Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תיקח מהר, ואני מקווה שתלמד אבל גם זה לא יקרה (רואים שאתה לא מסוגל-אתה גם לא מצחיק)

עצוב שיש אנשים כמוך בפורום.

אז כך כוס מים קצת תתקרר תלמד (אתה הרבה הרבה) ותעבור לנושא הבא.

בי בי בי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פורסם

לא מבין מה ניסית להראות פה, כולה "סתם" רכב תצוגה.

לא משהו מעניין במיוחד.

 

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
תיקח מהר, ואני מקווה שתלמד אבל גם זה לא יקרה (רואים שאתה לא מסוגל-אתה גם לא מצחיק)

עצוב שיש אנשים כמוך בפורום.

אז כך כוס מים קצת תתקרר תלמד (אתה הרבה הרבה) ותעבור לנושא הבא.

בי בי בי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

לפני שאתה מציע לאחרים ללמוד, תלמד לכתוב/דקדוק.

פורסם

מה?! יש בהאמר ריינבו?

מה הקטע להביא רכב תצוגה שיש בו סט של ריינבו? ואם הייתי מביא רכב תצוגה של מורל מה זה היה אומר לך? כלום. ככה חשבתי.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תיקח מהר, ואני מקווה שתלמד אבל גם זה לא יקרה (רואים שאתה לא מסוגל-אתה גם לא מצחיק)

עצוב שיש אנשים כמוך בפורום.

אז כך כוס מים קצת תתקרר תלמד (אתה הרבה הרבה) ותעבור לנושא הבא.וואו , אתה יודע אני עוקב אחרי השירשור הזה , ואני לא מצליח להבין , אתה חושב שאם תרגיע אנשים שיודעים יותר זה יעשה את החברה הזו היי אנד ?!!! צא מהסרט שלך . ע"פ התגובות אתה לא יודע מה פירוש המושג היי אנד ואתה גם לא מבין בקומפוננטים ומה עושה אותם טובים .

תגיד מה ההבדל האמתי בין הפרופי ונדיום עם אלומיניום לבין סיז עם מגנזיום ? אם תדע נדבר הלאה , אחרת סע

בי בי בי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12345

בברכה יהודה

פורסם
מה?! יש בהאמר ריינבו?

מה הקטע להביא רכב תצוגה שיש בו סט של ריינבו? ואם הייתי מביא רכב תצוגה של מורל מה זה היה אומר לך? כלום. ככה חשבתי. אל תשכח רכבי תצוגה של DLS שזכו כמה פעמים באמה כנ"ל גנסיס כנ"ל עוד כמה וחלקם באמת יש להם ציוד של היי אנד

 

גיא.

דרך אגב סקייליין אני מקווה שזה היה בצחוק (רשימת החברות)

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
12345
א.לא מנסה להרגיע!! קח עוד כוס מים!!

ב.הי אנד מה זה?

ג.מה שבטוח זה לא בשבילך!!!

ד.אולי מר "גאון" ילמד אותי מה עושה את הקומפוננט טוב-הי אנד???

ה.בוא נשמע איזה קומפוננט מר"גאון" אוהב.

ו.סע סע סע......

פורסם
יאללה בואו נעשה מסיבה של רכבי תצוגה של חברות ממסוחרות נחשבות להיי אנד כגון: JL AUDIO, MOREL, HERTZ, FOCAL, RAINBOW ועוד

 

את FOCAL/MOREL/image dynamics/AUDISON תשאירו בשבילי אני כבר יארגן להם רכב תצוגה :-D

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...