Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיבת ראש השנה 27/9 גני התערוכה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכתוב שטויות???

מצער מאד שגם אתה שופט אנשים לפי מראה חיצוני

וכן הסלקטורים יכולים להבחין מי הוא ערס או מי לא.

התנהגות וכו... נכון זה סותר במידת מה את דברי לגבי החופש במסיבות

אבל עדיין אפשר להבחין ולא למשל לנדות אנשים בעלי מוצא וחזות מזרחיים

או אחרים כמו נכים , תראה לי נכים במסיבות שאתה הולך אליהם.

למה הם לא נכנסים? למה כי זה יוריד את "ערך המסיבה" נכון?

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

באמפ...

 

אז מי מגיע בסוף?

 

 

מישהו יודע כמה יעלו כרטיסים במקום?

 

אני יודע שהמכירה המוקדמת ירדה ל80 במקום 100.

Scooby WRX

פורסם

חזרתי :D

טיאסטו נתן סט יפה!

האקוסטיקה במקום באמת על הפנים

אבל ככה המקום סבבה

אולם גדול מאוד, בהתחלה כשנכנסים יש הרגשה של מסיבת ענק באירופה...

Scooby WRX

פורסם
חזרתי :D

טיאסטו נתן סט יפה!

האקוסטיקה במקום באמת על הפנים

אבל ככה המקום סבבה

אולם גדול מאוד, בהתחלה כשנכנסים יש הרגשה של מסיבת ענק באירופה...

 

זאת הפעם הראשונה שלך באנגר?

אין השווה ביכלל או משהו שיכול להיות דומה

בין האנגר למסיבות באירופה....

האנגר זה סתם אנגר בלי עיצוב ביכלל

לא מושקע, סאונד על הפנים!

ומלא ילדים קטנים והרבה מאוד קלעברים ולא קלאברים!

 

כנירא לא היית במספיק מסיבות

תבוא לחוף ניצנים, חוות העין. פאצה - בזמנו וכו....

פורסם

היה מסיבה חרא הרבה חברים שלי אמרו ככה.

 

וחוץ מזה זאת הפעם האחרונה שהם הולכים לכזאת מסיבה..

 

ילדודס חגגו שם.

 

טוב שלא הביאו את הולימן לסגור את הסט :lol:

פורסם
חזרתי :D

טיאסטו נתן סט יפה!

האקוסטיקה במקום באמת על הפנים

אבל ככה המקום סבבה

אולם גדול מאוד, בהתחלה כשנכנסים יש הרגשה של מסיבת ענק באירופה...

 

זאת הפעם הראשונה שלך באנגר?

אין השווה ביכלל או משהו שיכול להיות דומה

בין האנגר למסיבות באירופה....

האנגר זה סתם אנגר בלי עיצוב ביכלל

לא מושקע, סאונד על הפנים!

ומלא ילדים קטנים והרבה מאוד קלעברים ולא קלאברים!

 

כנירא לא היית במספיק מסיבות

תבוא לחוף ניצנים, חוות העין. פאצה - בזמנו וכו....

 

זה לא הייתה מסיבה בהאנגר....

זה האולם בגני התערוכה

פשוט המקום בהתחלה נראה גדול אז בגלל יש הרגשה כמו בקליפים של Trance energy .... :D

 

בניצנים הייתי ולא אהבתי....

Scooby WRX

פורסם

 

לדעתי ה DJ המובילים בעולם וככה זה באמת הם דיפ דיש, DAVE SEAMAN ,גון דיגוויד,פטר ראפור, שאטושי טומי. ויש עוד הרבה שיותר טובים מהטיסטו הזה אגב בסצנה של כל המסיבות האלה שהוא מנגן היא נחשבת לירודה ביותר,וברמה הכי מיסחרית הקלאב טרנס הזה.

 

lol:

 

אחד דווקא שנשבתי בקיסמיו --- ארמין ואן ביורן

 

 

אני נשבתי בקסמיו של של Push הלוא הוא היוצר הבלגי המשובח Dirk M.I.K.E Diretcx

 

 

אגב

אני חסיד גדול של יורוטראנס וזה הסגנון שהכי עושה לי את זה !

 

בקשר לטייאסטו

נכון שהוא נחלש יחסית למה שהוא היה לפני כמה שנים (בעיקר בתקופת סדרת המג'יק)

אבל הוא עדיין אחד מהכי טובים שיש

ובקשר למסחריות , שאתה טוב אתה מתפרסם ומשום מה תמיד אתה תתמסחר או שתהיה אחד אלמוני שינגן במסיבות ערסים,פריקים ביערות P-:

 

בקשר לסלקציה -דבר מבורך

 

ואני הולך למועדונים של ת"א עם הסלקציה כי אני רוצה להיות בים אנשים נורמלים שמתלבשים יפה ונראים טוב ולא בין חאפרים שלובשים סמרטוטים

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

 

לדעתי ה DJ המובילים בעולם וככה זה באמת הם דיפ דיש, DAVE SEAMAN ,גון דיגוויד,פטר ראפור, שאטושי טומי. ויש עוד הרבה שיותר טובים מהטיסטו הזה אגב בסצנה של כל המסיבות האלה שהוא מנגן היא נחשבת לירודה ביותר,וברמה הכי מיסחרית הקלאב טרנס הזה.

 

lol:

 

אחד דווקא שנשבתי בקיסמיו --- ארמין ואן ביורן

 

 

אני נשבתי בקסמיו של של Push הלוא הוא היוצר הבלגי המשובח Dirk M.I.K.E Diretcx

 

 

אגב

אני חסיד גדול של יורוטראנס וזה הסגנון שהכי עושה לי את זה !

 

בקשר לטייאסטו

נכון שהוא נחלש יחסית למה שהוא היה לפני כמה שנים (בעיקר בתקופת סדרת המג'יק)

אבל הוא עדיין אחד מהכי טובים שיש

ובקשר למסחריות , שאתה טוב אתה מתפרסם ומשום מה תמיד אתה תתמסחר או שתהיה אחד אלמוני שינגן במסיבות ערסים,פריקים ביערות P-:

 

בקשר לסלקציה -דבר מבורך

 

ואני הולך למועדונים של ת"א עם הסלקציה כי אני רוצה להיות בים אנשים נורמלים שמתלבשים יפה ונראים טוב ולא בין חאפרים שלובשים סמרטוטים

 

 

אלמוני שינגן ביערות , הצחקת אותי...

אני רוצה לראות את הסט האוס הראשון ביערות..

כל הגועל נפש זו המוזיקה הממוסחרת הזו , זו שאתה שומע אבל כל אחד והטעם שלו

מבחינתי גועל.

המוזיקה והמסיבות נמצאים "ביערות" , האומנים הכי כשרוניים שם..

אם תגיד שכל האלמוניים מגיעים לשם , אז מעניין מה תגיד על infected mushroom

שהתפרסמו בכל העולם ועדיין מופיעים בטבע , או astral projection

למרות שאני לא אוהב את אינפקטד או יותר נכון את סוג המוזיקה שלהם

אני עדיין מעריך אותם!

 

המועדונים של תל אביב , אנשים נורמאלים? חחחח

חבורת אנשים שהולכים עושים ומתלבשים אותו דבר .. ( או דומה..)

הכל צביעות...

ואני הפעם לא מתווכח על סלקציה..

תנסה ללכת למסיבת טבע , עם שרוואל וזהו , אולי עם קבקבים

- ואז תראה ותבין מה זו הנאה..והאנשים נראים הכי טוב ככה

במיוחד הבנות..


×
×
  • תוכן חדש...