Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או קיי, דבר ראשון- שלום לכולם, אני עידו, בן 23 מראשון, והאוטו שלי הוא דיהטסו אפלאוז שנת 93.

 

אז ככה- יש אוטו, יש מערכת שכוללת-

HU: Sony cdxGT210

AMP: Crunch ds1004

SUB: אין לי מושג האמת. קיבלתי.

רמקולים- מכירים את הרמקולים האלה שמוכרים בP1000 שעולים 89 שקל? אז זה אלה.

בנוסף יש לי גם קרוסאובר חיצוני, שאין לי מושג יותר מדי מה לעשות איתו, אבל הוא עבד טוב בעבר ברכב של חבר.

 

בכל מקרה...

את האוטו אני אמכור עוד שנה כנראה, אבל אני בכל זאת רוצה לשים בו מערכת שאני אוכל לשמוע בה קצת מוזיקה, כי המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל (רדיו טייפ עם צ'יינג'ר של aiwa, שכל הזמן קופץ).

 

השאלות שלי הן-

 

1. האם המפרט הנ"ל נשמע סביר? מישהו בכלל התנסה עם הרמקולים האלה?

2. מי מכיר את המקום הכי זול באיזור ראשון להתקין בו את הכל? כי אני בספק אם אני אצליח לבד, מה גם שאין לי זמן.

מה שחשוב לי זה שהחיבורים יהיו מספיק טובים בשביל לא להיהרס תוך חצי שנה, אז המקום צריך להיות גם יחסית אמין.

 

תודה מראש :)

ביצים ביצים ביצים ביצים לאן אתם רצים?

פורסם

איזה שחיטה

שליש ממחיר העיסקה זה רק המשלוח.

אני יכול להמליץ לך על מקום בחיפה לעשות את ההתקנה במחיר טוב.

שלח לי הודעה פרטית אם אתה מעוניין.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לחיפה זה רחוק מדי מבחינתי, אני צריך משהו באיזור ראשון לציון, אם אתה מכיר...

 

לגבי הרמקולים- כן... מה לעשות, מדינה של גנבים :)

ולגבי הסאב- מסתבר שיש לי CERVIN VEGA. דגם לא ידוע.

ביצים ביצים ביצים ביצים לאן אתם רצים?

פורסם
לחיפה זה רחוק מדי מבחינתי, אני צריך משהו באיזור ראשון לציון, אם אתה מכיר...

 

לגבי הרמקולים- כן... מה לעשות, מדינה של גנבים :)

ולגבי הסאב- מסתבר שיש לי CERVIN VEGA. דגם לא ידוע.

שים תמונה של הסאב.

מה התקציב שלך להתקנה + חיווט ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

את כל החלקים יש לי, אני רוצה לדעת:

 

א. אם הם טובים.

ב. אם הם מתאימים אחד לשני (מבחינת עוצמה וכו')

ג. איפה אפשר להתקין את הכל, במחיר הכי נמוך, באיזור ראשון לציון.

ביצים ביצים ביצים ביצים לאן אתם רצים?

פורסם

dsc00141xj4.th.jpg

 

זה הסאב. מקווה שהקישור יעלה כמו שאני רוצה.

צילמתי עכשיו במיוחד :)

ביצים ביצים ביצים ביצים לאן אתם רצים?

פורסם

אם אתה לא רוצה להשקיע אז אתה פשוט יכול ללכת ולרכוש איזה סט קומפוננט קדמי משהו פשוט מיד שניה, ולחבר את הסאב בגישור על הערוצים האחוריים של המגבר, הכל יעבוד ולפחות תוכל לנסוע עם מעט נחת עם מוזיקה.

 

אם אין תקציב פונים ליד שניה ורוכשים משהו פשוט.

 

אני מאמין שתוכל לרכוש סט כמו הפולס של מורל או משהו בסגנון ב+- 300-350 ש"ח מיד שניה ואולי אפילו תמצא משהו שאפילו עדיין באחריות.

 

 

ניר.

under construction..

פורסם
אם אתה לא רוצה להשקיע אז אתה פשוט יכול ללכת ולרכוש איזה סט קומפוננט קדמי משהו פשוט מיד שניה, ולחבר את הסאב בגישור על הערוצים האחוריים של המגבר, הכל יעבוד ולפחות תוכל לנסוע עם מעט נחת עם מוזיקה.

 

אם אין תקציב פונים ליד שניה ורוכשים משהו פשוט.

 

אני מאמין שתוכל לרכוש סט כמו הפולס של מורל או משהו בסגנון ב+- 300-350 ש"ח מיד שניה ואולי אפילו תמצא משהו שאפילו עדיין באחריות.

 

 

ניר.

 

תודה ניר, אבל אמרתי- יש לי כבר את כל החלקים שאני צריך, אני רק צריך מישהו\מקום שיתקין לי את הכל בצורה טובה, ובתקציב מוגבל...

ביצים ביצים ביצים ביצים לאן אתם רצים?

פורסם

לדעתי אין לך את כל החליקם

 

הכל סבבה חוץ מהרמקולים שהם בעצם מה שאתה שומע מהם

מרמקולים של 90 שקל אל תצפה ליותר מדי...( וזה בלשון המעטה)

תשקיע עוד 300 שקל לפחות על איזה רמקול/קומפוננט קדמי ותאמין שלי שזה יהיה שווה

 

 

לגבי מקום להתקנה אני אוכל להציע לך בפרטי

תשלח הודעה בפרטי אם אתה מעוניין

×
×
  • תוכן חדש...