Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה 8)

יש לי על הרכב פלאגים (וחוטי הצתה) של SPLITFIRE שקיבלתי עם הרכב. אני מעריך שהם נסעו כבר כ 30 אלף קילומטר.

הבנתי שלא מחליפים פלאגים כאלו, אבל מה קורה אם אני נוסע עם מעט עודף דלק (2.8 באר מקורי, 3.5 עם הווסת הנוכחי) ? הפלאגים לא אמורים לקבל פיח ולהיות שחורים? הניצוץ שלהם אמור להיות חלש יותר לא?

אז בקיצור, להעיף אותם ולקנות רגילים או להשאיר אותם ככה בלי פתיחה ושום כלום?

יש הרגשה שהאוטו קצת עצלן בזמן האחרון... :oops:

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

1. לא זוכר איפה קראתי זה היה ממש ממזמן, אבל טוב לדעת שהטעו אותי.

2. לא שמתי, שמו. או בקיצור קניתי את האוטו ככה. אני יודע שזה לא נותן כלום מלבד תגובת דוושה טובה יותר (וקצת יותר כסף על דלק).

 

אז להחליף פלאגים? יש ביקוש לתמונה שלהם אחרי הפירוק :-D ?

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

תוציא לראות את המצב שלהם

אם לפחות האלקטרודות תקינים אז עם ה ק'מ שעברו נישאר לך רק לנקות אותם באותה הזדמנות , לכון אלקטרודות ולהרכיב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

העלאת לחץ דלק כאשר לא עשית כלום כדי לקבל עוד אוויר בהתאם , לא עשית כלום מלבד לחנוק קצת את המנוע .

 

המנוע מכוון מהיצרן עם תערובת מעט מעט עשירה , כדי לשמור על המנוע .

 

אז אם אתה מוסיף לו עוד דלק ובלי להכניס אוויר , אתה סתם חונק אותו . ומשלם יותר על צריכת דלק .

 

ככה שאם אתה מעוניין ליותר ביצועים ולהרגשה פחות עצלנית / כבדה של המנוע , דאג ליותר אספקת אוויר למנוע .

 

ותעשה מה שבוריס ( GSI16V ) אמר לך .

 

:wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לכוון אלקטרודה זה לכוון את המרווח של מבסיס הפלאג, מכוונים גם פלאגים חדשים לגמרי

עושים זאת ע'פ המלצת היצרן באמצעות כלי מיוחד לזה (שאינו יקר)

כזה:

8e.jpg

 

או כזה

hz2147ms.jpg

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היו לי ספילטפייר - חארטה.

בכל מקרה, אם הם עשו יותר מ 20K, אל תכוון ואל תנקה, זרוק לפח.

פתח את האתר של sparkplugs.com ובחר לך את אחד הפלאגים מסידרת הפרימיום שמתאימה לרכב שלך.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

שאלת אם שווה - בטח שווה , שווה למי שמוכר לך אותם ומשלשל לכיסו סכום לא בגיוני בעליל!

מניסיון עם 2 צרפתיות (וכלב אחד , שניסה ללעוס את הפלגים) - לא שווה שקל..

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

×
×
  • תוכן חדש...