Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצרפתיות האלה.... (או- שרשור תמיכה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עשיתי לה, מה...

מה עשיתי לה שככה היא גומלת לי??? :cry:

אני כל כך משקיע בה, כל כך דואג לה.

אני לא ישן בגללה בלילה.

די !!! :cry::cry:

נמאס לי מהאוטו הזה...

רק בעיות הוא עושה לי :cry::x

לא זכיתי לנסיעה אחת שקטה כמו שאני אוהב מאז שקניתי אותו.

עכשיו התחיל לי רעש מהשסתומים. תקתוק שכזה, והאוטו עבר כיוון שסתומים ב-25.7

מרגע שהתחיל הרעש, האוטו מרגיש חלש ואני שם לב לתגובת דוושה איטית יותר, חלשה יותר, ולסל"ד לוקח זמן לעלות. שלא לדבר על הרעש האיום :cry::cry::cry:

בנוסף, הנזילה המחו#*נת הזאתי חזרה.

 

די, מחר אצל ליטל ליישור קו.

:bigcry::bigcry:

פורסם

קבל אמפתיה מהאגף האיטלקי (שמדי פעם חוטף בעיטה מהמגף האיטלקי... :? )

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

קנה יפנית :D:wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
קנה יפנית :D:wink:

 

שמוליק

 

חחחחחחח

צודק, יפנית בת 10 אפילו עושה פחות בעיות מצרפתיה חדשה.

 

אבל, אם אתה אוהב את האוטו שלך אז תהיה מוכן לקבל את הבעיות וה"חורים" שהוא עושה לך.

פורסם
קנה יפנית :D:wink:

 

שמוליק

 

חחחחחחח

צודק, יפנית בת 10 אפילו עושה פחות בעיות מצרפתיה חדשה.

 

אבל, אם אתה אוהב את האוטו שלך אז תהיה מוכן לקבל את הבעיות וה"חורים" שהוא עושה לך.

 

וחברי הפורום פה עדיין סרוטים על ה 106 נכון !!! :roll:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

יש!

יש! יש! יש!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

זהו!

 

היום הייתי אצל ליטל -

הנזילה: זה היה בסה"כ הפקק של הרדיאטור!! LOL ! :lol: השסתום שלו היה דפוק ומים היו בורחים דרכו כאשר הם עלו למעלה מהלחץ ! איך לא חשבנו(כן כן, חשבנו, תודו באשמה) על זה!

התקתוקים: אתם לא רוצים לדעת. אתם פשוט לא רוצים לדעת. נפתר, ולא חויבתי.

 

בסה"כ, האוטו עכשיו נוסע שקט. נהניתי מהנסיעה חזרה כמו שאף פעם לא נהניתי.

נקווה שהכל יהיה בסדר.

אמן

 

נ.ב

קניתי גלון נוסף של נוזל קירור(Procor) כי מרוב שמילאתי כל פעם שנזל, נגמר לי גלון שלם 8)

פורסם
יש!

יש! יש! יש!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

זהו!

 

היום הייתי אצל ליטל -

הנזילה: זה היה בסה"כ הפקק של הרדיאטור!! LOL ! :lol: השסתום שלו היה דפוק ומים היו בורחים דרכו כאשר הם עלו למעלה מהלחץ ! איך לא חשבנו(כן כן, חשבנו, תודו באשמה) על זה!

התקתוקים: אתם לא רוצים לדעת. אתם פשוט לא רוצים לדעת. נפתר, ולא חויבתי.

 

בסה"כ, האוטו עכשיו נוסע שקט. נהניתי מהנסיעה חזרה כמו שאף פעם לא נהניתי.

נקווה שהכל יהיה בסדר.

אמן

 

נ.ב

קניתי גלון נוסף של נוזל קירור(Procor) כי מרוב שמילאתי כל פעם שנזל, נגמר לי גלון שלם 8)

 

 

 

איזה כייף , אני מאד שמח בשבילך

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עד הודעה חדשה..

:?

פורסם
קנה יפנית :D:wink:

 

שמוליק

 

אני עם היפנית שלי כל שבוע במוסך :oops:

פורסם
יש!

יש! יש! יש!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

זהו!

 

היום הייתי אצל ליטל -

הנזילה: זה היה בסה"כ הפקק של הרדיאטור!! LOL ! :lol: השסתום שלו היה דפוק ומים היו בורחים דרכו כאשר הם עלו למעלה מהלחץ ! איך לא חשבנו(כן כן, חשבנו, תודו באשמה) על זה!

התקתוקים: אתם לא רוצים לדעת. אתם פשוט לא רוצים לדעת. נפתר, ולא חויבתי.

 

בסה"כ, האוטו עכשיו נוסע שקט. נהניתי מהנסיעה חזרה כמו שאף פעם לא נהניתי.

נקווה שהכל יהיה בסדר.

אמן

 

נ.ב

קניתי גלון נוסף של נוזל קירור(Procor) כי מרוב שמילאתי כל פעם שנזל, נגמר לי גלון שלם 8)

 

 

 

איזה כייף , אני מאד שמח בשבילך

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עד הודעה חדשה..

:?

 

השאלה היא : מתי תבוא ההודעה החדשה? :roll:

פורסם

יופי סהר מזל טוב לגבי הנזילה הזאת נראה לי שהיא היתה הכי מפורסמת ומיוחצנת כאן בפורום, עוד מעט היו עושים כתבה על הנזילה שלך בגליון של אוטו :lol:

 

מזל טוב עד לסרט הבא שיבוא :wink:

פורסם

כן עופר, שיגעתי אתכם :?

אבל תודו שנהניתם לנסות ולעזור לי :wink:

 

בכל מקרה, מי שבאמת מעוניין לדעת מה היה עם השסתומים, שישלח לי הודעה בפרטי ואני יסביר לו.. פשוט אני לא חושב שזה משהו שיתרום ידע לאחרים, פשוט משהו מפגר שקרה איכשהו(אני לא מתחיל להאשים אנשים, זה ביני לבין ליטל או ביני לבין עצמי)

 

Anywayyyy

תודה לכולם וסופ"ש שקט (בלי תקתוקים)

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...