Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה ומוצלחת רכשתי את ה-Z4200 של חברת MAC AUDIO..

 

יש אופציה במגבר ל2/3/4 ערוצים...חיברתי בגישור את הסאב...(ערוצים 1+2 לקומפננט,3+4 לסאב)

השאלה מה עדיף , מבחינת RMS , גישור - ואני אכוון ל3 ערוצים(הסאב יקבל יותר הספק?אם הוא יהיה מחובר רק לערוץ 3)

או לכוון ל-4 ערוצים...כמו שחיברתי ..? :roll:

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
בשעה טובה ומוצלחת רכשתי את ה-Z4200 של חברת MAC AUDIO..

 

יש אופציה במגבר ל2/3/4 ערוצים...חיברתי בגישור את הסאב...(ערוצים 1+2 לקומפננט,3+4 לסאב)

השאלה מה עדיף , מבחינת RMS , גישור - ואני אכוון ל3 ערוצים(הסאב יקבל יותר הספק?אם הוא יהיה מחובר רק לערוץ 3)

או לכוון ל-4 ערוצים...כמו שחיברתי ..? :roll:

 

אני לא יודע איפה בדיוק אתה מכוון את מספר הערוצים אצלך..מה שכן זה אמור באופן עצמאי לזהו שהסאב מחובר בגישור ל 2 ערוצים ולתת לו את ההספק המתאים....

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם
תודה..

 

בגישור הוא נותן 285RMS

 

בכמה אוהם ?? 2/4 ??

פשוט מהאתרים שמוכרים אתו אני לא מצליח להבי את הפרטים שלו בגישור .

פורסם

ל SOFAN....אני לא כזה מבין גדול אבל זה בנתונים מהאתר...

Max. power output into 4 ohms, Kanäle 1-4: 4 x 220 W / 2 x 750 W

 

 

RMS power output into 4 ohms, Kanäle 1-4: 4 x 110 W / 2 x 285 W

 

 

Max. power output into 2 ohms, Kanäle 1-4: 4 x 280 W

 

 

RMS power output into 2 ohms, Kanäle 1-4: 4 x 140 W

מנוע V6 בלי להתבייש.

×
×
  • תוכן חדש...