Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי סוזוקי באלנו שנת 96 אוטומט האוטו עבר 110 אלף קילומטר ושהאוטו בסרק או בכלל עומד יש רעש תקתקתקתק מהמנוע האוטו עשה החלפת טיימניג לפני 10 אלף קילומטר כלומר המנוע לא שקט מרגישים שהסתומים לא דופקים כמו שצריך מה עליי לעשות?

האם ללכת למוסך לעשות כיוון שסתומים האם זה מועיל מזיק? כמה זה עולה? והאם אם אני ישים K-44 זה יעזור במשהו תודה לעוזרים?

פורסם

שאתה אומר שהוא לא לא שקט הכוונה שהוא רועד קצת?

יכול להיות שהם פיספסו בטיימינג שן אחת..

 

44K מנקה את הפיח שהצטבר, תנסה - פתר טוב, לא פתר גם טוב.. :)

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

"על בליינד" - בלי לכוון \ לבדוק... ואחר כך, כמו שאמר ידיד בהודעה הקודמת, כשמפספסים שן, מקבלים סל"ד סרק דפוק..... (לא קבוע)

 

 

עצתי לך היא כזו - גש למוסך ותתלונן - ותדרוש בדיקה מחדש של רצועת הטיימינג - שהיא יושבת כמו שצריך. ואם צריך שיבדקו גם עם בודק-טיימינג (המכשיר ההוא שבודק את ההצתה והאם היא מתוזמנת שאת שמו שכחתי כרגע...)

 

 

.

רון.

 

 

(לנו קרה אותו מקרה בדיוק בלאנסר של אמא שלי. המנוע עבד עגול. הוכנס למוסך. טיפול 10K + טיימינג וחזר מגמגם...)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
שאתה אומר שהוא לא לא שקט הכוונה שהוא רועד קצת?

יכול להיות שהם פיספסו בטיימינג שן אחת..

 

44K מנקה את הפיח שהצטבר, תנסה - פתר טוב, לא פתר גם טוב.. :)

לפי מה שאני יודע, אם מפספסים שן אחת בטימין התוצאה יכולה להיות הרבה יותר גרועה.

תודה מראש.

פורסם
שאתה אומר שהוא לא לא שקט הכוונה שהוא רועד קצת?

יכול להיות שהם פיספסו בטיימינג שן אחת..

 

44K מנקה את הפיח שהצטבר, תנסה - פתר טוב, לא פתר גם טוב.. :)

לפי מה שאני יודע, אם מפספסים שן אחת בטימין התוצאה יכולה להיות הרבה יותר גרועה.

 

בגלל זה צריך ללכת בהקדם האפשרי למוסך , ולבדוק שהם הורידו את מכסה הטיימינג, יענו שלא עבדו עליך ושסתם יאשימו את האוטו.

 

אולי יש סיכוי קלוש שהמפלג זז ואז הכיוונון שלו נדפק ואז האוטו מזייף, גם כדאי את זה לבדוק.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

×
×
  • תוכן חדש...