Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע כמה ידע יש לך אבל הוא לא גדול וחבל שאתה משחק אותה מבין גדול כי אתה לא לידיעתך כל ראיין בו אבל כולו מטוויטר ועד קומפוננט של 8500יורו מיוצרים בגרמניה ולא בסין ועוד דבר תלמד בחיים קודם תדע ותלמד על מה אתה כותב ואחרי זה תכתוב

 

חמודי, אף אחד לא אמר שריינבו לא מייצרים רמקולים יקרים.

יש להן סטים ב-100$ וסטים ב-7000$.

הסטים היקרים שלהם לא שוים אפילו רבע מהמחיר שלהם.

מה לעשות, בשביל להקרא יצרן היי אנד צריך למתג את עצמך בצורה כזו, ולכן מדביקים תווית מחיר מופרזת.

לפעמים היא מוצדקת ואפילו מאד, ולעיתים קרובות היא לא.

במקרה של רינבו היא לא.

:)

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי במקרה, היו ברכב כמה סטים שלהם.

בין היתר, profi vanadium שנמכר לחבר פורום מכובד.

וסדרת ה-power line cs275 שגם היא מוצעת למכירה.

מעבר לכך, שמעתי כל סט אפשרי שלהם.

אני לא נוהג לכתוב דברים ללא כיסוי.

אין צורך להיעלב.

בעניין הסט הספציפי שלך, זה הסט היחידי של ריינבו שבאמת חשבתי שנותן תמורה טובה למחיר.

פורסם

הוויכוח מיותר כי כל אחד אוהב משהו אחר ודרך אגב הprofi vanadium סט מדהים ולפי דעתי שווה כל אגורה

פורסם
הוויכוח מיותר כי כל אחד אוהב משהו אחר ודרך אגב הprofi vanadium סט מדהים ולפי דעתי שווה כל אגורה

 

 

אתה התחלת את הויכוח בעצם ועכשיו אתה טוען שכל אחד אוהב משהו אחר?

אתה כתבת ש"ריינבו זה היי אנד חבל על הזמן" ועכשיו אתה טוען שכל אחד אוהב משהו אחר?

לפחות השתמשת במילה "לדעתי" שזה כבר משהו בכיוון הנכון.

:)

פורסם
הקישור לא עובד.

אמיר

 

מישהו שכח את ה L בסוף. תשנה ל html

 

בברכה,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

אני לא יודע מה איתכם אבל באמת שבתמונות האלה לא ראיתי את הקומפוננט ולא ממש היה אכפת הדבר היחיד שעניין אותי בכל החתיכת פח הזאת זה שהמגברים ששמו שם עם של ZAPCO או של ARC-AUDIO נכון?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...