Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיבת ראש השנה 27/9 גני התערוכה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היתי נותן די הרבה כדי לראות את לירן עם שרוואל....

 

כל שקל שאתה שם אני שם שתיים, כדי שהוא לא ילבש שרוול.

 

איך אני? גזען פונדמנטליסטי רדיקאלי או לא?

 

לירן - איכשהו כל ויכוח על רקע גזעי/דתי/תרבותי/אידיאולוגי כולל אותך בו. לא משנה אם הויכוח הוא על וופלות או על במבה, איך שאתה שומע "ערבי" או "דוס" אתה נדלק.

 

אז חאלס, תרגיע את הפיוזים האשכנזיים שלך.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
היתי נותן די הרבה כדי לראות את לירן עם שרוואל....

 

כל שקל שאתה שם אני שם שתיים, כדי שהוא לא ילבש שרוול.

 

 

שמאלי או ימני?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
היתי נותן די הרבה כדי לראות את לירן עם שרוואל....

 

כל שקל שאתה שם אני שם שתיים, כדי שהוא לא ילבש שרוול.

 

 

שמאלי או ימני?

 

קצר או ארוך?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
[

 

החיים הרווקים עשו לך משו או שזה בגלל החוויה עם הדובלו?

 

:wink::twisted:

 

 

ראלימן

 

1 כן. :lol: אבל זה לא לפורום.

2 אל תערב את הדובלו!!! כבודו במקומו מונח.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
היתי נותן די הרבה כדי לראות את לירן עם שרוואל....

 

כל שקל שאתה שם אני שם שתיים, כדי שהוא לא ילבש שרוול.

 

איך אני? גזען פונדמנטליסטי רדיקאלי או לא?

 

לירן - איכשהו כל ויכוח על רקע גזעי/דתי/תרבותי/אידיאולוגי כולל אותך בו. לא משנה אם הויכוח הוא על וופלות או על במבה, איך שאתה שומע "ערבי" או "דוס" אתה נדלק.

 

אז חאלס, תרגיע את הפיוזים האשכנזיים שלך.

 

 

ראלימן

 

אתה שמעת בהודעה הזו ערבי או דוס?

אני כותב את הדעות שלי ואלו הן הדעות שלי - מי שרוצה יקרא מי שלא

שלא יקרא ולא יגיב - בדיוק ההפך ממך.

ולא היה פה שום ויכוח , זוהי סך הכל דעה , הוא הביע את דעתו אני הבעתי

את דעתי ..

 

נכון אני שונא את כל התרבות הזו במועדוני תל אביב וכו.. אז מה?

 

 

 

ותומר נשרט סופית ( וגם אם הוא ישכח להביא לי את הדיסק עם הסאונדים .....)

אה כן , אני עורך מסיבות פרטיות... 100 שקל אני מגיע..

אני ונעם אקסנוגמנט מגיעים עם שרוואלים בריקודים אתניים...

 

:idea:

פורסם
היתי נותן די הרבה כדי לראות את לירן עם שרוואל....

 

כל שקל שאתה שם אני שם שתיים, כדי שהוא לא ילבש שרוול.

 

איך אני? גזען פונדמנטליסטי רדיקאלי או לא?

 

לירן - איכשהו כל ויכוח על רקע גזעי/דתי/תרבותי/אידיאולוגי כולל אותך בו. לא משנה אם הויכוח הוא על וופלות או על במבה, איך שאתה שומע "ערבי" או "דוס" אתה נדלק.

 

אז חאלס, תרגיע את הפיוזים האשכנזיים שלך.

 

 

ראלימן

 

אתה שמעת בהודעה הזו ערבי או דוס?

אני כותב את הדעות שלי ואלו הן הדעות שלי - מי שרוצה יקרא מי שלא

שלא יקרא ולא יגיב - בדיוק ההפך ממך.

ולא היה פה שום ויכוח , זוהי סך הכל דעה , הוא הביע את דעתו אני הבעתי

את דעתי ..

 

נכון אני שונא את כל התרבות הזו במועדוני תל אביב וכו.. אז מה?

 

 

 

ותומר נשרט סופית ( וגם אם הוא ישכח להביא לי את הדיסק עם הסאונדים .....)

 

:idea:

 

לירן אני לא חושב שיש מישהו במדינת ישראל שעדיין לא שמע את הדעות שלך.

 

אבל אתה טורח להזכיר אותן 3153 פעם...

 

 

ותומר - נסכם שאתה רוצה את לירן עם שרוואל בתוך דובלו?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

נסכם שיש גבול לכמה אפשר לז*** את המוח ולהגיד את המילה האחרונה על נושא שאין לך בכלל שום זיקה אליו (למרות נוכחותו המאסיבית של ראלימן במסיבות הטבע החרדיות-ערביות שלירן מרים)

 

לירן-

 

תישאר כמו שאתה (בשרוואל).אני אדאג לסדר לך את הדיסק.

 

 

נ"ב:

היתי איכשהוא במסיבת טבע.לא התחברתי לשיעור הכימיה הזה (בחורות בשרוואלים זה סבבה.בחורות בשרוואלים על טריפים זה סרט....).

 

 

 

זהו.נושא סגור.

 

נא לנעול.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

סלקציה היא דבר מבורך ביותר, כשהיא מבוססת על גילאים ולא על גנים.

אני, בתור קשיש נשוי ובורגני, שונא ללכת למסיבות שבהם ילדים מחומצנים בני 14 מגיעים חמישה בכל מונית, מסתובבים שיכורים ובוהים בכל בחורה שהם רואים. זה מפריע לי ליהנות.

מצטער אם פגעתי פה באיזה בן 14 מחומצן, אבל כשאני ואשתי הולכים להזיז קצת את עצמותינו מוכות השגרון, אני מעדיף לא להתבעס משטויות שגם אני עשיתי פעם.

 

סלקציה לפי צבעים ודתות היא לדעתי דבר פסול ולדעתי לפעמים מיותר. לרוב, יש איזה שהיא התמיינות טבעית. אמנם לא במסיבות המוניות בניצנים (שמסוגן אני משתדל להמנע), אבל במסיבות קטנות יותר - אם אני לא רוצה להיות עם אנשים מסויימים, אני פשוט לא אלך למסיבות שבהם משמיעים מיקסים של מושיק עפיה. ואם אני במסיבה שמשמיעים בה לד זפלין, אז לא אכפת לי אם מי שנמצא לידי הוא אסקימוסי, מונגולי, אבוריג'ני או לירן. אני והוא נהנים מאותה מוזיקה, אז סבבה לי איתו. לרוב, המסיבות שאני הולך אליהן מתמלאות בעצמן באנשים שיש לי ולהם רקע תרבותי משותף, ובאנשים שאינם בלגניסטים בדרך כלל. אולי זה גם עניין של גיל.

פורסם
נסכם שיש גבול לכמה אפשר לז*** את המוח ולהגיד את המילה האחרונה על נושא שאין לך בכלל שום זיקה אליו (למרות נוכחותו המאסיבית של ראלימן במסיבות הטבע החרדיות-ערביות שלירן מרים)

 

לירן-

 

תישאר כמו שאתה (בשרוואל).אני אדאג לסדר לך את הדיסק.

 

 

נ"ב:

היתי איכשהוא במסיבת טבע.לא התחברתי לשיעור הכימיה הזה (בחורות בשרוואלים זה סבבה.בחורות בשרוואלים על טריפים זה סרט....).

 

 

 

זהו.נושא סגור.

 

נא לנעול.

 

אינשאללה - ברוך השם!

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
נסכם שיש גבול לכמה אפשר לז*** את המוח ולהגיד את המילה האחרונה על נושא שאין לך בכלל שום זיקה אליו (למרות נוכחותו המאסיבית של ראלימן במסיבות הטבע החרדיות-ערביות שלירן מרים)

 

לירן-

 

תישאר כמו שאתה (בשרוואל).אני אדאג לסדר לך את הדיסק.

 

 

נ"ב:

היתי איכשהוא במסיבת טבע.לא התחברתי לשיעור הכימיה הזה (בחורות בשרוואלים זה סבבה.בחורות בשרוואלים על טריפים זה סרט....).

 

 

 

זהו.נושא סגור.

 

נא לנעול.

 

ליין מסיבות הטבע חרדיות - ערביות של לירן , הוא הליין הכי טוב היום בסצינה..

 

:roll:

 

אני בשרוואל - אתה מביא לי את הדיסק..

אני לא יודע באיזו מסיבה יצא לך ליהיות - אבל יש מוצלחות ופחות מוצלחות אבל

שוב תלוי בבן אדם כל אחד והטעם שלו...

בחורות בשרוואל על כימיכלים - תשמע.. טוב נו לי אישית אין בעיה עם זה .

אולי אני בגיל ואתה כבר עברת אותו ( אני רומז : זקן..)

 

מה לנעול? לדובלו אין נעילה מרכזית?

:shock:


×
×
  • תוכן חדש...