Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה עידכון

קודם כל תודה לשחר7 שאירגן לי מוט הגה קומפלט - שחר תבורך:lol:

היום אחרי תקופה ארוכה שלא נגעתי בה מתחיל הניתוח, בשלב הראשון הסרת כל החלקים המכניים הרקובים ושיפוצם.

נראה מה יקרה אח"כ

שלכולנו תהיה שבת מוצלחת

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אעלה תמונות בשעה הקרובה אני מקווה מאד (יש בעיה עם הכבל של הפלאפון :()

על כל מקרה. תמונות בקרוב מאד :)

יום טוב,

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אחרי שרבתי מכות עם הפלאפון!

הנה כמה תמונות של הרכב.

כפי שניתן לראות השיפוץ הסתיים בהצלחה רבה.

עכשיו ברצינות,

ביום שישי האחרון הוצאנו את המנוע. הגיר יוסר וישלח לשיפוץ סוף השבוע הקרוב. מנוע יפתח וייבדק.

כרגע שני מטרות ראשונות:

1) פירוק גיר ע"מ לשלוח לשיפוץ.

2) שליחת הרכב עצמו לפחחות וצבע.

 

צפו לעדכונים בקרוב.

לילה טוב,

נאור.

Image(71).jpg

Image(73).jpg

Image(68).jpg

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

לי יש הרלד 64

גג פתוח

צריך מנוע 13/60

לא דחוף.

מתכנן לסדר בחמש שנים הבאות...

הייתי SUBAMAN אבל אני עכשיו SUBALESS

אם מישהו מכיר מישהו שנמאס לו מטנדר סובארו 4X4 וחושב להשבית אותו, אשמח לתת סכום סמלי עבור טנדר סוברו

נשאר טנדר+דיסקברי+הונדה 250CH+אופניים..:lol: ..

פורסם
ליאור,

לא יפה, שכחת חוץ מגלגלים יש מנוע, גיר, ציריות,לוח שעונים ושני גגות.

חוץ מזה לאט לאט היא תשוקם.

 

צלבים עיוני...

 

רק לצרפתיות היו אז ציריות, ואולי ביפניות זעירות...

הייתי SUBAMAN אבל אני עכשיו SUBALESS

אם מישהו מכיר מישהו שנמאס לו מטנדר סובארו 4X4 וחושב להשבית אותו, אשמח לתת סכום סמלי עבור טנדר סוברו

נשאר טנדר+דיסקברי+הונדה 250CH+אופניים..:lol: ..

פורסם
לי יש הרלד 64

גג פתוח

צריך מנוע 13/60

לא דחוף.

מתכנן לסדר בחמש שנים הבאות...

 

 

צלצל אלי , אולי יש לי מנוע בשבילך.

 

נתי

052-8513544

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום אחרי שהמנוע והגיר הוצאו מהרכב פורק הגיר ונפתח בית הקלאצ', הקלאצ כולו חלוד ועכשיו מתחיל שיפוץ הגיר והקלאץ. במקביל פורקו הקרבורטורים וישלחו לשיפוץ.

לאט לאט נאספים החלקים והשיפוץ מתקדם.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.


×
×
  • תוכן חדש...