Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיבת ראש השנה 27/9 גני התערוכה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מי יהיה שם?

 

ילדים בני 12-13 :roll:

 

 

אני מקווה מאוד להגיע, פעם שעברה הצטערתי שלא הלכתי לחילן... והינה הפעם הוא מגיע ביחד עם טיאסטו :)

 

וטיאסטו זה לא יורו טראנס

יורו טראנס זה הדברים המסחריים שהולכים באירופה (כל הטראנס בMTV האירופאי שתמיד יוצאים בגירסאות רדיו ועל CDM)

טיאסטו לא עד כדי כך מסחרי... תסגנון שלו אני לא ממש יכול להגדיר למה אני לא הכי עוקב אחריו בזמן האחרון....

אבל יוהן חילן מנגד אפליפטינג טראנס.

Scooby WRX

פורסם

מי שביקש רשימת טרקים אז בבקשה:

 

nostral_inspection_-_om_mamah_chihuahua

 

moodsyne_-_snack_overdose

 

Moodsyne - Niwin

 

rinkadink - soyo kaze

 

broken toy - break down baby

 

pseudo - scratchy

 

Gataka - Drop The Mask

אלבום מעולה!!!!!!

 

 

Audialize - Wanted

אלבום מעולה!

 

Psysex_-_Come_in_Peace

לא רע ביכלל אבל עם הרבה CHILL .

 

Lucy_in_Space_with_Diamonds_-_Emerald_City

גם לא רע ביכלל.

crr1cd002_b.jpgpho1cd279_b.jpg

פורסם

מי שרוצה שירים טובים של PSYTRANCE חובה להוריד אוסף שנקרא

ZOO 2 פשוט איכות.... אחד היפים שיש

למה? ככה!

פורסם
...צאו מהערים הגדולות , צאו מהמסיבות הממוסחרות , בואו לחורשות

ובוא למסיבות האמיתיות , טראנס פסיכדלי שולט!

...

לירן שראש השנה בטח ירקוד את נשמתו במקום ירוק.

 

לירן! מה השלב הבא אצלך? להתעטף בחיתולים לבנים, להסתובב עם שטיח על הכתף, לישון על עצים ולהדליק ג'וינטים במשרד של רוסו ? :wink::wink::wink:

פורסם
ASTRIX משהו בן זונה !

היתה להם מסיבה בטכיון השנה ... היתה פצצות !

 

אסטריקס זה לא הם..זה הוא.

אבי שמיילוב,או "גרוזבה" כמו שאנחנו קוראים לו בחברה.

 

אני לא מחזיק ממנו ממש,הוא עובד על פי שבלונה מסויימת,שבנוייה

*להפוך במסיבות,לדעתי זה ימאס על אנשים במהרה.

אומן הטראנס שאני מחזיק ממנו..סיימון פוספורד,וכמובן ראג'ה ראם.

 

דרך אגב...בסצינת הטראנס אי אפשר לבוא למסיבות עם סמרטוטים ועם לונגים.

לפחות לא למסיבות האיכותיות.

Rikshanoam-R

פורסם
ASTRIX משהו בן זונה !

היתה להם מסיבה בטכיון השנה ... היתה פצצות !

 

אסטריקס זה לא הם..זה הוא.

אבי שמיילוב,או "גרוזבה" כמו שאנחנו קוראים לו בחברה.

 

אני לא מחזיק ממנו ממש,הוא עובד על פי שבלונה מסויימת,שבנוייה

*להפוך במסיבות,לדעתי זה ימאס על אנשים במהרה.

אומן הטראנס שאני מחזיק ממנו..סיימון פוספורד,וכמובן ראג'ה ראם.

 

דרך אגב...בסצינת הטראנס אי אפשר לבוא למסיבות עם סמרטוטים ועם לונגים.

לפחות לא למסיבות האיכותיות.

 

אבי עושה טראנס כמו שאתה אומר על פי שבלונה מסויימת אבל אני אוהב את השבלונה :twisted:

בקשר לבגדים... אתה לא יכול לבוא עם סמרטוטים אבל לא צריך להיות קלאבר שמתלבש על גבול הלבוש המתרומם עם חלצות בטן וכל מיני בגדים מחרידים שרק מלראות את האנשים במתלבשים ככה בא לי להקיא

למה? ככה!

פורסם

אני מסכים איתך ...

אני לא ממש ידעתי מה זה מוזיקה טראס "פסיקאדילית" או PSYCHO TRANCE ....

 

אני מכור לטראנסים ... וCLUBBING ... וכאלה ...

 

הדיסק החדש יחסית של DARUDE היה ממש טוב....

אני אוהב גם עוד הרבה טראקים של INFICTED MUSHROOM ....

TIESTO וכל החברה אני ממש אוהב....

 

בדרך כלל אני אוהב טראקים של LIVE SETS .... כאילה מעל 70 דקות ... וכך אני נהנה גם מהאבירה כשאני שומע את המוזיקה .....

 

אני משתתף באתר שנקרא לו TRANCEADDICT למי שמכיר .... זה רק למכורים לטראנסים יש שם הרבה טראקים מרהיבים ועוד יותר LIVE SETS ......

מומלץ מאוד לבדוק את זה ....

 

האתר שלהם :

 

http://www.tranceaddict.com

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אני משתתף באתר שנקרא לו TRANCEADDICT למי שמכיר .... זה רק למכורים לטראנסים יש שם הרבה טראקים מרהיבים ועוד יותר LIVE SETS ......

מומלץ מאוד לבדוק את זה ....

 

האתר שלהם :

 

http://www.tranceaddict.com

 

גם אני מסתובב שמה כבר מעל לשנה (בעיקר בפורום הישראלי)

מה הכינוי שלך שמה?

 

 

BTW

הלוואי טיאסטו ינגן את Traffic וחילן את הרמיקס של ארמין לas the rush comes (למי שמכיר, ווקאלים מדהימים!!! אסטריד ניגנה את הטראק הזה שניצנים)

*2 טראקים שעדיין לא השתחררו :cry:

 

BTW2

טיאסטו ינגן גם בניצנים

לא ממש הבנתי אם זה לפני או אחרי גני התערוכה אבל אני יודע ששמה זה ל18+

Scooby WRX

פורסם
ASTRIX משהו בן זונה !

היתה להם מסיבה בטכיון השנה ... היתה פצצות !

 

אסטריקס זה לא הם..זה הוא.

אבי שמיילוב,או "גרוזבה" כמו שאנחנו קוראים לו בחברה.

 

אני לא מחזיק ממנו ממש,הוא עובד על פי שבלונה מסויימת,שבנוייה

*להפוך במסיבות,לדעתי זה ימאס על אנשים במהרה.

אומן הטראנס שאני מחזיק ממנו..סיימון פוספורד,וכמובן ראג'ה ראם.

 

דרך אגב...בסצינת הטראנס אי אפשר לבוא למסיבות עם סמרטוטים ועם לונגים.

לפחות לא למסיבות האיכותיות.

 

 

נעם , סצינת הטראנס היא ממש אבל ממש לא במקומות סגורים ומועדונים לדוגמא

סצינת הטראנס האמיתית היא בטבע ובמרחבים הפתוחים , שם כל אחד יכול להתחבר

למוזיקה כפי שהוא רוצה , שם כל אחד יכול להרגיש חופשי עם עצמו.

בדיוק ממה שכתבת אני סולד , הכתבה של החברה פרטי לבוש לפי ה"סצינה"

 

אני כל כך שונא למשל את תל אביב בלילה , שונא את הצביעות , את הגועל

את האנשים .. לא הייתי במסיבה בתל אביב שנים , וגם אני לא הולך ליהיות .

וגם אולי שנה פלוס לא הייתי בשישי בתל אביב , ותאמינו לי ממש לא חסר לי.

המסיבות הפתוחות , הן הן הדבר , בישראל אולי פחות , אבל בשאר העולם

יותר . הרבה יותר.

תיהיה עצמך ואל תנסה לחקות את הסביבה בליהיות לפי ה"סצינה"

פורסם
...צאו מהערים הגדולות , צאו מהמסיבות הממוסחרות , בואו לחורשות

ובוא למסיבות האמיתיות , טראנס פסיכדלי שולט!

...

לירן שראש השנה בטח ירקוד את נשמתו במקום ירוק.

 

לירן! מה השלב הבא אצלך? להתעטף בחיתולים לבנים, להסתובב עם שטיח על הכתף, לישון על עצים ולהדליק ג'וינטים במשרד של רוסו ? :wink::wink::wink:

 

הוא אוהב את מסיבות היער ואם גם עם ג'וינטים ובלילה שם ....

מעניין יהיה לדעת איזה סרטים יהיו לו בראש :twisted::twisted:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
...צאו מהערים הגדולות , צאו מהמסיבות הממוסחרות , בואו לחורשות

ובוא למסיבות האמיתיות , טראנס פסיכדלי שולט!

...

לירן שראש השנה בטח ירקוד את נשמתו במקום ירוק.

 

לירן! מה השלב הבא אצלך? להתעטף בחיתולים לבנים, להסתובב עם שטיח על הכתף, לישון על עצים ולהדליק ג'וינטים במשרד של רוסו ? :wink::wink::wink:

 

הוא אוהב את מסיבות היער ואם גם עם ג'וינטים ובלילה שם ....

מעניין יהיה לדעת איזה סרטים יהיו לו בראש :twisted::twisted:

 

סתם עוד סטיגמה שיצאה לחובבי הג'אנר של הפסיכודלי ולא פסיקדאלי..

 

אנשים שבאים למסיבות האלה ולוקחים סמים הם נרקומנים והם אלה במיוחד ה"דלוקים " שלא ממש באו ביגלל המוזיקה אלא ביגלל הסמים.

 

אנשים כאלה לא צריכים להיות במסיבות.

וברוב המסיבות שהייתי המקום היה די נקי מנרקומנים.

 

בכל אופן WHITE-NIGHT(ספורטמוטורי במקרה ממקס טיונינג?) יש לך פיצול אישיות חזק...אתה הולך לפי העדר או מה ?


×
×
  • תוכן חדש...