

VA_-_Blank_And_Jones_The_Mix_Volume_2-CD1-MOD

 

אני כמעט בטוח שיש הכל באימול

מקסימום אני יכול לשלוח לך באייסיקיו

 

ולייבסטים לא ילכו טוב כי ברובם שומעים את הקהל ואת כל משחקי הסאונד של הדיג'י (לא מעברים) וכשזה במסיבה זה לא נשמע טוב (אלה אם זה ישירות בלייב)

חוץ מזה שגם האיכות היא לא הכי טובה...

 

האוספים שהבאתי ממוקסים וכוללים את כל הטראקים הטובים של סנסיישן וויט וטראנס אנרג'

Scooby WRX

פורסם
VA-Trance_Energy_2003-Mixed_By_Johan_Gielen-CD-2003-MiM

VA-Sensation_White-The_Worlds_Leading_Dance_Event-2CD-2003-MiM

VA_-_Blank_And_Jones_The_Mix_Volume_2-CD1-MOD

 

אני כמעט בטוח שיש הכל באימול

מקסימום אני יכול לשלוח לך באייסיקיו

 

ולייבסטים לא ילכו טוב כי ברובם שומעים את הקהל ואת כל משחקי הסאונד של הדיג'י (לא מעברים) וכשזה במסיבה זה לא נשמע טוב (אלה אם זה ישירות בלייב)

חוץ מזה שגם האיכות היא לא הכי טובה...

 

האוספים שהבאתי ממוקסים וכוללים את כל הטראקים הטובים של סנסיישן וויט וטראנס אנרג'

 

יש לי את אלה...

ונדמה לי שאין את כולן ה KAZAA.....

אך יש גם ה MEGA MIX של SENSATION ... שהוא גם מטריף ....

 

אגב... ל SENSATION ... בדיסקיםכמו בהופעות יש יש גרסות ...

BLACK ו WHITE .....

הדאבל דיסק שלהם אחד BLACK (כבד יותר ) ואחד WHITE .... :twisted:

 

 

 

אגב הורדתי גם היום את המסיבה של Paul Van Dyk Live ב Energy 2003 שהיתה בתאריך 10-8-03 .....

 

חזק מאוד :twisted:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

תודה לכולם, אני לא צריך ממש טראנסים ודברים כבדים - משהו קליל יותר. אתם יודעים, בסגנון alone של lasgo, נניח.

 

גם מוזיקה שחורה זה טוב...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

לא, לא הבנת... יש טראקים שלא מסתיימים בבת אחת ככה שעדיין יש הפסקה ביניהם. בוינאמפ יש אופציה להתחיל טראק בערך 5 שניות לפני שהטראק שלפניו נגמר, ככה שיש רצף ביניהם. חשבתי שאולי יש משהו יותר רציני.

 

ובכל מקרה - השאלה העיקרית היא - אם למישהו יש כאלו דיסקים מוכנים.

 

רוני

 

אתה יכול להסביר לי איך עושים את זה בווינאמפ?

פורסם

 

לא, לא הבנת... יש טראקים שלא מסתיימים בבת אחת ככה שעדיין יש הפסקה ביניהם. בוינאמפ יש אופציה להתחיל טראק בערך 5 שניות לפני שהטראק שלפניו נגמר, ככה שיש רצף ביניהם. חשבתי שאולי יש משהו יותר רציני.

 

ובכל מקרה - השאלה העיקרית היא - אם למישהו יש כאלו דיסקים מוכנים.

 

רוני

 

אתה יכול להסביר לי איך עושים את זה בווינאמפ?

 

פשוט מאוד. יש את הכפתורים של הפליי, פאוז, סטופ ומימין כפתור האיג'קט. מימינו יש כפתור קטן יותר עם X עליו. הכפתור הזה נקרא crossfading between tracks...

 

נסה ותראה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

לא, לא הבנת... יש טראקים שלא מסתיימים בבת אחת ככה שעדיין יש הפסקה ביניהם. בוינאמפ יש אופציה להתחיל טראק בערך 5 שניות לפני שהטראק שלפניו נגמר, ככה שיש רצף ביניהם. חשבתי שאולי יש משהו יותר רציני.

 

ובכל מקרה - השאלה העיקרית היא - אם למישהו יש כאלו דיסקים מוכנים.

 

רוני

 

אתה יכול להסביר לי איך עושים את זה בווינאמפ?

 

פשוט מאוד. יש את הכפתורים של הפליי, פאוז, סטופ ומימין כפתור האיג'קט. מימינו יש כפתור קטן יותר עם X עליו. הכפתור הזה נקרא crossfading between tracks...

 

נסה ותראה.

 

רוני

 

רק אציין שזה קיים רק בווינאמפ 3.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אחד הדברים המעצבנים בווינאמפ 3 הוא שהוא לא בעברית

אז השירים בעברית נכתבים בגיבריש שכזה .

מעניין אם יש ווינאמפ 3 שתומך בעברית..

:roll:

פורסם

לגבי מי שאמר שה-Crossfading קיים רק בוינאמפ 3, זה לא מדוייק.

גם לגירסאות האחרונות של וינאמפ 2 מצורף plugin שמבצע את אותה פעולה.

כל שיש לעשות זה לחבר אותו ב-Preferences.

 

בקשר למה שלירן אמר על העברית, נסה להיכנס ל:

 

Options --> Display --> Use bitmap font for main title display

תוריד את הוי ממנו (זה עובד לפחות בגרסאות של 2, לא יודע לגבי 3 ויתרתי עליה מזמן).

 

בכל אופן, לדעתי האישית וינאמפ 3 הוא נפילה רצינית, הוא כבד, איטי להפעלה, ונותן תפוקה זהה לוינאמפ 2.91..

יובל.

פורסם
היי רוני..

אני יודע שאתה מתכוון לטרקים למסיבות

אתה צריך לחפש בקאזה למשל

Dj Tiesto

ויש טרקים שלמים שהם בעצם יחידים (אתה מוריד טרק אחד שהוא בעצם מיקס של כל מיני שירים בלי הפסקה).

 

 

סער

:D

 

זה נקרא סט.

פורסם

טוב, בכל מקרה המסיבה הייתה מוצלחת ביותר, הגיעו 120 איש :D

 

תודה מיוחדת ל-white night על שליחת הסטים במסנג'ר, זה אמנם לקח כמה שעות אבל הוכיח את עצמו בהחלט, כשהדיסק MP3 שחברים שלי הכינו מבעוד מועד על המחשב של חבר שלי, לא הסכים להיצרב!! (איזי סידי יכלה לצרוב משום מה רק דיסקים של מוזיקה, ממש מוזר). הבעיה היא שהוא נזכר להתחיל לצרוב רק ב-22:30... אנשים כבר התחילו להגיע אז שמנו את הסט שלילה לבן שלח לי (איזה מגה-מיקס האוסים ממש טוב) ואני טסתי הביתה, צרבתי תוכנה אחרת (שתיים בעצם, NERO ו-NTI) וחזרתי. ה-NTI עבדה ויכלנו לצרוב את הדיסק, להעביר אותו למטה ללפטופ שמחובר למערכת, ולהתחיל להריץ אותו...

 

בתמונה - הכנות לפני המסיבה... השלט המואר באופן מוזר (כמו שגיליתי שקורה כשמצלמים לוחית רישוי עם פלאש רגיל) זה שלט "רחוב אחוזה חסום" :lol:

 

רוני

mesiba.JPG

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
טוב, בכל מקרה המסיבה הייתה מוצלחת ביותר, הגיעו 120 איש :D

 

תודה מיוחדת ל-white night על שליחת הסטים במסנג'ר, זה אמנם לקח כמה שעות אבל הוכיח את עצמו בהחלט, כשהדיסק MP3 שחברים שלי הכינו מבעוד מועד על המחשב של חבר שלי, לא הסכים להיצרב!! (איזי סידי יכלה לצרוב משום מה רק דיסקים של מוזיקה, ממש מוזר). הבעיה היא שהוא נזכר להתחיל לצרוב רק ב-22:30... אנשים כבר התחילו להגיע אז שמנו את הסט שלילה לבן שלח לי (איזה מגה-מיקס האוסים ממש טוב) ואני טסתי הביתה, צרבתי תוכנה אחרת (שתיים בעצם, NERO ו-NTI) וחזרתי. ה-NTI עבדה ויכלנו לצרוב את הדיסק, להעביר אותו למטה ללפטופ שמחובר למערכת, ולהתחיל להריץ אותו...

 

בתמונה - הכנות לפני המסיבה... השלט המואר באופן מוזר (כמו שגיליתי שקורה כשמצלמים לוחית רישוי עם פלאש רגיל) זה שלט "רחוב אחוזה חסום" :lol:

 

רוני

 

אני מקווה שלפחות הלילה שלכם היה לבן ...:)

 

העיקר שנהניתם ...

ואין בעיה לעזור לחברה .... אני מרגיש כאילו אני מכיר אנשים פה אישית למרות שזה רק בפורום ... ואני תמיד עוזר לחברים ... :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...