Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי היקרה שתחיה משגעת אותי.

יש לה פונטו ספייס 2002 65 אלף ק"מ

לטענתה הרכב רועד בסרק בזמן עמידה כשהתיבה משולבת בהילוך D

בדקתי את העניין והיא צודקת.טיפ קטן...האישה תמיד צודקת:-D

בכל מקרה הרכב עבר טיפול שכלל החלפת מצתים פילטרים ושמן מנוע .

ומולא תוסף K44 ללא שיפור.קיבלתי טיפ שאולי הבעיה היא בתושבת מנוע עליונה אבל התחושה שלי היא לכיון חיישן זה או אחר.

מישהו מכיר את הבעיה הנ"ל.

פורסם

סל"ד הסרק צריך להיות 50+-900 ועם מזגן זה ממש חייב להיות באזור של 950-1000.

 

האם התופעה הופיעה רק אחרי הטיפול ?

 

האם הסל"ד גם לא יציב (המחט עולה ויורדת כל הזמן) ?

 

גם מחיפוש בפורום תוכל לראות שבדרך כלל בעיה כזו נפתרת על ידי ניקוי בית מצערת וסעפת יניקה. בעיה די ידועה ונפוצה בפונטו ספייס.

 

נ.ב.: בטיפול 60K ק"מ אמורים גם להחליף פילטר אוויר של המנוע.

 

וברור שהאישה תמיד צודקת :lol:

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הטורים בסרק בלי מזגן צריכים להיות 850. אתה לא ציינת מה הטורים

אצלך בזמן הרעידה. אם הרעידה היא בגלל טורים נמוכים וכל המכללים

ברכב בסדר וגם ניקוי בית המצערת לא עוזר אז יש בעיה, ברכבים של

היום אין כבל גז שאפשר לשחק איתו , הכל חשמלי וממוחשב ולהחליף

בית מצערת בפונטו עולה כ 3000 שקל

רפי

פורסם

הסלד אצלי בזמן הרעידות בתווך התקין.

כמו כן בהדלקת המזגן התופעה ממשיכה.

כשמדליקים אורות ישנן רעידות חזקות יותר .והמצבר חדש.

מתח טעינה וזרם טעינה תקינים.

מה שכן מוזר שחפעמים הסטאטר בקושי זז בהתנעה למרות שהמצבר תקין.מצב זה קורה אחד ל10

פורסם

מי בדק מתח וזרם, האם זה נבדק גם תחת עומס? רפי לין כאן בפורום ממליץ תמיד לבדוק גם את תפוקת הזרם המקסימלית של האלטרנטור.

 

כתבת שסל"ד סרק בתחום התקין אבל השאלה האם הוא יציב - האם המחט רוקדת כל הזמן ?

 

אישית אני עדיין חושב שניקוי בית מצערת וסעפת יניקה יפתרו את הבעיה, במיוחד אם זה לא נעשה מעולם. עוד אפשרות קלושה למדי, חוטי הצתה לא תקינים.

 

לא כתבת, האם זה התחיל רק אחרי הטיפול ? האם אולי רק אחרי החלפת המצבר ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

חוטי הצתה החלפו במקוריים לפני כשנתיים.

המחט מעט רוקדת בתחום של כ20 סלד (משוער כמובן)

מה שכן שמתי לב דבר נוסף מענין בזמן בלימה חזקה המחט צונחת לתחום של ה500-600 ומתייצבת לאחר שניה וחצי על 850-900

פורסם

מניסיון של פעמייים באוטו שלי ופעם אחת באוטו אחר - מה שאתה מתאר נפתר בדיוק על ידי ניקוי כזה ואכן התופעה הכי בולטת שהייתה לאחר הניקוי היא שמחט הסל"ד הייתה יציבה לחלוטין ובזמן בלימה הסל"ד נופל הרבה פחות ומתייצב הרבה הרבה יותר מהר.

 

אגב, לפעמים מנצלים החלפת חוטי הצתה לניקוי בית מצערת.

 

בעיקרון במוסך (מורשה פיאט) הם אמורים לעשות קודם בדיקת מחשב (לבדוק בעיקר שאין בריחת ניצוץ) ורק אחר כך ניקוי. אתה יכול לדבר איתם שאולי ללכת ישר על הניקוי.

 

מניסיון, במוסך המרכזי עושים זאת היטב (לא שזה משהו מסובך, ההיפך הגמור מזה) וגם מוסך שמשון ביהוד יש עליו הרבה המלצות.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

תודה רבה על המידע.

נשמע לי שאני אלך על זה.

יש למישהו מושג מה העלויות של ניקוי בית מצערת ?

נראה לי שאני אלך לשמשון .יש איזה שם של מישהו שהוא מכיר טוב טוב כדי שאני אוכל להגיד שXXX שלך אותי אליך לטיפול הנ"ל.

ושלא ינסו לדחוף לי שם כל מיני שטויות.

פורסם

אז ככה.

עדכון לגבי התקלה שהעליתי.

הרכב נכנס למוסך שמשון ביהוד בוצע ניקוי סעפת ובית מצערת.(אגב ההמלצות על המוסך נכונות )

חל שיפור משמעותי בתגובת המנוע ללחיצה על הדוושה והרפיה כבר לא מגיע לנפילת סלד אולם המנוע מסרב להתייצב על סלד של כ850 אלה מגיע ל750 ולא מוכן לעלות.

על פי המוסך זה מצב תקין.

בדיקה במחשב לא נמצאה כל תקלה.

המוסך טוען שאולי הבעיה היא בתושבת מנוע עליונה.

הגומי בתושבת רך ולא ראיתי קרעים .

אולם המוסך אומר שישנה מין הפרדה שם בין חלקי הגומי.

אני אישית לא ראיתי את העניין אבל אני מניח שהם יודעים על מה הם מדברים.

בכל מקרה כזאת תושבת זה עסק יקר ואני לא בטוח שזה מה שיעזור ואולי בכלל צריך קודם לשאוף למנוע עובד בסד גבוה יותר.

אשמח לעזרה מהירה ככל האפשר מאנשים מקצועים.

בתודה

משה

פורסם

רציתי להוסיף שבוצע ניקוי עם מכשיר ולא פירוק של כל בית המצערת וניקוי מה שנקרע על השולחן אלה באמצעות מכשיר.

האם כדאי לבצע פירוק מהרכב וניקוי יותר יסודי??

פורסם

מי פה בעל פונטו ספייס שנתקל בבעיה הנ"ל...

אישתי כבר רוצה ממני אוטו חדש בגלל קצת ויברציות ואני לא מוצא דרך למנוע אותן.

:-D

קצת עזרה לא תזיק.

×
×
  • תוכן חדש...