Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצרפתיות האלה.... (או- שרשור תמיכה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קנה יפנית :D:wink:

 

שמוליק

 

אני עם היפנית שלי כל שבוע במוסך :oops:

 

 

קודם כל מזל טוב סהר שסופסוף טיפלת בבעיה והאוטו נוסע חלק.....

 

אבל כמו שאומרים ביציאה מהמוסך "להתראות בקרוב, מאוד בקרוב :twisted: "

 

 

brk- איזו יפנית יש לך שמבלה כל כך הרבה במוסך???

נשמע מאוד מוזר.....

פורסם

לא רז, אני אידיוט. אבל לא כזהההה אידיוט :lol: ידעתי שזה מהשסתומים, לא היה ספק לרגע שזה משם.

אבל צמיגים ? בוודאות זה היה רחוק משם :D

פורסם

צרפתים חרא של עם, עושים לנו עבודה קשה.

ניראה לי שתיכננו את האוטו הם שתו יותר מדי יין והסניפו קוראסונים.

אין דבר אחד נורמלי באוטו הזה!

 

כאילו הצרפתים חשבו לעצמם "איך אנחנו יכולים לעשות אוטו שונה מכולם"?

 

ואכן הם הצליחו , במיוחד עם הלוח שעונים המיוחד שלהם, שבמקום לשים שעון טמפרטורה כמו בני אדם נורמלים (אנטישמים, כבר אמרנו?) הם שמו מנורות אזהרה שנזכרות להדלק רק לאחר שהראש מנוע התעקם.

 

ולמה לעזאזל לשים את השעון בלוח שעונים? למה זה טוב?

ניראה לי בחוברת של האוטו רשום ככה:

"מרגע הידלק הנורה STOP יש לך 30 שניות לעצור את האוטו בצד אם לא הוא יתפוצץ, לנוחיותך הוספנו שעון שתוכל לראות בדיוק כמה זמן נישאר לך עד הפיצוץ"

 

viva la france..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

תן לצרפתיה שלך להיות במקום הטבעי שלה, כמו זו השחורה שבתמונה - וליפאנית... נו טוב, תסתכל בתמונה :lol:

 

download.php?id=6944

volcane3.JPG

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
צרפתים חרא של עם, עושים לנו עבודה קשה.

ניראה לי שתיכננו את האוטו הם שתו יותר מדי יין והסניפו קוראסונים.

אין דבר אחד נורמלי באוטו הזה!

 

כאילו הצרפתים חשבו לעצמם "איך אנחנו יכולים לעשות אוטו שונה מכולם"?

 

ואכן הם הצליחו , במיוחד עם הלוח שעונים המיוחד שלהם, שבמקום לשים שעון טמפרטורה כמו בני אדם נורמלים (אנטישמים, כבר אמרנו?) הם שמו מנורות אזהרה שנזכרות להדלק רק לאחר שהראש מנוע התעקם.

 

ולמה לעזאזל לשים את השעון בלוח שעונים? למה זה טוב?

ניראה לי בחוברת של האוטו רשום ככה:

"מרגע הידלק הנורה STOP יש לך 30 שניות לעצור את האוטו בצד אם לא הוא יתפוצץ, לנוחיותך הוספנו שעון שתוכל לראות בדיוק כמה זמן נישאר לך עד הפיצוץ"

 

viva la france..

 

היי מורדי

אם אתה לא יודע,היום שונה=מיוחד או יפה. :p

 

וחוץ מזה אתה עדיין חיי בשנות השמונים כנראה ,היום כבר אין מנורות כמו שאתה מדבר אלא יש שעון חום (ובנוסף גם מנורה).

 

יש הרבה מכוניות צרפתיות מעולות אבל כנראה שהן לא פונות לטעם שלך,זה הכל. :!:

 

זה ידוע שהאמינות לא טובה מאוד אבל אמינות זה לא הכל באוטו.

אתה מעדיף לנהוג ב306 או בלאנטיס? ב106 או בסיריון ? ב406 או ב626 ? ואלה סתם דוגמאות פשוטות.

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
צרפתים חרא של עם, עושים לנו עבודה קשה.

ניראה לי שתיכננו את האוטו הם שתו יותר מדי יין והסניפו קוראסונים.

אין דבר אחד נורמלי באוטו הזה!

 

כאילו הצרפתים חשבו לעצמם "איך אנחנו יכולים לעשות אוטו שונה מכולם"?

 

ואכן הם הצליחו , במיוחד עם הלוח שעונים המיוחד שלהם, שבמקום לשים שעון טמפרטורה כמו בני אדם נורמלים (אנטישמים, כבר אמרנו?) הם שמו מנורות אזהרה שנזכרות להדלק רק לאחר שהראש מנוע התעקם.

 

ולמה לעזאזל לשים את השעון בלוח שעונים? למה זה טוב?

ניראה לי בחוברת של האוטו רשום ככה:

"מרגע הידלק הנורה STOP יש לך 30 שניות לעצור את האוטו בצד אם לא הוא יתפוצץ, לנוחיותך הוספנו שעון שתוכל לראות בדיוק כמה זמן נישאר לך עד הפיצוץ"

 

viva la france..

 

היי מורדי

אם אתה לא יודע,היום שונה=מיוחד או יפה. :p

 

וחוץ מזה אתה עדיין חיי בשנות השמונים כנראה ,היום כבר אין מנורות כמו שאתה מדבר אלא יש שעון חום (ובנוסף גם מנורה).

 

יש הרבה מכוניות צרפתיות מעולות אבל כנראה שהן לא פונות לטעם שלך,זה הכל. :!:

 

זה ידוע שהאמינות לא טובה מאוד אבל אמינות זה לא הכל באוטו.

אתה מעדיף לנהוג ב306 או בלאנטיס? ב106 או בסיריון ? ב406 או ב626 ? ואלה סתם דוגמאות פשוטות.

 

לירן

 

לא נהגתי אף פעם בפיזו, כי ההודעה שלי לא היתה לגבי האוטו, העיצוב שלו או הנוחות נהיגה (שאגב התאהבתי ב307 הקבריולט).

הכוונה היתה שהצרפתים שמו כל חלק במנוע בצורה שונה שמקשה עוד יותר לפתור את הבעיה.

כל מני ברקסים שמצד ימין זה סוג אחד בצד שמאל זה סוג אחר.

אני מדבר מההיבט מצד המכונאי לא מצד הנהג..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
יש!

יש! יש! יש!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

זהו!

 

היום הייתי אצל ליטל -

הנזילה: זה היה בסה"כ הפקק של הרדיאטור!! LOL ! :lol: השסתום שלו היה דפוק ומים היו בורחים דרכו כאשר הם עלו למעלה מהלחץ ! איך לא חשבנו(כן כן, חשבנו, תודו באשמה) על זה!

התקתוקים: אתם לא רוצים לדעת. אתם פשוט לא רוצים לדעת. נפתר, ולא חויבתי.

 

בסה"כ, האוטו עכשיו נוסע שקט. נהניתי מהנסיעה חזרה כמו שאף פעם לא נהניתי.

נקווה שהכל יהיה בסדר.

אמן

 

נ.ב

קניתי גלון נוסף של נוזל קירור(Procor) כי מרוב שמילאתי כל פעם שנזל, נגמר לי גלון שלם 8)

 

 

אתה רואה??? אז בסוף הצרפתיות שהסתלבטתם עליהם עד עכשיו בכל השירשור הזה

יצאו כרישות!!! אין, אין על צרפתיות.... פיז'ו לשילטון !!!!!! 8)

פורסם
יש!

יש! יש! יש!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

זהו!

 

היום הייתי אצל ליטל -

הנזילה: זה היה בסה"כ הפקק של הרדיאטור!! LOL ! :lol: השסתום שלו היה דפוק ומים היו בורחים דרכו כאשר הם עלו למעלה מהלחץ ! איך לא חשבנו(כן כן, חשבנו, תודו באשמה) על זה!

התקתוקים: אתם לא רוצים לדעת. אתם פשוט לא רוצים לדעת. נפתר, ולא חויבתי.

 

בסה"כ, האוטו עכשיו נוסע שקט. נהניתי מהנסיעה חזרה כמו שאף פעם לא נהניתי.

נקווה שהכל יהיה בסדר.

אמן

 

נ.ב

קניתי גלון נוסף של נוזל קירור(Procor) כי מרוב שמילאתי כל פעם שנזל, נגמר לי גלון שלם 8)

 

 

אתה רואה??? אז בסוף הצרפתיות שהסתלבטתם עליהם עד עכשיו בכל השירשור הזה

יצאו כרישות!!! אין, אין על צרפתיות.... פיז'ו לשילטון !!!!!! 8)

 

 

אין על פ'יזו באמינות?!?!!?!?!?!?!

 

לא נראה לי......

פורסם
יש!

יש! יש! יש!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

זהו!

 

היום הייתי אצל ליטל -

הנזילה: זה היה בסה"כ הפקק של הרדיאטור!! LOL ! :lol: השסתום שלו היה דפוק ומים היו בורחים דרכו כאשר הם עלו למעלה מהלחץ ! איך לא חשבנו(כן כן, חשבנו, תודו באשמה) על זה!

התקתוקים: אתם לא רוצים לדעת. אתם פשוט לא רוצים לדעת. נפתר, ולא חויבתי.

 

בסה"כ, האוטו עכשיו נוסע שקט. נהניתי מהנסיעה חזרה כמו שאף פעם לא נהניתי.

נקווה שהכל יהיה בסדר.

אמן

 

נ.ב

קניתי גלון נוסף של נוזל קירור(Procor) כי מרוב שמילאתי כל פעם שנזל, נגמר לי גלון שלם 8)

 

 

אתה רואה??? אז בסוף הצרפתיות שהסתלבטתם עליהם עד עכשיו בכל השירשור הזה

יצאו כרישות!!! אין, אין על צרפתיות.... פיז'ו לשילטון !!!!!! 8)

 

 

אין על פ'יזו באמינות?!?!!?!?!?!?!

 

לא נראה לי......

 

בכזה ציניות כאילו נראה לי :roll:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
יש!

יש! יש! יש!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

זהו!

 

היום הייתי אצל ליטל -

הנזילה: זה היה בסה"כ הפקק של הרדיאטור!! LOL ! :lol: השסתום שלו היה דפוק ומים היו בורחים דרכו כאשר הם עלו למעלה מהלחץ ! איך לא חשבנו(כן כן, חשבנו, תודו באשמה) על זה!

התקתוקים: אתם לא רוצים לדעת. אתם פשוט לא רוצים לדעת. נפתר, ולא חויבתי.

 

בסה"כ, האוטו עכשיו נוסע שקט. נהניתי מהנסיעה חזרה כמו שאף פעם לא נהניתי.

נקווה שהכל יהיה בסדר.

אמן

 

נ.ב

קניתי גלון נוסף של נוזל קירור(Procor) כי מרוב שמילאתי כל פעם שנזל, נגמר לי גלון שלם 8)

 

שיהיה בהצלחה :wink:

הגעתי למסכנה שרנו הרבה הרבה יותר אמינים מפג'ו וסיטרואן :!::wink:

×
×
  • תוכן חדש...