מכירים את הדגם הזה?
מה איכויותיו?
שווה שיפוץ? מצבו כרגע מוזנח לחלוטין, לא הונע כ-20 שנה.
חסרים קצת חלקים כמו פנס, מכסים וכו', לא משהו סופני.
איזה מוסך עתיק עדיין פועל ויש לו חלקים זמינים?
הייתי SUBAMAN
אבל אני עכשיו SUBALESS
הסובא נמכרה בכאב לב...
אם מישהו מכיר מישהו שנמאס לו מטנדר סובארו 4X4 וחושב להשבית אותו, אשמח לתת סכום סמלי עבור טנדר סוברו 4X4 או סוברית.
נשאר טנדר+רכב ליסינג+הונדה 250CH+אופניים....
יאללה ביי