Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיבת ראש השנה 27/9 גני התערוכה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...צאו מהערים הגדולות , צאו מהמסיבות הממוסחרות , בואו לחורשות

ובוא למסיבות האמיתיות , טראנס פסיכדלי שולט!

...

לירן שראש השנה בטח ירקוד את נשמתו במקום ירוק.

 

לירן! מה השלב הבא אצלך? להתעטף בחיתולים לבנים, להסתובב עם שטיח על הכתף, לישון על עצים ולהדליק ג'וינטים במשרד של רוסו ? :wink::wink::wink:

 

הוא אוהב את מסיבות היער ואם גם עם ג'וינטים ובלילה שם ....

מעניין יהיה לדעת איזה סרטים יהיו לו בראש :twisted::twisted:

 

סתם עוד סטיגמה שיצאה לחובבי הג'אנר של הפסיכודלי ולא פסיקדאלי..

 

אנשים שבאים למסיבות האלה ולוקחים סמים הם נרקומנים והם אלה במיוחד ה"דלוקים " שלא ממש באו ביגלל המוזיקה אלא ביגלל הסמים.

 

אנשים כאלה לא צריכים להיות במסיבות.

וברוב המסיבות שהייתי המקום היה די נקי מנרקומנים.

 

בכל אופן WHITE-NIGHT(ספורטמוטורי במקרה ממקס טיונינג?) יש לך פיצול אישיות חזק...אתה הולך לפי העדר או מה ?

 

אל תיסחף כל כך...

זה לא כזה חדש שבמסיבות טבע יש סמים...

וזאת לא בדיוק בדיוק סטיגמה - זאת האמת...

אם אתה אוהב את זה או לא - במסיבות טבע יש סמים...

 

אבל בניגוד לדעה של החכמים למינהם שזורקים משפטים כמו: "במסיבות יער המארגנים נותנים כדור ראשון חינם כדי שתתמכר ותקנה אחר כך עוד..." זה לא בדיוק הולך ככה...

 

(ד"א נרקומנים - משתמשים בסמים נרקוטים. סמים נרקוטים - סמים משככי כאבים - הירואין, אופיום, קוקאין - והם לא כל כך נפוצים במסיבות...)

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ASTRIX משהו בן זונה !

היתה להם מסיבה בטכיון השנה ... היתה פצצות !

 

אסטריקס זה לא הם..זה הוא.

אבי שמיילוב,או "גרוזבה" כמו שאנחנו קוראים לו בחברה.

 

אני לא מחזיק ממנו ממש,הוא עובד על פי שבלונה מסויימת,שבנוייה

*להפוך במסיבות,לדעתי זה ימאס על אנשים במהרה.

אומן הטראנס שאני מחזיק ממנו..סיימון פוספורד,וכמובן ראג'ה ראם.

 

דרך אגב...בסצינת הטראנס אי אפשר לבוא למסיבות עם סמרטוטים ועם לונגים.

לפחות לא למסיבות האיכותיות.

 

 

נעם , סצינת הטראנס היא ממש אבל ממש לא במקומות סגורים ומועדונים לדוגמא

סצינת הטראנס האמיתית היא בטבע ובמרחבים הפתוחים , שם כל אחד יכול להתחבר

למוזיקה כפי שהוא רוצה , שם כל אחד יכול להרגיש חופשי עם עצמו.

בדיוק ממה שכתבת אני סולד , הכתבה של החברה פרטי לבוש לפי ה"סצינה"

 

אני כל כך שונא למשל את תל אביב בלילה , שונא את הצביעות , את הגועל

את האנשים .. לא הייתי במסיבה בתל אביב שנים , וגם אני לא הולך ליהיות .

וגם אולי שנה פלוס לא הייתי בשישי בתל אביב , ותאמינו לי ממש לא חסר לי.

המסיבות הפתוחות , הן הן הדבר , בישראל אולי פחות , אבל בשאר העולם

יותר . הרבה יותר.

תיהיה עצמך ואל תנסה לחקות את הסביבה בליהיות לפי ה"סצינה"

 

לירן.

 

אני לא מתכוון להתווכח איתך מי הולך למסיבות שוות יותר,מי מכיר יותר,ולמי

יש זין גדול יותר(לי).

בוא רק נגיד שהמסיבות האיכותיות יכולות ליהיות גם בטבע.

מה אתה עושה בחורף,רוקד עם מטריות בבוץ?.

יש מסיבות במקומות סגורים ויש בטבע.

אתה אוהב רק מסיבות טבע?,יופי,שינעם לך.

 

באופן אישי,כמוך,גם אני שונא את הסצינה התל אביבית והפוזה האין סופית

של קהל המועדונים(TLV DOME וכדומה).

אותי לא תמצא במקומות כאלו,אני סולד מהמקומות האילו ולא מתחבר לקהל.

 

בנוגע לליהיות עצמי.

מי שמכיר אותי טוב יודע שאני תמיד נמצא איפה שטוב לי.

אני בשום אופן לא מחפש ליהיות בסצינה מסויימת,בגלל פוזה מסויימת.

פשוט יצא ככה מפני שאני אוהב את המסיבות האיכותיות

ושם נמצאים האנשים שאני מכיר ואוהב.

 

ואל תנסה לחקות את הסביבה בליהיות לפי ה"סצינה"

 

אני לא מבין איך אתה קופץ למסקנה כזו.

מי שלא אוהב את מה שאתה אוהב,מחקה את הסביבה?

Rikshanoam-R

פורסם

 

לדעתי ה DJ המובילים בעולם וככה זה באמת הם דיפ דיש, DAVE SEAMAN ,גון דיגוויד,פטר ראפור, שאטושי טומי. ויש עוד הרבה שיותר טובים מהטיסטו הזה אגב בסצנה של כל המסיבות האלה שהוא מנגן היא נחשבת לירודה ביותר,וברמה הכי מיסחרית הקלאב טרנס הזה.

 

lol:

 

אחד דווקא שנשבתי בקיסמיו --- ארמין ואן ביורן

פורסם
...צאו מהערים הגדולות , צאו מהמסיבות הממוסחרות , בואו לחורשות

ובוא למסיבות האמיתיות , טראנס פסיכדלי שולט!

...

לירן שראש השנה בטח ירקוד את נשמתו במקום ירוק.

 

לירן! מה השלב הבא אצלך? להתעטף בחיתולים לבנים, להסתובב עם שטיח על הכתף, לישון על עצים ולהדליק ג'וינטים במשרד של רוסו ? :wink::wink::wink:

 

הוא אוהב את מסיבות היער ואם גם עם ג'וינטים ובלילה שם ....

מעניין יהיה לדעת איזה סרטים יהיו לו בראש :twisted::twisted:

 

סתם עוד סטיגמה שיצאה לחובבי הג'אנר של הפסיכודלי ולא פסיקדאלי..

 

אנשים שבאים למסיבות האלה ולוקחים סמים הם נרקומנים והם אלה במיוחד ה"דלוקים " שלא ממש באו ביגלל המוזיקה אלא ביגלל הסמים.

 

אנשים כאלה לא צריכים להיות במסיבות.

וברוב המסיבות שהייתי המקום היה די נקי מנרקומנים.

 

בכל אופן WHITE-NIGHT(ספורטמוטורי במקרה ממקס טיונינג?) יש לך פיצול אישיות חזק...אתה הולך לפי העדר או מה ?

 

לא הבנתי את המשפט האחרון של ספורטמוטורי ואם אני ממקס טיונינג....

 

אין לי פיצול אישיות ... אבל עדיין לא מבין בכלל את הקשר...

אודה לך אם תסביר את עצמך ..

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
...צאו מהערים הגדולות , צאו מהמסיבות הממוסחרות , בואו לחורשות

ובוא למסיבות האמיתיות , טראנס פסיכדלי שולט!

...

לירן שראש השנה בטח ירקוד את נשמתו במקום ירוק.

 

לירן! מה השלב הבא אצלך? להתעטף בחיתולים לבנים, להסתובב עם שטיח על הכתף, לישון על עצים ולהדליק ג'וינטים במשרד של רוסו ? :wink::wink::wink:

 

הוא אוהב את מסיבות היער ואם גם עם ג'וינטים ובלילה שם ....

מעניין יהיה לדעת איזה סרטים יהיו לו בראש :twisted::twisted:

 

סתם עוד סטיגמה שיצאה לחובבי הג'אנר של הפסיכודלי ולא פסיקדאלי..

 

אנשים שבאים למסיבות האלה ולוקחים סמים הם נרקומנים והם אלה במיוחד ה"דלוקים " שלא ממש באו ביגלל המוזיקה אלא ביגלל הסמים.

 

אנשים כאלה לא צריכים להיות במסיבות.

וברוב המסיבות שהייתי המקום היה די נקי מנרקומנים.

 

בכל אופן WHITE-NIGHT(ספורטמוטורי במקרה ממקס טיונינג?) יש לך פיצול אישיות חזק...אתה הולך לפי העדר או מה ?

 

אל תיסחף כל כך...

זה לא כזה חדש שבמסיבות טבע יש סמים...

וזאת לא בדיוק בדיוק סטיגמה - זאת האמת...

אם אתה אוהב את זה או לא - במסיבות טבע יש סמים...

 

אבל בניגוד לדעה של החכמים למינהם שזורקים משפטים כמו: "במסיבות יער המארגנים נותנים כדור ראשון חינם כדי שתתמכר ותקנה אחר כך עוד..." זה לא בדיוק הולך ככה...

 

(ד"א נרקומנים - משתמשים בסמים נרקוטים. סמים נרקוטים - סמים משככי כאבים - הירואין, אופיום, קוקאין - והם לא כל כך נפוצים במסיבות...)

 

אה לירן כן ידוע זה אתה שתמיד מטייל בפורום סמים קלים בתפוז..

 

אתה כבר לוקח ניטרו אנחנו יודעים זכור לי משהו שניסת לעשות ביגלל זה הידע הרב לא ? :lol:

 

בכל אופן מניסיון במסיבות שאני הייתי שכמה מאשנים שאני מכיר אישית מארגנים לא היה סמים!

 

ואל תגיד כן או לא זה אנשים שאנחנו מכירים אישית.

פורסם
ASTRIX משהו בן זונה !

היתה להם מסיבה בטכיון השנה ... היתה פצצות !

 

אסטריקס זה לא הם..זה הוא.

אבי שמיילוב,או "גרוזבה" כמו שאנחנו קוראים לו בחברה.

 

אני לא מחזיק ממנו ממש,הוא עובד על פי שבלונה מסויימת,שבנוייה

*להפוך במסיבות,לדעתי זה ימאס על אנשים במהרה.

אומן הטראנס שאני מחזיק ממנו..סיימון פוספורד,וכמובן ראג'ה ראם.

 

דרך אגב...בסצינת הטראנס אי אפשר לבוא למסיבות עם סמרטוטים ועם לונגים.

לפחות לא למסיבות האיכותיות.

 

 

נעם , סצינת הטראנס היא ממש אבל ממש לא במקומות סגורים ומועדונים לדוגמא

סצינת הטראנס האמיתית היא בטבע ובמרחבים הפתוחים , שם כל אחד יכול להתחבר

למוזיקה כפי שהוא רוצה , שם כל אחד יכול להרגיש חופשי עם עצמו.

בדיוק ממה שכתבת אני סולד , הכתבה של החברה פרטי לבוש לפי ה"סצינה"

 

אני כל כך שונא למשל את תל אביב בלילה , שונא את הצביעות , את הגועל

את האנשים .. לא הייתי במסיבה בתל אביב שנים , וגם אני לא הולך ליהיות .

וגם אולי שנה פלוס לא הייתי בשישי בתל אביב , ותאמינו לי ממש לא חסר לי.

המסיבות הפתוחות , הן הן הדבר , בישראל אולי פחות , אבל בשאר העולם

יותר . הרבה יותר.

תיהיה עצמך ואל תנסה לחקות את הסביבה בליהיות לפי ה"סצינה"

 

לירן.

 

אני לא מתכוון להתווכח איתך מי הולך למסיבות שוות יותר,מי מכיר יותר,ולמי

יש זין גדול יותר(לי).

בוא רק נגיד שהמסיבות האיכותיות יכולות ליהיות גם בטבע.

מה אתה עושה בחורף,רוקד עם מטריות בבוץ?.

יש מסיבות במקומות סגורים ויש בטבע.

אתה אוהב רק מסיבות טבע?,יופי,שינעם לך.

 

באופן אישי,כמוך,גם אני שונא את הסצינה התל אביבית והפוזה האין סופית

של קהל המועדונים(TLV DOME וכדומה).

אותי לא תמצא במקומות כאלו,אני סולד מהמקומות האילו ולא מתחבר לקהל.

 

בנוגע לליהיות עצמי.

מי שמכיר אותי טוב יודע שאני תמיד נמצא איפה שטוב לי.

אני בשום אופן לא מחפש ליהיות בסצינה מסויימת,בגלל פוזה מסויימת.

פשוט יצא ככה מפני שאני אוהב את המסיבות האיכותיות

ושם נמצאים האנשים שאני מכיר ואוהב.

 

ואל תנסה לחקות את הסביבה בליהיות לפי ה"סצינה"

 

אני לא מבין איך אתה קופץ למסקנה כזו.

מי שלא אוהב את מה שאתה אוהב,מחקה את הסביבה?

 

 

נעם , אני התכוונתי גם למסיבות הפרטיות בעלות "הרמה הגבוהה"

אני מתכוון למסיבות בשבילך ולא בשביל לראות ולהראות , מסיבות שנעשה לך

טוב על הלב ואתה מתנתק מהכל ולא חושב על איזה בגדים לבוא ומה לעשות , אתה מבין.

המסיבות שאמרת , גם אם הם מסיבות עם המוזיקה "הנכונה " מבחינתי הם לא המסיבות

שאני התכוונתי. שוב אין לי בעיה אתה יכול ללכת לאן שאתה רוצה ואתה יכול להנות

מזה גם .

אוקי גם אני סולד מהסצינה התל אביבית כמובן אך בנוסף אני גם סולד

מה"אנשים האיכותיים" במסיבות הפרטיות וכו.

אני לא אומר שאתה ספציפית מחקה את הסביבה , אם הבנת כך זו לא הייתה הכוונה

אבל שוב , אני שונא את הקודי התנהגות ששזורים במסיבות מסוג זה , וכמובן

במסיבות בתל אביב וכו..

 

ולרקוד עם מטריות יכול ליהיות נחמד.

:wink:

פורסם

אני לא מכיר מסיבות טבע....

אבל HOUSE-PARTYS גדולות ....

 

אין הרבה מסיבות כאלה בישראל ... לפחות בצפון ...

אני מכיר כמה שעושים את זה בירושלים .. רובם לא יהודים ( נוצרים ממוצאים שונים )

 

המסיבות האלה הן הכי פראיות ומהנות שהייתי בהם ...

 

אני עדיין רוצה לנסות את מסיבות הטבע הללו :)

אבל עד שאמצא אחת שווה בצפון זה עלול לקחת זמן ...

 

או שמישהו יזכיר אחת שממש שווה לבוא למרכז בשבילה ואולי איסע לשם :twisted:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
ASTRIX משהו בן זונה !

היתה להם מסיבה בטכיון השנה ... היתה פצצות !

 

אסטריקס זה לא הם..זה הוא.

אבי שמיילוב,או "גרוזבה" כמו שאנחנו קוראים לו בחברה.

 

אני לא מחזיק ממנו ממש,הוא עובד על פי שבלונה מסויימת,שבנוייה

*להפוך במסיבות,לדעתי זה ימאס על אנשים במהרה.

אומן הטראנס שאני מחזיק ממנו..סיימון פוספורד,וכמובן ראג'ה ראם.

 

דרך אגב...בסצינת הטראנס אי אפשר לבוא למסיבות עם סמרטוטים ועם לונגים.

לפחות לא למסיבות האיכותיות.

 

 

נעם , סצינת הטראנס היא ממש אבל ממש לא במקומות סגורים ומועדונים לדוגמא

סצינת הטראנס האמיתית היא בטבע ובמרחבים הפתוחים , שם כל אחד יכול להתחבר

למוזיקה כפי שהוא רוצה , שם כל אחד יכול להרגיש חופשי עם עצמו.

בדיוק ממה שכתבת אני סולד , הכתבה של החברה פרטי לבוש לפי ה"סצינה"

 

אני כל כך שונא למשל את תל אביב בלילה , שונא את הצביעות , את הגועל

את האנשים .. לא הייתי במסיבה בתל אביב שנים , וגם אני לא הולך ליהיות .

וגם אולי שנה פלוס לא הייתי בשישי בתל אביב , ותאמינו לי ממש לא חסר לי.

המסיבות הפתוחות , הן הן הדבר , בישראל אולי פחות , אבל בשאר העולם

יותר . הרבה יותר.

תיהיה עצמך ואל תנסה לחקות את הסביבה בליהיות לפי ה"סצינה"

 

לירן.

 

אני לא מתכוון להתווכח איתך מי הולך למסיבות שוות יותר,מי מכיר יותר,ולמי

יש זין גדול יותר(לי).

בוא רק נגיד שהמסיבות האיכותיות יכולות ליהיות גם בטבע.

מה אתה עושה בחורף,רוקד עם מטריות בבוץ?.

יש מסיבות במקומות סגורים ויש בטבע.

אתה אוהב רק מסיבות טבע?,יופי,שינעם לך.

 

באופן אישי,כמוך,גם אני שונא את הסצינה התל אביבית והפוזה האין סופית

של קהל המועדונים(TLV DOME וכדומה).

אותי לא תמצא במקומות כאלו,אני סולד מהמקומות האילו ולא מתחבר לקהל.

 

בנוגע לליהיות עצמי.

מי שמכיר אותי טוב יודע שאני תמיד נמצא איפה שטוב לי.

אני בשום אופן לא מחפש ליהיות בסצינה מסויימת,בגלל פוזה מסויימת.

פשוט יצא ככה מפני שאני אוהב את המסיבות האיכותיות

ושם נמצאים האנשים שאני מכיר ואוהב.

 

ואל תנסה לחקות את הסביבה בליהיות לפי ה"סצינה"

 

אני לא מבין איך אתה קופץ למסקנה כזו.

מי שלא אוהב את מה שאתה אוהב,מחקה את הסביבה?

 

 

נעם , אני התכוונתי גם למסיבות הפרטיות בעלות "הרמה הגבוהה"

אני מתכוון למסיבות בשבילך ולא בשביל לראות ולהראות , מסיבות שנעשה לך

טוב על הלב ואתה מתנתק מהכל ולא חושב על איזה בגדים לבוא ומה לעשות , אתה מבין.

המסיבות שאמרת , גם אם הם מסיבות עם המוזיקה "הנכונה " מבחינתי הם לא המסיבות

שאני התכוונתי. שוב אין לי בעיה אתה יכול ללכת לאן שאתה רוצה ואתה יכול להנות

מזה גם .

אוקי גם אני סולד מהסצינה התל אביבית כמובן אך בנוסף אני גם סולד

מה"אנשים האיכותיים" במסיבות הפרטיות וכו.

אני לא אומר שאתה ספציפית מחקה את הסביבה , אם הבנת כך זו לא הייתה הכוונה

אבל שוב , אני שונא את הקודי התנהגות ששזורים במסיבות מסוג זה , וכמובן

במסיבות בתל אביב וכו..

 

ולרקוד עם מטריות יכול ליהיות נחמד.

:wink:

 

יש משהו שאתה לא מבין.

אני לא אוהב ללבוש סחבות.

אני מרגיש בנוח לצד אנשים שלבושים,נראים ומתנהגים בצורה נורמלית.

אני לא מרגיש בנוח במסיבות בלי סלקציה קפדנית.

 

אם אתה אוהב מסיבות נרקומנים וערסים ומרגיש נוח בהן

זו כבר בעיה שלך,אני מקווה שלפחות אתה נהנה שם.

Rikshanoam-R

פורסם

נעם , תשים לב אני לא אמרתי שאני לובש סחבות

כי אני ממש לא , אני מגיע עם גינס רגיל וחולצה לבנה פשוטה

כי זה אני - אני לא אתלבש בסחבות כי זה לא אני

ואני כמובן גם לא אתלבש בבגדים נוצצים ועדכניים כי זה גם לא אני .

אני התכוונתי למסיבות שכל אחד יכול לבוא איך שהוא רוצה , והבגדים לא מהווים

עילה לסלקציה לדוגמא , כי אחרי הכל אתה מגיע למסיבה בשבילך עצמך , לפחות בסוג

המסיבות והמוזיקה הזו.

 

חשבתי שאתה שונה , למה לקשר את המסיבות הללו ישר למסיבות נרקומניים?

איזה בולשיט אחד גדול .

ערסים? , יש סלקציה בכניסה למנוע אנשים שיכולים להרוס את המסיבה .

לא אכפת לי איזה אנשים יבואו למסיבה שאני יהיה שם , העיקר שלא יעשו דברים

לרעתה , במסיבות שאתה מתכוון אליהן בסלקציה לא יכניסו אנשים בעלי חזות מזרחית

או ערבים , או סתם מי שלא נראה להם.

אני אוהב את כולם וכולם שווים מבחינתי , לכן הסלקציה הזו דוחה אותי.

אבל שוב זוהי דעתי.

פורסם

 

אה לירן כן ידוע זה אתה שתמיד מטייל בפורום סמים קלים בתפוז..

 

אתה כבר לוקח ניטרו אנחנו יודעים זכור לי משהו שניסת לעשות ביגלל זה הידע הרב לא ? :lol:

 

בכל אופן מניסיון במסיבות שאני הייתי שכמה מאשנים שאני מכיר אישית מארגנים לא היה סמים!

 

ואל תגיד כן או לא זה אנשים שאנחנו מכירים אישית.

 

טוב...אז אתה אומר שהיית במסיבות בלי סמים. אבל אני אומר לך. מניסיון - אף פעם לא ראיתי מסיבת יער בלי סמים. (אני לא אומר שזה טוב, או רע... אני אומר שלא ראיתי)

וזה יוצר סטיגמה. אין מה לעשות.

 

וד"א - מה שאני עושה בזמני הפרטי זה ענייני, ולא עניינך או עניינו של אף אחד אחר.

פורסם

 

אה לירן כן ידוע זה אתה שתמיד מטייל בפורום סמים קלים בתפוז..

 

אתה כבר לוקח ניטרו אנחנו יודעים זכור לי משהו שניסת לעשות ביגלל זה הידע הרב לא ? :lol:

 

בכל אופן מניסיון במסיבות שאני הייתי שכמה מאשנים שאני מכיר אישית מארגנים לא היה סמים!

 

ואל תגיד כן או לא זה אנשים שאנחנו מכירים אישית.

 

טוב...אז אתה אומר שהיית במסיבות בלי סמים. אבל אני אומר לך. מניסיון - אף פעם לא ראיתי מסיבת יער בלי סמים. (אני לא אומר שזה טוב, או רע... אני אומר שלא ראיתי)

וזה יוצר סטיגמה. אין מה לעשות.

 

וד"א - מה שאני עושה בזמני הפרטי זה ענייני, ולא עניינך או עניינו של אף אחד אחר.

 

 

בגדול תמיד איכשהו במסיבות יש סמים ....

תשכח מזה שזה ביער או באולם ....

 

תמיד בחורבה יש אנשים ממש מסטלים שמעשנים ג'וינטים ורוקדים גם ב ULTRASOUND ...

בטרמינאל ובכל מקום אחר לפחות בחיפה ... וגם בוירטיגו....

 

גם בכל מסיבות הטכניון יש סמים אז אני לא מאמין שביער לא יהיו סמים ...

 

אבל כל אחד עושה מה שבא לו... וזה לא ממש משנה אם אנשים מסטולים אך לא מפריעים לך ואתה נהנה .....

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

לירן שאוהב לסתור את עצמו כתב?:

במסיבות שאתה מתכוון אליהן בסלקציה לא יכניסו אנשים בעלי חזות מזרחית

או ערבים , או סתם מי שלא נראה להם

 

אנשים שלא נראים להם,הם בדרך כלל ערסים(שעושים בעיות),נרקומנים וכו'.

 

ערסים? , יש סלקציה בכניסה למנוע אנשים שיכולים להרוס את המסיבה

 

הרי אתה אוהב את כולם,לא?

כולם זה אומר ערבים,ערסים,נרקומנים ושאר אפרטיפים.

אתה רוצה כאלו במסיבות שאתה הולך אליהם?,אני בטוח שלא.

בעצם..יכול ליהיות שכן,הרי רשמת:

 

לכן הסלקציה הזו דוחה אותי

 

תחליט לירן,הסלקציה הזאת דוחה אותך,אבל אתה הולך למסיבות

שיש בהן סלקציה,אתה אוהב את כולם,אבל לא רוצה ערסים במסיבה

אתה אומר שבמסיבות שאני הולך אליהן לא מכניסים בעלי חזות מזרחית...

ומה אני,פולני???!!!

Rikshanoam-R

פורסם
ומה אני,פולני???!!!

אני מאשר שאקסנוגמנט בכלל לא פולני.

 

ממש ממש לא.

 

אבל זאת לא אשמתו.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
לירן שאוהב לסתור את עצמו כתב?:

במסיבות שאתה מתכוון אליהן בסלקציה לא יכניסו אנשים בעלי חזות מזרחית

או ערבים , או סתם מי שלא נראה להם

 

אנשים שלא נראים להם,הם בדרך כלל ערסים(שעושים בעיות),נרקומנים וכו'.

 

ערסים? , יש סלקציה בכניסה למנוע אנשים שיכולים להרוס את המסיבה

 

הרי אתה אוהב את כולם,לא?

כולם זה אומר ערבים,ערסים,נרקומנים ושאר אפרטיפים.

אתה רוצה כאלו במסיבות שאתה הולך אליהם?,אני בטוח שלא.

בעצם..יכול ליהיות שכן,הרי רשמת:

 

לכן הסלקציה הזו דוחה אותי

 

תחליט לירן,הסלקציה הזאת דוחה אותך,אבל אתה הולך למסיבות

שיש בהן סלקציה,אתה אוהב את כולם,אבל לא רוצה ערסים במסיבה

אתה אומר שבמסיבות שאני הולך אליהן לא מכניסים בעלי חזות מזרחית...

ומה אני,פולני???!!!

 

 

 

מצטער אין שום סתירה בדברי ואני אגיד לך גם למה , שהתכוונתי לערסים

התכוונתי ספציפית לאנשים שעושים בעיות , מוכרים או משתוללים במסיבה לדוגמא

ההגדרה שלהם הם ערסים , אין לי בעיה שיבואו כל סוגי האנשים , לה משנה לי איך

הם נראים , מה הם עושים בחיי היום יום , רק כמובן שלא יעשו בעיות ויהרסו לי את הכייף

אז ערסים היא הגדרה גורפת לכך.

תבין , שוב שהתכוונתי ערסים - התכוונתי בעיות - ערסים הם לאו דווקא אנשים בעלי

חזות מזרחית , אלא לרוב הגדרה של עושי בעיות...

 

יש מבין , נעם.

פורסם

והסלקטורים במסיבות שאתה הולך אליהם יודעים

איזה ערס עושה בעיות ואיזה לא?

אההה..הבנתי,סלקטורים מיוחדים שמכירים את כל הערסים

בישראל,יודעים מי מהם עושה בעיות ומי ערס טוב ושקט.

 

גאוני...

 

 

 

לירן,התחלת לכתוב שטויות,אני לא ממשיך בדיון הזה.

Rikshanoam-R


×
×
  • תוכן חדש...