Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נסרים....

 

נשמע כמו איזה מחנה פליטים.

 

מצטער, נדבקתי מהאופנוענים. (היי, אתה בפחית? רוצה רייס? :lol: )

 

ולענייננו?

פורסם

למה אתה מחפש מסעדה ?

 

כי אם זה לשבת עם מישהיא... נאפיס זה המקום האחרון ללכת איתה...

במיוחד בסוף השבוע !!!...

 

מפוצץץץץץ ורועששש !

פורסם

בורגוס מצויין ומחירים מצויינים.

ניתן גם להיכנס לאתר שלהם ולהדפיס קופונים למסעדה (תוספת שניה חינם).

 

בים בורגר ובאגדיר לא אכלתי. שמעתי שהם טובים מאוד, אבל פחות מבורגוס.

 

נאפיס רועש ומלא ערסים, האוכל נחמד אבל השירות זבל.

 

בתי קפה זו גם אופציה?

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
בורגוס מצויין ומחירים מצויינים.

ניתן גם להיכנס לאתר שלהם ולהדפיס קופונים למסעדה (תוספת שניה חינם).

 

בים בורגר ובאגדיר לא אכלתי. שמעתי שהם טובים מאוד, אבל פחות מבורגוס.

 

נאפיס רועש ומלא ערסים, האוכל נחמד אבל השירות זבל.

 

בתי קפה זו גם אופציה?

 

בטח, היא משלמת (סיפור ארוך...)

 

הכי חשוב זה המלצות קונקרטיות, ורצוי גם מיקום. השמות לבד לא ממש עוזרים לי, אלא אם אתם מתכניים שאני אסתובב בפיתוח כמו איזה הומלס... :lol:

פורסם

וןב, נראה לי נסגור על בורגוס (אולי אני צריך לשכנע אותן להוריד קצת בשר).

 

יש מצב להוראות הגעה? (מאיילון/כביש החוף).

 

תודה.

פורסם

איילון צפון עד הסוף יורד במחלף הסירה,

 

ימינה ברמזור (אין משהו אחר),

 

ממשיך ישר עובר רמזור,

 

עוד ישר מתחת לגשר ועוד רמזור,

 

ממשיך ישר ועובר עוד רמזור,

 

לוקח פרסה,

 

בורגוס 30 מטר מימינך.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אם בית קפה זאת אופציה ואתה יכול להגיע לרחובות, אז יש מקום מדהים, שקט ונחמד בטירוף.

 

המקום נקרא "דרך המשי" והוא נמצא בהרצל 139 אם אני לא טועה. אתה נוסע על רחוב הרצל לכיוון דרום ומיד אחרי שאתה רואה שלט של אורנג', אתה פונה ימינה עושה פרסה בכיכר ואז שוב שמאלה. מיד אחרי תחנות אוטובוס שתראה, יש שביל קטנטן שלידו שלט קטנטן של בית הקפה (תיזהר לא לדפוק את האוטו) אתה נכנס לשביל ובסופו בצד שמאל יש מגרש חניה.

 

הבית קפה נמצא בתוך חורשה קטנה, עם נרות על השולחנות, מוזיקה שקטה ואווירה מדהימה.

האוכל מצויין והמחירים סבירים ביותר.

 

 

נ.ב

חשוב להגיע למקום רק בערב! בבוקר/צהריים נפגשות שם זקנות לשחק קלפים :shock::lol:

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

תודה לכולם.

 

הזונה ביטלה, אבל אני אשמור את ההמלצות לפעם הבאה.

 

(לכל מי שחשב שאני יוצא לדייט - אז לא. זו רק ידידה שלי [שתיים, ליתר דיוק]).

 

ולא. הן לא בשבילכם.

 

אבל אני אשמור את ההמלצות.

פורסם

 

הזונה ביטלה, אבל אני אשמור את ההמלצות לפעם הבאה.

 

זו רק ידידה שלי [שתיים, ליתר דיוק]).

 

 

אני רואה שאתה מאוד מחבב את הידידות שלך. :roll::lol:

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

 

הזונה ביטלה, אבל אני אשמור את ההמלצות לפעם הבאה.

 

זו רק ידידה שלי [שתיים, ליתר דיוק]).

 

 

אני רואה שאתה מאוד מחבב את הידידות שלך. :roll::lol:

 

סיפור ארוך.

פורסם
סיפור ארוך.

אנחנו מספיק טובים כדי לתת לך המלצות על מסעדות, אבל לקבל מניעים

ןתשובות - לא... :roll:

חוצפן :!::lol:

 

צודק.

אני מצטער.

 

להלן תקציר הדברים:

 

נולדתי

גדלתי קצת

גדלתי עוד קצת

עשיתי פסיכומטרי

הוצאתי רשיון

סיימתי תיכון

ארגנטינה עפה מהמונדיאל

התגייסתי

סיימתי טירונות

הכרתי בחורה (להן א')

התוודתי בפני א' שאני אוהב אותה

התעוורתי בעין שמאל

השתחררתי מהצבא

התנדבתי לצבא

כתבתי "א*ח*י" בפורום וגיליתי שיש פונקציה אוטומטית שהופכת את זה ל"ידידי היקר"

הזונה (להלן א') ביטלה לי לארוחת ערב

גיליתי שגם אם כותבים "א*ח*י" עם רווחים זה עדיין הופך ל"ידידי היקר"


×
×
  • תוכן חדש...