Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בבית גריל גז שאני בניתי ושפועל כבר שנתיים ללא רבב.

החלטתי שלקראת הקיץ הקרוב אני מעוניין להחליף את המבערים ליצוקים וצריך להתאים להם גם ברזים.

אני מנסה כבר שבוע למצוא ספק שימכור לי ברזים ומבערים ולא מוצא אף אחד חוץ מאמגזית שדורשים מחיר מעט יקר בעבור סט של 3 מבערים ו 3 ברזים מתאימים.

 

מי מכיר ויכול לעזור לי בעניין?

בריאות לכולם!

פורסם

בברור שעשיתי פעם לקניה של מבערים היסתבר שהמבערים שסופרגז מוכרים עשויים מפח והם מיתפוררים די מהר.

יש לי חבר שבנה את המבערים האילו (הברור היה בישבילו) מצינור 1/4 צול. הוא קדח חורים לאורך הצינור וחיבר את הדיזה בקצה ואת הקצה השני הוא סתם ע"י "מופה".

 

תעשה ניסוי, קח לך צינור, פרק את הדיזה, ותתחיל לשחק עם זה, בסוף תקבל אחלה מבער, שמתאים לך בצורה הכי טובה מבחינת פיזור להבה וגודל.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

בחנויות עשה זאת בעצמך יש כאלה מבערים מוכנים. לא יודע מה האיכות שלהם אבל תסתכל ותראה, אני זוכר שהמחיר היה יקר (לפני כמה שנים).

איך אתה תדליק את זה? יהיה מעל זה פחמים ולא תהיה לך גישה להלדליק.

יש מנגנון כיבוי מיוחד? כי לפי מה שאני רואה בגריל גז אצלנו (קנוי) כאשר אתה מכבה, אחרי כמה שניות הוא כאילו מרוקן בפיצוץ את כל הגז שיש לו, אבל מצד שני בכריים רגילים אין שום מגנון כזה אז לא יודע.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

untitledbb8.jpg

ככה בונים את זה בעקרון (כמובן שזה תרשים הכי בסיסי שיש ויש מקום לשפר את זה), בקשר לפיזור הגז אחרי השימוש - כשאתה סוגר את שסתום הגז נשארת כמות קטנה של גז בצינורות המבערים, אתה יכול לתת לזה להתפוגג באוויר או במידה ואתה רוצה להיות בטוח אתה יכול לתת שוב פעם ניצוץ דרך חור ההדלקה כדי להבעיר את הגז שנשאר בצינורות.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
בברור שעשיתי פעם לקניה של מבערים היסתבר שהמבערים שסופרגז מוכרים עשויים מפח והם מיתפוררים די מהר.

יש לי חבר שבנה את המבערים האילו (הברור היה בישבילו) מצינור 1/4 צול. הוא קדח חורים לאורך הצינור וחיבר את הדיזה בקצה ואת הקצה השני הוא סתם ע"י "מופה".

 

תעשה ניסוי, קח לך צינור, פרק את הדיזה, ותתחיל לשחק עם זה, בסוף תקבל אחלה מבער, שמתאים לך בצורה הכי טובה מבחינת פיזור להבה וגודל.

 

גילי

את המבערים מפח (H כמו שיש לי) אפשר להשיג בכל מקום ואותם אני רוצה להחליף. חשבתי לייצר מבער בעצמי אבל אני לא יודע מה זה אומר לגבי בטיחות, קצת מסוכן לא? חוץ מזה, צריך לקדוח המון חורים ושיהיו מדוייקים, אולי נלך לחרט?

האם כמות אספקת הגז לא תלויה גם בעובי החורים של הברזים?

בחנויות עשה זאת בעצמך יש כאלה מבערים מוכנים. לא יודע מה האיכות שלהם אבל תסתכל ותראה, אני זוכר שהמחיר היה יקר (לפני כמה שנים). איך אתה תדליק את זה? יהיה מעל זה פחמים ולא תהיה לך גישה להלדליק.

יש מנגנון כיבוי מיוחד? כי לפי מה שאני רואה בגריל גז אצלנו (קנוי) כאשר אתה מכבה, אחרי כמה שניות הוא כאילו מרוקן בפיצוץ את כל הגז שיש לו, אבל מצד שני בכריים רגילים אין שום מגנון כזה אז לא יודע.

כל מבער בין 200 ל 250. יצוק עולה כ 180 בפעם האחרונה שבדקתי.

אצלי אין פיצוצים בשנתיים מאז שבניתי אותו, אל תפתח עין!

באחת התמונות רואים (בקושי) את שני החורים שדרכם אני מחדיר מצת ארוך כמו של כיריים ומגיע איתו עד למבערים.

blavie, חסרה לך הרשת בין המבערים לפחמים בציור...

אני פשוט השמשתי בסט שיצא מגריל גז ישן (טוב נו, אולי שניים) - מבערים שקיבלו צינורות ארוכים יותר מנחושת (צנרת גז ביתי) ומתחברים לברזים.

מצ"ב תמונה של הגריל שלי נכון להיום, אם תשימו לב לשכבות הרשת - יש 2 מבערי H, מעליהם רשת לפחם/לאבני טוף, מעל זה רשת לבשר שניתנת לכיווני גובה וזוית. אני מתעתד להוסיף כיוון גובה קדמי ורשת גבוהה יותר לצלייה ארוכה.

מקדימה ישנם ארבעת הכפתורים שמתחברים לשני ברזים כפולים וכל אחד מפעיל מבער H אחר.

כמו שאתם רואים עבר על הגריל שלי חורף קשה, הוא עדיין פעיל אבל צריך טיפול משהו כולל צביעה..

1.JPG

2.JPG

3.JPG

בריאות לכולם!

פורסם

לפחות אצלינו בגז יש בשסתום גם מד שמראה לך כמה גז אתה מזרים, מעין שעון שמראה לך עד כמה לפתוח בהתאם ללהבה הרצויה - התכוונתי לכך כשכתבתי שסתום.

ובאמת שכחתי את הרשת שנמצאת בין המבערים לגיחלים, מצטער.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...