Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי ה CD תכלול גם אותי ( ספיטפייר כמובן). שחר.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי חשבון PAYPAL ככה שבכיף להתארגן ולקנות אני בהחלט צריך את זה לספיט שלי.

עכשיו שאלה נאמר לי שמוט ההגה של כרמל דוכס יכול להתאים לספיט ומאחר וחסר לי ההגה והמוט האם זה נכון ואם כן מישהו יודע איפה משיגים מוט הגה כזה שלם עם החיבור וההגה?

מודה מראש לכל העונים.

יש סוגים של סוסיתות שזה מתאים ויש סוגים שלא, בעיקר זה תלוי בשנת הייצור. דבר איתי יכול להיות שאני יכול לעזור לך בנושא. שחר.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם
לא חשבתי על זה

כרגע אנחנו כבר שלושה אתה אולדקאר ואני מי שרוצה שיצטרף וידאג להעביר לי כסף לפני הרכישה ואני אזמין. ככה יהיה יותר נוח.

גם שחר מעוניין אז אנחנו כבר ארבעה ,

מתי אתה רוצה להזמין?

לא נראה לי שדרך הכותרת ""התיישנתי" בטריומף ספיטפייר" יהיו חברים נוספים משום שלא

יודעים שההצעה קיימת.

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

אז בואו תפתחו שרשור חדש עם הפרטים של מהיכן מזמינים ושכל אחד יציין מה הוא רוצה ואני אזמין ניתן לזה שבוע. תציין שמי שרוצה שיפנה אלי בה"פ

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם

לצערי בגין נסיבות משפחתיות אישיות טרם הספקתי אבל מיד כשיסתדר הענין המשפחתי יהיו תמונות.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז אחרי שבועיים שהכלה עמדה לה זנוחה בחוץ בשמש ובגשם, היום בעזרתם של כמה חברים (גילי נאור תודה מקרב לב) היא הוכנסה פנימה. במקביל התחיל שלב חיפושי החלקים, עד לשלב זה נרכשו משאבת קלאץ עליונה, משאבת קלאץ תחתונה, סט אטמים מלא למנוע כולל כל מחזירי השמן, מוט הגה. כרגע בחיפוש נמרץ אחרי קרבורטור ימני בשבת הבאה התחלת פירוק המנוע ויתר המכללים המכניים ע"מ להגיע למצב שילדה כדי להתחיל במקביל עבודות פחחות.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם

אוקי מבטיח מחר יצולמו תמונות של האומללה, רק שיהיה ברור שכרגע מצב המכוניות של REDBARON יותר טוב מהרכב שלי.

אז לא להיבהל. (הצוות הרפואי מבטיח החייאה מלא ושיקום קוסמטי - פלסטי מלא, לצוות הרפואי עצמו מובטח גזר דין מוות ברגע שהבוס יראה את החשבונות).

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם

תתחדש...ותהנה מתהליך השיפוץ !

רכב חמוד ביותר

 

 

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם
אז אחרי שבועיים שהכלה עמדה לה זנוחה בחוץ בשמש ובגשם, היום בעזרתם של כמה חברים (גילי נאור תודה מקרב לב) היא הוכנסה פנימה. במקביל התחיל שלב חיפושי החלקים, עד לשלב זה נרכשו משאבת קלאץ עליונה, משאבת קלאץ תחתונה, סט אטמים מלא למנוע כולל כל מחזירי השמן, מוט הגה. כרגע בחיפוש נמרץ אחרי קרבורטור ימני בשבת הבאה התחלת פירוק המנוע ויתר המכללים המכניים ע"מ להגיע למצב שילדה כדי להתחיל במקביל עבודות פחחות.

בכיף, היה נחמד מאד.

לגבי תמונות.

אין מה לראות, קחו ספיטפייר ישנה, תמלאו אותה בחומר פחחים ועבודה גרועה, תעיפו את ההגה וכיסא הנהג וככה היא נראת :-D

אל דאגה,

לאחר טיפול מקיף יהיה בסדר (אני סומך על רביב בנוגע לריפודים והכיסאות).

לילה טוב,

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אכן, הפליא נאור בתיאורו המדוייק באשר למצבה של הספיט.

כמו שאמרתי גם אני, אחרי עמידה של כ"כ הרבה שנים, היא תזדקק לכל הצוות הרפואי הידוע, משתילים למיניהם, משחזרי איברים, ופלסטיקאים.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם
בכיף, היה נחמד מאד.

לגבי תמונות.

אין מה לראות, קחו ספיטפייר ישנה, תמלאו אותה בחומר פחחים ועבודה גרועה, תעיפו את ההגה וכיסא הנהג וככה היא נראת :-D

אל דאגה,

לאחר טיפול מקיף יהיה בסדר (אני סומך על רביב בנוגע לריפודים והכיסאות).

לילה טוב,

נאור.

 

ראיתי את האוטו ואני חייב לומר.. הבחור אמיץ :roll::shock::lol:

 

אגב התכוונת לומר תעיפו גם את כל מה שאפשר להעיף מהאוטו למעט הגלגלים והדלתות, ככה בערך נראה האוטו :)

 

בהצלחה :wink:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ליאור,

לא יפה, שכחת חוץ מגלגלים יש מנוע, גיר, ציריות,לוח שעונים ושני גגות.

חוץ מזה לאט לאט היא תשוקם.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.


×
×
  • תוכן חדש...