Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הזונה ביטלה, אבל אני אשמור את ההמלצות לפעם הבאה.

 

זו רק ידידה שלי [שתיים, ליתר דיוק]).

 

 

אני רואה שאתה מאוד מחבב את הידידות שלך. :roll::lol:

 

 

אחי

היום גיליתי שאין דבר כזה ידידות.......

כשהם צריכות אותך אז הן ידברו איתך וכשהם לא הם יתיחסו אליך כמו לכלב :mad:

 

גלעד,בדיכאון רציני.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ידידי היקר (זה עובד!!!), עזוב ידידות.

לך על הדבר האמיתי:

 

הבורסה.

:hihi::lol::wink:

 

 

 

הן אף פעם לא שוות את זה!

 

נו, זה עבד? :roll:

 

מוזר, יש מין באג כזה במערכת:

 

כתבת "אהבת אמת" וזה התחלף ל"בורסה"...?

פורסם

צריך לדבר עם עומר...

גירסת ה-phpBB העכשווית מלאה בבאגים, כנראה. :wink:

 

הייתי מציע לנתק קשר עם א' כדי לא להכאיב לעצמך.

אולי, התוצאה תהיה טובה יותר... :roll:

 

אה ולצאת גם מהקטע של ישיבה בחושך.

לא נעים. :wink:

MCS 2008

פורסם
צריך לדבר עם עומר...

גירסת ה-phpBB העכשווית מלאה בבאגים, כנראה. :wink:

 

הייתי מציע לנתק קשר עם א' כדי לא להכאיב לעצמך.

אולי, התוצאה תהיה טובה יותר... :roll:

 

אה ולצאת גם מהקטע של ישיבה בחושך.

לא נעים. :wink:

 

א. בקשר לא' (שד"א, קוראים לה שני בכלל), תאמין לי שאם היית מכיר אותה לא היית מדבר ככה. אי אפשר להתנתק ממנה. וזה בגלל שהיא חכמה מדי.

 

ב. אמרתי לך - יש לי פטור. מהצבא. חתום.

פורסם

חבל על הזמן.

היא תכאיב לך ואתה תכאיב לעצמך בזה שאתה נשאר עימה בקשר.

לא חבל? :roll:

אם אתה רוצה יותר מידידות עימה והיא לא (כרגע, לפחות), חבל על הדמעות.

 

דניאל, signing off for now.

יש עבודה. :?

MCS 2008

פורסם
חבל על הזמן.

היא תכאיב לך ואתה תכאיב לעצמך בזה שאתה נשאר עימה בקשר.

לא חבל? :roll:

אם אתה רוצה יותר מידידות עימה והיא לא (כרגע, לפחות), חבל על הדמעות.

 

דניאל, signing off for now.

יש עבודה. :?

 

אתה צודק. אני יודע את זה. אבל זה לא ישתנה.

זונה. (אין כמו לקרוא לבחורה שאתה אוהב זונה באינטרנט כדי לצאת גבר לפני החבר'ה).

פורסם
חבל על הזמן.

היא תכאיב לך ואתה תכאיב לעצמך בזה שאתה נשאר עימה בקשר.

לא חבל? :roll:

אם אתה רוצה יותר מידידות עימה והיא לא (כרגע, לפחות), חבל על הדמעות.

 

דניאל, signing off for now.

יש עבודה. :?

 

אתה צודק. אני יודע את זה. אבל זה לא ישתנה.

זונה. (אין כמו לקרוא לבחורה שאתה אוהב זונה באינטרנט כדי לצאת גבר לפני החבר'ה).

 

וואלה אתה צודק!!!

זאתי שרבתי איתה באמת זונה!

אני לא רוצה לדבר איתה בחיים, מה ?כל פעם שהיא במחזור אני צריך להתנצל.....הפעם אני אחכה שהיא תבא אלי ורק אז אני אחשוב על ליסלוח לה......

 

(מצטער אם ההודעה לא במקום אני פשוט במשבר קטן)

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אני לא יודע איך המחירים בלחם ארז בערב אבל העיסקיות בצהריים יוצא די זול - מקסימום 45 שקל ... ממש שווה, גם סטייק.קום מציע עיסקיות זולות וצריך לברר את המחירים שם ואני אעשה זאת בהזדמנות הקרובה....

נאפיס מקום די נחמד ואני אוהב את המרק עדשים עם החילבה...

haters will hate

פורסם

נאפיס בהרצליה זה מקום מיוחד מאד (אני גר בראשון, יש לי שניים כאלה ליד הבית

ועדיין נסעתי לשם כדי לוודא שזה אכן אמיתי!) כי כשנכנסים לשם מודיעים לך שיש

שם מינימום של 20 שקל!!! אני די בטוח שזה הנאפיס היחיד שגובה מינימום!!!

 

אבל אחרי הכל זו חוויה!!

 

:wink:


×
×
  • תוכן חדש...