Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת המערכת שלי או: מדריך להתקנת מערכת לפדנט המצוי


שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איתמר כל הכבוד

פשוט אין מילים.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

2 הערות\שאלות:

סעיף 7

א. אני לא רואה שום הגיון בפירוק הגה כדי להתקין מערכת יחסית סטנדרטית! (גם בדרגים המאוד גבוהים כמעט ואין צורך!) ראיתי שכבר ענית על זה אבל עדיין לא הבנתי אני אשמח אם תוכל להסביר שוב.

ב. העברת את כבל ה + דרך הקיר אש - מצאת מקום טוב ואסטטי אבל אם כבר מדברים בחוקי "אצבע" כמו שהזכרת אז שני דברים יש לי לומר: 1. חוק אצבע זה חוק "בערך" ולהיפך מחוק ברזל כמתפאורה לבדיקת משב רוח לאן היא נושבת (בערך-לפי האצבע) 2. לעולם אבל לעולם אין להעביר כבל + חשוף ללא בידוד (שרשור קשיח), שרשור ישמש כמעטה קשיח כנגד חיכוך כבל ה + לקיר האש למניעת פציעת הכבל וקיצורו לגוף הרכב - אז אני ממליץ לך בחום להוסיף שרשור על הכבל.

בסך הכל אהבתי את ההשקעה (הפרוייקט המצולם + ההסברים המדוקדקים עד לפרט הקטן)

 

בברכה ובהצלחה בהמשך :),

אביעד

 

2 תשובות:

 

א. פירקתי את ההגה ולוח המחוונים כי רציתי לראות איפה בדיוק נכנסים כבלי המתח לתא הנוסעים. לא לגשש, לא לנחש אלא לראות. פירוק ההגה ולוח המחוונים לקח לי 5 דקות וכבר התנסתי בכך בעבר, לכן לא חששתי והעדפתי להשקיע עוד כמה דקות ולעבוד בשקט (אגב, הפירוק הזה מאוד עזר לי בעיקר בשל העובדה שעם הוצאת לוח המחוונים נכנס אור לכל האיזור האפל וסופסוף באמת הבנתי מה הולך שם)

 

ב.

2. לכבל עצמו בידוד עבה מאוד (נאבקתי עם הלדרמן כדי לחשוף) וגם אין שום סיכוי שהוא יזוז. מה גם ששולי החור לא חדים ואני לא דואג שיקרה משהו.

בכל מקרה מחר אני אוסיף שם חתיכת גומי שתבודד + איטום החור עם סיליקון שחור. תודה על העצה!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 תשובות:

 

א. פירקתי את ההגה ולוח המחוונים כי רציתי לראות איפה בדיוק נכנסים כבלי המתח לתא הנוסעים. לא לגשש, לא לנחש אלא לראות. פירוק ההגה ולוח המחוונים לקח לי 5 דקות וכבר התנסתי בכך בעבר, לכן לא חששתי והעדפתי להשקיע עוד כמה דקות ולעבוד בשקט (אגב, הפירוק הזה מאוד עזר לי בעיקר בשל העובדה שעם הוצאת לוח המחוונים נכנס אור לכל האיזור האפל וסופסוף באמת הבנתי מה הולך שם)

 

ב.

2. לכבל עצמו בידוד עבה מאוד (נאבקתי עם הלדרמן כדי לחשוף) וגם אין שום סיכוי שהוא יזוז. מה גם ששולי החור לא חדים ואני לא דואג שיקרה משהו.

בכל מקרה מחר אני אוסיף שם חתיכת גומי שתבודד + איטום החור עם סיליקון שחור. תודה על העצה!

 

איתמר.

 

א. הבנתי, אז אני אחדד - אין סיבה מקצועית לפירוק גלגל ההגה בהתקנת מערכת (שלא נדבר על חולצים מיוחדים וסגירה עם מומנט וידע מקצועי למניעת קריעת סליל כרית אויר, וכמו כן מנורת כרית אויר שבחלק מהרכבים לא תתאפס כל כך מהר לאחר פרוק כרית אויר והכי הכי חשוב החלק הבטיחותי - בקיצור לא מומלץ בכלל לפרק הגה - אין צורך) (בשביל לקבל אור יש פנס)

 

ב. 1. בידוד עבה לא מספיק 2. הוא יזוז, תאמין לי הוא יזוז! 3. שולי החור תמיד חדים (מספיק תזוזה של חצי מילימטר פעם בחצי שעה שהמנוע עובד ובחצי שנה הכבל יפצע)

 

 

ג. אני מקבל את התשובות שלך, אבל אם מדברים על מקצועיות ופדנטיות זאת לא הדרך. (לדרמן כדי לחתוך כבל, הגה ולוח שעונים כדי שיהיה אור במקומות חשוכים וכדומה).

 

שלא תבין אותי לא נכון, אני לא קוטל אני רק מאיר את תשומת לבך והכל מנסיון (הכל באופן חיובי).

 

בברכה,

אביעד

:arrow:Under Constructions :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי עושה שום דבר אם לא הייתי בטוח בו ב 100%.

יש לי ידע וספרות הכי מקצועית שיכולה להיות (ספרי רכב מקוריים של טויוטה) וגם ראיתי איך מפרקים את כרית האוויר וההגה ברכבי בעבר.

 

חתכתי עם לדרמן כי אני לא מתכוון להוציא מאות שקלים על חושף מקצועי בשביל עבודה חד פעמית, מה גם שהחישוף יצא מושלם ואני לא רואה עם זה שום בעייה.

רשמתי פעמיים למה פירקתי את ההגה ולוח המחוונים. האור היה בונוס, לא לשם כך פירקתי את העסק.

את עצתך לבידוד הכבל קיבלתי והיא תבוצע בצורה הטובה ביותר מחר על הבוקר. תודה על הטיפ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית חייב להגיד שזה נראה סוף.

 

לגבי החור שביצעת בדלת, אחרי שהגנת על החוטים באמצעות השרשור השחור שמספיק בהחלט ונותן מראה מקצועי יותר.

לגבי פירוק ההגה ושאר החלקים באיזור הדש לא הבנתי על מה כל הרעש ברור שיכולת להסתדר ללא הפירוק, אבל אין ספק

שהייתה לך סביבת עבודה נוחה וברורה יותר ללא חבטות בראש מידי פעם, ובנוסף אתה לא משלם לעצמך עבור הפירוק וההרכבה (זמן שלך רכב שלך עבודה שלך מה שבא לך) וחוץ מזה יכול להיות שהתמונות שצילמת היו נפגמות מעט אילו לא

היית מבצע את הפירוק.

 

דבר נוסף לכבל 4 ג'יג יש בידוד מספיק בהחלט, נכון שאפשר להשחיל את כולו לתוך שרשור, אבל אפשרי להשתמש בשרשור

רק במקומות בהם הכבל עשוי להתחכך עם הזמן.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר,

העבודה יפה מאוד.

אותי קצת נראה מטריד שהטוויטרים כ"כ נמוך. אני חושב שהבמה שלך תמשך מאוד למטה.

דבר שני, את הדיינמאט באמת שאין שום דרך למחזר?

אני מתכנן אצלי איטום בדלת, זה אומר שאם אני אשים דיינמאט ומשהו קורה בדלת, אני צריך לקנות חומר חדש?

אין שום דרך לקמבן משהו שזה יתפוס שוב?

 

תודה

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגע קראתי וראיתי את כל התמונות של הבניות של היום\אתמול, והשקעת המון בעבודה! נראה טוב עד פה.

הוופרים שאתה מתקין הם של ההייבריד, נכון? אם כן, למה אתה שם את הגריל שרואים בתמונות ולא את הגריל היפה של מורל? (ואתה מבין איזה גריל הכוונה). סתם שאלה ליופי של הבניה.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההשקעה!

עבודה ממש טובה ומקצועית

שמתי לב שבחלק מהתמונות הרצת את הכבל פלוס ליד הכבלים

של הרמקולים ,שה גם חלק מכללי ברזל

לא כל כך בריא להריץ כבל פלוס ליד RCA או כבלים של רמקולים

אז כך לתשומת לבך לא שאני רוצה לקטול אותך ההפך, בשבילך8):idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

 

אמיר,

במה לא מעניינת אותי. ברגע שהחלטתי שאני יורד ממערכת SQ אמיתית גם הגעתי למסקנה שאני לא רוצה להאבק ולשחק שעות וימים עם זוויות ובניות פיבר. אני רוצה לשמוע טוב ויפה. אני מעוניין שתהיה התקנה אסטתית והתקנה שנוחה לי. את הבניות הקודמות לדלת שהיו לי מכרתי כי הן הגבילו בכניסה וביציאה מהרכב. הדרישה הנוכחית שלי לא מחייבת שום התעסקות עם זוויות, גובה במה או עומק. כן חשוב לי להגביר את הכל אקטיבית וכן לאפשר משחק עם טיים קורקשן בין האלמנטים כדי להגיע לתוצאה המקסימלית בלי להשתגע עם כל מה שרשמתי למעלה. אני בטוח שעם בידוד מסיבי בדלתות (שיתבצע בסופשבוע), המגבר, הרמקולים וההד-יוניט הנ"ל ישמעו ברכב יפה מאוד.

 

עדכונים להיום (תסלחו לי שאני לא ממספר, איבדתי את הסדר גם ככה):

 

כמו ש"חיה-רעה" הציע אתמול, דבר ראשון היום בודדתי את החור בקיר האש.

במפעל בו עבדתי היו לנו מיליוני גומיות בכל מיני גדלים בצורה כמו שרואים בתמונה. לקחתי כמה (ברשות) שיהיה לי לעבודות עתידיות באוטו, בדיוק בשביל דברים כאלה.

picture140largegq9.th.jpg

 

חרצתי את הגומייה, השחלתי את הכבלים בתוכה ודחפתי לקיר האש:

picture141largego2.th.jpg

 

המפעל נותן על הגומיות האלה (ומוצריו באופן כללי) אחריות ל 50 שנה. אני מאמין שזה יחזיק כמה ימים ברכב :wink: .

 

לאחר מכן ניקיתי קצת הדלתות מבפנים כהכנה לבידוד הנוסף שיתיישב שם בסופשבוע והתחלתי להחזיר את כל הפלסטיקה חזרה למקום. על הדרך השתמשתי בפלסטיק-וולדר (סוג של אפוקסי פלסטלינה לפלסטיק) ומילאתי כמה חורים שנאכלו מהרבה פתיחות וסגירות של ברגים.

וידאתי טוב טוב שהכל מחובר כמו שצריך ושלא שכחתי שום קונקטור או בורג! מאוד חבל לסגור את הפאנל האחרון ולמצוא בורג סורר שנשכח ממעמקים.

 

השלב האחרון היה חיבור ההד-יוניט החדש. הוצאתי אותו מהקופסה, שלפתי את מסגרת הפח שאמורה לקבע אותו לדש-בורד והזזתי את המתג הבורר בין מצב סטנדרטי למצב 3 way network.

picture142largewe5.th.jpg

 

המתג הזה מגדיר להד-יוניט עבודה במצב מתקדם יותר שבעצם מבטלת את ה REAR וה FRONT והופכת אותם לטוויטר ומיד בהתאמה.

בקצרה זה אומר שניתן לשלוט על נקודות החיתוך והסלופים של הטוויטר והמיד והסאב דרך ההד-יוניט ללא שימוש בקרוס אקטיבי או בקרוס של המגברים. לדעתי זוהי צורת ההגברה והעבודה הכי נקייה ואיכותית שיכולה להיות כי בעצם שום דבר לא מפריע לאות היוצא מההד-יוניט להגיע לרמקולים (רשמתי "לדעתי" כי יש הרבה שחולקים על הדעה הזאת. אני חושב שכמה שפחות להפריע לאות שיוצא מהמקור (להלן ההד-יוניט) ככה נקבל תוצאה יותר יפה, טובה ואיכותית).

 

חיברתי את שלושת הRCAים (שלפני כן סימנתי כ"א עם מדבקה לאן הוא מתחבר במגבר) ועטפתי אותם עם איזוליר-בנד כדי למנוע נתק או מגע בקונקטורים:

picture143largecx0.th.jpg

 

זהו.

לוקחים שתי נשימות, בודקים שהכל באמת במקום ומחובר כמו שצריך ומחברים חזרה את המצבר. את האמת? פחדתי. אף פעם לא הגעתי למצב שכל האוטו היה מפורק והתעסקתי בכזאת מסיביות עם מערכת החשמל.

חיברתי את המצבר, סגרתי מכסה מנוע, שמתי סוויץ', וידאתי ששום נורה שלא אמורה לדלוק לא דולקת והנעתי.

.

..

...

עבר בשלום. :-)

 

גיינים סגורים לחלוטין במגבר, מגבר על "פול ריינג'", באס-בוסט מנוטרל ואפשר להדליק את ההד-יוניט.

נדלק.

הנמכה מיידית של הווליום כדי בטעות לא להעלות את הטוויטרים באוויר. (בנקודה הזאת אציין שדיפוני הדלתות והמידוופרים הקדמיים לא חזרו למקומם. הם יוחזרו בסופשבוע (בתקווה) לאחר שיתבצע איטום רציני יותר בדלת + יהיו לי שני מנגנוני חלונות חשמליים חדשים. בינתיים זה לא הכי בריא להרכיב ולפרק את הדיפונים והעדפתי להשאיר אותם בבית.)

 

חזרה למערכת.

נכנסתי לתפריט האודיו בהד-יוניט והתחלתי לשחק עם הפונקציות. אין כל חדש תחת השמש.

הפשטות נשארה כמו שהיתה לי ב 9650 הקודם וכך גם מרבית הפונקציות והתפריטים. הכפתור ג'וייסטיק "מולטי-קונטרול" שפחדתי ממנו התגלה כנוח לשימוש ולא הסתבכתי או נכנסתי לתפריטים לא רצויים בגלל שהוא החליק או נלחץ בטעות.

דבר ראשון היה לנטרל את יציאות הRCA של הסאב והמידוופרים (ניתן להשתיק אותם לחלוטין) ולקבוע נקודת חיתוך תחתונה לטוויטרים.

קבעתי נקודת חיתוך של 1,600HZ וסלופ של 24DB. סה"כ זה 200HZ מעל נקודת החיתוך המומלצת של הטוויטר והסלופ רציני דיו שיעניק הגנה מפני תדרים נמוכים מדי.

אחרי שוידאתי שהטוויטרים באמת חתוכים כמו שצריך בדקתי מהו הווליום המקסימלי של המכשיר. מסתבר שהמכשיר מגיע עד 62, כמו מרבית מכשירי פיוניר החדשים.

חישוב קצרצר והגעתי למסקנה שבכדי להבטיח אות נקי מרעשים (קליפינג של ההד-יוניט) אקח מרווח בטחון של 50 ואקבע אותו כווליום מקסימלי, ואת גיין המגברים אכוון בהתאם.

פתיחה מזערית של הגיין במגבר הבהירה לי שזה די והותר לטוויטרים. בכל מקרה, רק כאשר יהיו מחוברים המידוופרים ניתן יהיה לבצע השוואות גיינים כמו שצריך. בינתיים הגיין סגור לחלוטין.

 

הדבר האחרון שעשיתי היה לשחק עם שאר הפונקציות של המכשיר. אחרי שמיציתי די מהר את הפונקציות (מה שהיה נראה מאוד תמוהה) החלטתי לפתוח את ספר המכשיר ולמצוא איך אמורים להגיע לכל הפונקציות שקראתי עליהן כמו שינוי צבע התצוגה או כיבוי המגבר הפנימי.

הספר הראה שיש לכבות את המכשיר וללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ה"מולטי קונטרול". לחיצה ארוכה ותפריט אופציות מתקדמות התעורר לחיים. יש אפשרות לשנות את השפה ועוד כמה פונקציות נחמדות יותר או פחות, אך מה שהיה מאוד מוזר היה הופעת פונקצייה שלא מצויינת בספר של המכשיר (בחירת קפיצת תדרים של הטיונר) והעלמות הפונקצייה לשינוי צבע התאורה, מה שישר הזכיר לי את התגובה הזו.

מכאן אני משוכנע שהעלמות הפונקציה של התאורה והופעת הפונקציה החדשה קשורה ישירות לכיול המכשיר. כנראה שיש אמת בפרסום הזה שנרשם באתר פיוניר ישראל:

עקב הביקוש הרב למוצרי פיוניר לרכב, החלו לאחרונה מספר יבואנים מקבילים למכור מוצרי פיוניר שלא יובאו על ידי היבואן הרשמי. מכשירים אלו אינם מתאימים לארץ מבחינת תדרי הרדיו, המכשירים מפורקים ומבוצע בהם שינוי תדרים אשר גורם לביטולם של חלק מפעולות המכשיר

 

בכל מקרה, כרגע זה לא מפריע לי. אם אמצא כי הכיול פגע גם בפונקציות אחרות אחזיר את המכשיר.

 

שתי תמונות של הצעצוע החדש (סליחה על האיכות):

picture144largeei6.th.jpg

 

picture146largeyc6.th.jpg

 

סה"כ המכשיר משדר רושם אלגנטי ואקסלוסיבי. לא אהבתי את מגע הכפתורים מפלסטיק שעשו רושם של זולים משהו ועוד יותר לא התלהבתי מתצוגת ה OEL העלובה, יש לציין, במכשיר שעולה כמה אלפי זוזים.

מצד שני יש בו את כל הפונקציות שצריך ואף יותר כדי לענות על צרכיו של המשתמש הפשוט והחובבן.

 

עדכון נוסף ומבחן שמיעה ראשון (הללויה) יגיעו במהלך הימים הקורבים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה סוף סוף יש לי שותף להעלמות הפונקציה של שינוי צבע ב880

ד"א מדריך יפה, נוראה נהנה לקרוא כל הזמן את התרד, אני מרגיש כאילו זה טלנובלה, כל הזמן יש התפתחות חדשה8)

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר מאיפה יש לך זמן לצלם בזמן העבודה? פשוט נהדר!

אני אפילו לא זוכר שצריך לצלם כשאני עושה משו! :oops:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב שלום.

 

היום המשכתי את העבודות. לפני שהתעסקתי עם מנגנון החלון החדש הוספתי שכבה של דיינמאט אוריג'ינל (מקיט דלתות שנקנה מחבר פורום אנונימי במחיר סמלי ביותר) על שכבת האקסטרים הקיימת.

ההתקנה עצמה הייתה זוועתית. החומר קשיח ביותר ולא נוח להתקנה. כל זמן שהמשטח ישר עוד ניחא, אך ברגע שיש קימורים או בליטות זה הופך להיות דבר בלתי אפשר. קיבלתי עצה להשתמש בבלואוור (פן תעשייתי) כדי לחמם את היריעות ולאפשר להן גמישות, אך מאחר ולא היה חשמל ברשותי ומרבית החלק הפנימי של הדלת הוא ישר יחסית העדפתי לעבוד עם החומר כמו שהוא.

לקח לי בערך שעתיים לשים את החומר. העדפתי לעבוד לאט ובזהירות מאשר להחתך ולסיים את היום במיון. מה גם שהקפדתי לא להחסיר ולו פיסת פח קטנה ללא חומר בידוד:

picture147largevx4.th.jpg

 

לאחר מכן עברתי להרכבת המנוע החשמלי החדש.

לאחר ששני המנועים הקודמים הושלכו לפח האשפה הקרוב, רכשתי בעזרת חבר פורום (אנונימי :wink:) שני מנועים חשמליים חדשים תוצרת "ספאל" איטליה. בחרתי להתקין את המנוע בקצוות התחתונים של הדלת בכדי לא להפריע לרמקול עם השרשראות של המנועים.

אחרי ההתקנה ובדיקה שהם עובדים והכל בסדר, אטמתי (אטמתי, לא בודדתי) את החורים שנשארו בדלתות באמצעות שאריות דיינמאט אקסטרים שנשארו מקיט הבאלק מההתקנה הזו.

הרעיון היה להפוך את הדלת לתיבת תהודה אטומה ככל שניתן:

picture148largefq2.th.jpg

 

לפני הרכבת הדיפון והרמקול ביצעתי "בדיקת רזוננס" בכדי לבדוק את השפעת הבידוד החדש בדלת. חבר'ה, זה לא קרוב אפילו למה שהיה קודם. הדלת בטון. פשוט ככה.

ניגשתי לפאסאט שחנתה באיזור והדלת שלה הרעישה כמו סובארו DL שנת 82 לעומת הדלת מבוטנת האוריג'ינל והאקסטרים. ניגשתי לדלת השנייה ברכבי, זו שיש בה רק אקסטרים ובהחלט נשמעו רעשי פח אך לא באותה עוצמה של הדלת האחורית נטולת כל חומרי בידוד אקוסטי.

שמח וטוב לב סגרתי הכל (תוך כדי השארה של מברג בתוך הדלת :?), החזרתי את הדיפון והתקנתי את הרמקול.

ככה נראית התוצאה הסופית:

picture149largeie1.th.jpg

 

נרגש ומלא ציפיות הפעלתי את ההד-יוניט, שחררתי את המידוופרים מה MUTE שהיו בו ו... התאכזבתי.

הרמקולים אנמיים לחלוטין. לא יורדים נמוך (בכלל!) כאילו יש איזה היי-פאס שחותך אותם. המגבר על "פול ריינג' וההד-יוניט על "פלאט". כשהיתה אותה תצורה במערכת הקודמת המידוופרים (זטק, 5.25) בעטו כמו מטורפים. כאן פשוט אין שום דבר.

בכל מקרה אני אטפל בזה מחר או בימים הקרובים כי כבר נהיה מאוחר וחשוך. אדווח על ההתפתחויות בימים הקרובים.

 

זהו להיום.

מחר מתוכננת אותה פעילות בדלת השנייה ולאחר מכן חיבור בית פיוז כפול מסוג ANL (תודה רוני :-P) ונגמר החלק הראשון בפרוייקט המערכת. מגבר וסאב יגיעו בעתיד אם אראה שיש בהם צורך.

 

שבת שלום!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוו אכשוו הרכב שלך משוריין אפשר לצת למלחמה איתו העיכר אך שומעים מה התוצאה הסופית מסקרן אותי אתה משאיר אותנו במתך

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא רשם בסוף

"נרגש ומלא ציפיות הפעלתי את ההד-יוניט, שחררתי את המידוופרים מה MUTE שהיו בו ו... התאכזבתי.

הרמקולים אנמיים לחלוטין. לא יורדים נמוך (בכלל!) כאילו יש איזה היי-פאס שחותך אותם. המגבר על "פול ריינג' וההד-יוניט על "פלאט". כשהיתה אותה תצורה במערכת הקודמת המידוופרים (זטק, 5.25) בעטו כמו מטורפים. כאן פשוט אין שום דבר.

בכל מקרה אני אטפל בזה מחר או בימים הקרובים כי כבר נהיה מאוחר וחשוך. אדווח על ההתפתחויות בימים הקרוביםנרגש ומלא ציפיות הפעלתי את ההד-יוניט, שחררתי את המידוופרים מה MUTE שהיו בו ו... התאכזבתי.

הרמקולים אנמיים לחלוטין. לא יורדים נמוך (בכלל!) כאילו יש איזה היי-פאס שחותך אותם. המגבר על "פול ריינג' וההד-יוניט על "פלאט". כשהיתה אותה תצורה במערכת הקודמת המידוופרים (זטק, 5.25) בעטו כמו מטורפים. כאן פשוט אין שום דבר.

בכל מקרה אני אטפל בזה מחר או בימים הקרובים כי כבר נהיה מאוחר וחשוך. אדווח על ההתפתחויות בימים הקרובים"

 

איתמר, מעניין אותי לדעת מה הבעיה, מכיוון שגם אני מתכוון לאטום את הדלתות שלי. דווח מחר!

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...