Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת המערכת שלי או: מדריך להתקנת מערכת לפדנט המצוי


שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מר סאב , למה העתקת את זה פעמיים?:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לבעיה שלו קוראים מורל. (סתם סתם תרגעו-למרות שאולי :wink: )

לתשובה קוראים מידים של פוקל! :wink:

 

אמיר מי כמוך יודע, הופכים פלוס מינוס ובודקים שינוי בתור התחלה

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר סאב , למה העתקת את זה פעמיים?:)

 

 

אמממ, פרקינסון?:oops:

 

כן אבנר, אבל אני מקווה שזאת כל הבעיה.

אני ממש לא רוצה להשקיע כסף באיטום ולא לקבל שינוי, או לקבל שינוי מזערי. אני מאוד אתאכזב.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי. תם ונשלם לו פרק ההתקנה.

שישה ימים עם ממוצע של 5 שעות ביום וקיבלתי סופסוף קצת מוזיקה באוטו.

 

לגבי החוסר בבאסים, אז זהו, שלא. :-D

 

על "פלאט" וגיינים סגורים המידוופרים בהחלט אנמיים. אתמול בערב נתתי להם "סופר באס" באקולייזר, הרמתי קצת את הווליום והם התחילו לרקוד יופי עם הדיסק של הבלאק אייד פיז.

בכל מקרה הבנתי שאין עם הרמקולים שום בעייה (וגם לא חיברתי פלוס ומינוס הפוך, אני צעיר כמו אמיר?) ושהפוטנציאל גלום בכיוון נכון.

אגב, הדלת לא השמיעה ולו קרקוש אחד. היא פשוט הפכה לגוש בטון. מדהים.

 

השבוע אשחק עם הגיינים ושלל האפשרויות של ההד-יוניט ואני מקווה להגיע למפגש עם תוצאה משביעת רצון ואוזן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:lol: :lol: :lol:

 

צעירות צעירות אבל זה היה נשמע כאילו יש סאב קטן בדלת.

 

אגב, אין שום רעשי אלטרנטור \ היס \ דינוזאורים מהמערכת!

זה רק מחזק את השערתי שכל מי שכן יש לו אחד מהדברים האלה (למרות שרעש דינוזאור זה ממש ממש נדיר) שיבדוק טוב טוב את ההתקנה שלו.

(וכדי להוסיף קצת שמן, ה RCA עלו בחנות 45 ש"ח האחד).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תאמין אבל עשית סדר פסח בחלק מחוטי המערכת

החלפתי RCA של 40 שקל בRCA של אודיסון מהסדרה הנמוכה (כמובן הקפדתי שהכיוון שלהם, חצים על הכבל שקשורים לשזירה,-שטויות אבל נו מילא, יהיה נכון) ובדקתי רמקול מול רמקול כבל מול כבל ועוד אלף דרכים והיה מוזר ממש לגלות שבאודיסון במבחן עיוור, לא רק שלי, היה שינוי קטן, בעוצמות הגבוהות הרמקול לא עוות כמו בכבלים ב 40 שקלים (ובפוקל הטוויטר רגיש לעיוותים כמו שאתה בטח יודע איתמר) אפילו התאפשר לי להרים קצת את הגיין בלי לדאוג ,מוזר.

ואני הבן אדם האחרון שמאמין לדברים האלו , פירקתי את הRCA הישן שהיה דק מבפנים בצורה מעליבה אבל מבחוץ נראה עבה וטוב- אגב החוטים הוחלפו כחלק מהכנה למשהו אחר:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מברוק איתמר, עבודה סוף הדרך, מקצוענות לשמה!!!

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה הבנתי שאין עם הרמקולים שום בעייה (וגם לא חיברתי פלוס ומינוס הפוך, אני צעיר כמו אמיר?) ושהפוטנציאל גלום בכיוון נכון.

אגב, הדלת לא השמיעה ולו קרקוש אחד. היא פשוט הפכה לגוש בטון. מדהים.

 

השבוע אשחק עם הגיינים ושלל האפשרויות של ההד-יוניט ואני מקווה להגיע למפגש עם תוצאה משביעת רצון ואוזן.

 

איתמר.

 

אני מקווה שזה היה בצחוק:-P

 

אצלי היתה הבעיה דווקא עם המתקין שעשה את זה, ואני לא חושב שאבנר התכוון דווקא למידים ברכב שלי...:roll:

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:lol: :lol: :lol:

אגב, אין שום רעשי אלטרנטור \ היס \ דינוזאורים מהמערכת!

זה רק מחזק את השערתי שכל מי שכן יש לו אחד מהדברים האלה (למרות שרעש דינוזאור זה ממש ממש נדיר) שיבדוק טוב טוב את ההתקנה שלו.

 

 

איתמר.

 

זה שאתה גנוב ומתקין ברמה של פורום בעלי מקצוע בחו"ל לא אומר שיש לנו זמן , כסף או חומרים ויותר מהכל ידע לעבוד ככה :shock:

 

ממש קורס בהתקנות , ממליץ לפוך לדביק ככלל להתקנה נכונה (ופנאטית :lol: )

 

מזל טוף. :-D

 

דרך אגב , תוכל לתת הערכה של כמה משקל נוסף לרכבך מהאיטום ?

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע איתמר, את הכבוד שלי כלפיך רכשת כבר מזמן עם ההמלצה על הסאב שאני עכשיו לא מפסיק להתלהב ממנו בכל נסיעה (הפירלס).

 

אבל כאן בהחלט מורגשת השקעה מטורפת!

אני לא ראיתי את השירשור עד היום, אבל בחצי שעה האחרונה אני ישבתי וקראתי את כולו, ואני בהחלט מתרשם מההשקעה המטורפת! (אבל בינינו, תודה שזה כיף מטורף!)

 

ואחרי מילות הכבוד, הרשה לי להעיר מספר הערות וחוות דעת אישית (מפדנט יקה אחד לאחר), שהייתי חוסך ממך אם היה מדובר בסתם עוד התקנה, אך מכיוון שהשאיפות גבוהות, אז גם הדרישות גבוהות. (אגב, חלק מהדברים שאציין כבר לא ניתן להחזיר לאחור, אבל אני בכל זאת רואה צורך לציין אותם כנק' למחשבה לעתיד) ולכן:

 

א. עבודה עם פלייר, שמכסח את הפח ועוד משאיר כאלה "שיני" מתכת, זה לא נראה לי מתאים להתקנה מסוג זה. לא משנה איך תסווה את זה.

מוצאים כלי, שואלים פה בפורום אם מישהו יכול להלוות, הולכים לפחח או כל בעל מקצוע ייעודי - ומשיגים. אחרת - פשוט לא עושים. זו דעתי לפחות.

 

ב. ראיתי שבשביל להכניס את הרמקולים, נאלצת לחתוך בפח תוך הפרדה מוחלטת של לוח אחד לשני חלקים. השאלה המתבקשת היא - איך זה משפיע על הבטיחות?? כי זה פגיעה לא קטנה במבנה הדלת. אומנם זו מכונית קטנה ודיי ישנה, אבל בכל זאת, בטיחות לא צריכה לסבול מכמה שירים שישמעו יותר טוב... זו דעתי לפחות. אולי כדאי להוסיף איזו קורה קצת מעל כדי לחזק את המבנה שהוחלש.

 

ג. את העניין של פירוק הדש/הגה - דשו פה כבר מספיק, לכן לא אכנס לזה. מבחינתי, אם אתה רוצה ויודע איך לעשות את זה, לא אכפת לי שגם תפרק את הגיר ותעביר את הכבל מתח דרך תעלת שמן או משהו. :)

 

ד.בנוגע לבניות - אני יודע שלא כולנו נולדנו שמעונים מסאונד-סטורם, אבל הייתי מעגל קצת פינות ומלטש... כדי שיצא יותר זורם (בייחוד הייתי שם דגש על הנפיחות של הסקיי באזור של הרמקולים, שם כנראה השתחרר קצת דבק והופיעו "בועות".

אבל פה אתה מוזמן לקחת אותי בערבון מוגבל - כי לשלם 3K על קצת פיבר לא ממש בא לי, ולבנות לבד בינתיים אין לי כישורים שיקבילו לרמת הציפיות שלי (ויש לי ציפיות מאוד גבוהות מבחינת אסטתית).

אגב - אהבתי מאוד את הרעיון שעשית "כיס" בבניה, ולא סתם פוד שיוצא משום מקום. סה"כ - מברוק.

 

ה. כל מה שקשור בהעברת הכבלים, זה נראה מקצועי מאוד, ומסודר. והכי חשוב - זה לא עושה היסים, יבבות או כל צליל חייזרי אחר - כלומר עמדת במשימה בהצלחה. וגם על זה קבל מברוק!

 

ו. איך הפלסטיקה מגיבה לבאס? הרי חוץ מרשרושי השילדה, יש גם את הפלסטיקים באוטו שעושים הרבה יותר רעש! מה עשית בנידון?

 

ומכאן נעבור לשאלת השאלות, שמטרידה אותי בזמן האחרון מכמה שיחות עם אנשים ש"התפשרו" על כל מיני החלטות:

 

למה לעזאזל לעשות בניה כזו מטורפת, השקעה כזו ענקית של זמן וכסף, ועבודה כה רבה על המבנה של האוטו - אם אתה לא רוצה מערכת SQ מטורפת ברמות בינלאומיות??

 

הרי אם לא בשביל זה, אז למה בעצם השקעת כל כך הרבה?

ואם כבר השקעת כל כך הרבה מאמץ, לא כדאי להשקיע עוד טיפה ולעשות זווית לוופרים? או בניה בקורות A בשביל הטוויטר? ועוד שבוע סבלנות כדי להסתובב עם הטוויטרים תלויים על איזה משהו רק כדי שתוכל לכוון אותם בדיוק לזווית הדרושה?

הרי אלו דברים יחסית פשוטים ביחס למה שביצעת כאן לפי התמונות, ובכל זאת וויתרת על שני מרכיבים חשובים אלו - שלפי דעתי יכולים לתרום רבות לאיכות השמע... נק' למחשבה.

 

סה"כ הפרוייקט נראה מסובך ומורכב - אבל אני מניח שנהנית מאוד מעצם עשייתו, ואכן הוא ראוי להופיע ב"דביק".

ולמרות כל מה שאמרתי בטענותיי - כל הכבוד! באמת!!

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו, יוני כמה זמן לקח לך לכתוב את התגובה הזו? אני אענה לשאלות שהצגת.

 

א. לגבי הפלאייר - אתה צודק ב 100%. לא עובדים ככה. מאידך גיסא, שום כלי אחר לא היה מצליח לעמוד במשימה הזאת. ניסיתי עם מברגה גדולה, מברגה קטנה, מאריכים למיניהם ושום דבר. הדרך היחידה לעשות חור גדול יותר זה לפרק את הדלת מהמקום ולעבוד עליה מחוץ לרכב, אבל כאן יש שתי בעיות:

1. כדי לפרק אותה צריך לפרק את הכנף הקדמית (!) וזה מצריך הרבה עבודה.

2. צריך עוד מישהו שיעזור, וכמו שאתה מבין נהנתי לעבוד בכיף ובזמן שלי בלי דחק ולחץ. (מה גם שאני לא יכול להשאיר את הרכב פתוח כי הוא חונה בחנייה ציבורית).

 

ב. החיתוכים בדלת. הפח שחתכתי הוא המעטפת של הדלת. לא פגעתי בקורות הפלדה שאמורות לספוג את המכה (חס וחלילה) במקרה של תאונה צידית. יתרה מכך, הפח הזה כל כך דק שבשעת תאונה הוא ימעך ויגזר גם אם הוא יהיה שלם. מבחינה בטיחותית אין כאן שום בעייה.

 

ג. :lol:

 

ד. הבניות. הרפד שביצע את הריפוד גם בנה אותם במחיר נמוך לעומת מחיר שהייתי משלם בחנות התקנות מקצועית. סה"כ העבודה יצאה בסדר גמור ואין לי תלונות כלפי הריפוד. אפשר היה לעשות את זה קצת יותר טוב אבל באמת שזה לא מפריע לי.

 

ה. תודה.

 

ו. חשבתי לפתוח על זה ת'רד נפרד, אבל אין שום רעשי פח או פלסטיקה, אפילו לא קצת. הבידוד המסיבי בדלתות עושה את שלו והמידוופרים בועטים כמו שתי חיות רעות שנתפסו בכלוב בנשיונל גאוגרפיק. שחררתי להם קצת גיין, שיחקתי עם האקולייזר (תצחק אבנר, תצחק) והם פשוט ניעורו לחיים. בשום רכב שהייתי בו עד היום לא שמעתי כזה באס חזק ונקי מהרמקולים הקדמיים.

 

לגבי הכסף וההשקעה.

1. העבודה נעשתה בזמני הפנוי (אני מובטל כרגע :lol:) ונהנתי מכל שנייה שעבדתי. השקעתי בעבודה, אבל זה רק בגלל שאני לא מסוגל לראות קיצורי דרך ועבודה חפיפניקית.

2. המערכת הנ"ל לא מכוונת ל SQ והיא לא ברמות בינלאומיות. כל מה שעשיתי כאן מתאר עבודה "לפי הספר" (בערך, קצת פישלתי פה ושם) מא' ועד ת'.

 

לגבי הטוויטרים, כבר כתבתי את זה איפשהו בת'רד. אני לא מחפש פאזות, כיוונים או במה. רציתי למקם את הטוויטרים במיקום טוב ואסטטי. רציתי לקבל מערכת שתשמע "חי" ואמיתי ולא ממש מעניין אותי שהזמר שר מהרגליים. אפילו הטיים-קורקשן מכובה.

אין עם מיקומי הדרייברים שום בעייה והמערכת נשמעת פשוט נפלא. תענוג להיות באוטו.

 

תומר, הרכב מרגיש כבד. זאת לא שאלה בכלל. כמה משקל התווסף רק בגלל האיטום? מממ..

10 קילו קיט באלק X 2

חצי קיט דלתות אקסטרים (החצי השני הושלך לפח האשפה בעקבות ההתקנה האחרונה) = 2.2 קילו

קיט דלתות אוריגי'נל = 4 ומשהו קילו.

 

בסביבות ה 26 קילו :shock: .

 

לזה תוסיף את החיווט (3 אר.סי.איי, 10 מטרים בדיוק של כבל רמקול 2.5 מ"מ, 6 מטרים של כבל 4 גייג'), מגבר, רמקולים ותקבל רכב ששוקל בסביבות ה 40 קילו יותר לפני איש-גדול שנוהג בו.

 

הת'רד הזה לא יכנס לדביק כי אי אפשר שכל מי שעושה התקנה נעלה אותה לדביק. הת'רד כן יכנס להכרזה קישורי אודיו - התקנות, פורומים, מדריכים וחנויות (ובהזדמנות הזו אני אזכיר לכל מי שמעוניין שהיצירה שלו גם תופיע כאן שהוא מוזמן לשלוח ה"פ בצירוף הלינק להתקנתו לאחד המנהלים).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע גם אני העמסתי עוד משקל על הרכב בהתקנה :

שני מגברים + סאב כבד + כמה כבלי חשמל ושני זוגות של RCA באורך 5 מטרים של קאדנס ..:roll:

אבל כל אלה הם רכיבים שאני יודעים שהוספנו כי אני משתמש בהם עבור השמיעה והכל .

מדובר על עוד 26+ קילוגרם ששמת שם ,

שים לב ידידי, גם ככה המערכת עצמה + משקלה ייגרמו לצריכת דלק מוגברת (אני ירדתי בערך בק"מ אחד לליטר)

אז אם אני אוסיף דיינאמט (והרכב שלי הוא בערך פעם ורבע או יותר משלך) אז אני אוסיף שם איזה 35+ קילוגרם !!:shock::shock:

 

מה קורה כשמתעורר הצורך לתקן משהוא בדלתות :?:

איך זה מעמיס על בולמי הזעזועים (שלי הוחלפו לאחר ההתקנה לבולמים בהזמנה מגרמנייה) :?:

מה יהייה במעמד מכירת הרכב ושאר כושיות שגורמות לי לחשוב האם זה כל כך כדאי :?::?:

אחרי הכל אנחנו בישראל וכאן מאוד ישנן דיעות לכל אחד על כל דבר וזה מדאיג .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...