Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהייתי צריך לשאול את השאלה הזאת לפני שקניתי פשוט לא יכלתי לעמוד בפיתוי.

האם הוא ינצל את כולו ? האם הוא מספיק איכותי וחזק בשבילו ?

RS3 8Y

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מספיק איכותי ה-JL הוא כן. חזק? מקסימום? לא. למרות שהסאב גם ככה יפרק לך את האוטו, עם ה-500W נטו שהוא יקבל מהמונו הזה. כמו שאמרו פה, המונו הזה מוציא 500+- כמה וואטים לפה או לשם. כעיקרון, הסאב יעבוד טוב, ידפוק חזק, כי הוא לא חייב הגברה כל כך בריאה כדי לעבוד טוב, אבל לא יגיע למקסימום שלו.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מספיק איכותי ה-JL הוא כן. חזק? מקסימום? לא. למרות שהסאב גם ככה יפרק לך את האוטו, עם ה-500W נטו שהוא יקבל מהמונו הזה. כמו שאמרו פה, המונו הזה מוציא 500+- כמה וואטים לפה או לשם. כעיקרון, הסאב יעבוד טוב, ידפוק חזק, כי הוא לא חייב הגברה כל כך בריאה כדי לעבוד טוב, אבל לא יגיע למקסימום שלו.

 

גיא.

 

הוא לא מגיע ל 1000 RMS בשני אום? זה לא מספיק לסאב כזה?

האם הוא יהיה יותר איכותי וחזק מה 800A2 של רוקפורד שיש לי כרגע?

RS3 8Y

פורסם

מגברי JL AUDIO מהסדרה הזו "SLASH" נותנים לך הספק קבוע בין תחום ההתנגדויות 1.5-4 אוהם.

אם יש לך את המגבר השני אתה יכול פשוט לנסות ולראות מה עובד יותר טוב ממה.

פורסם
מגברי JL AUDIO מהסדרה הזו "SLASH" נותנים לך הספק קבוע בין תחום ההתנגדויות 1.5-4 אוהם.

אם יש לך את המגבר השני אתה יכול פשוט לנסות ולראות מה עובד יותר טוב ממה.

 

:oops: באסה , לא נראה לי ש 500 וואט יעשו את כל העבודה ובטח שלא בקלות.

הייתי בטוח שהוא יורד ל 2אום ומגיע ל 1000 RMS.

RS3 8Y

פורסם
:oops: באסה , לא נראה לי ש 500 וואט יעשו את כל העבודה ובטח שלא בקלות.

הייתי בטוח שהוא יורד ל 2אום ומגיע ל 1000 RMS.

 

שתהיה לי בריא :wink: , אתה קונה משהו ואחרי זה בא שואל שאלות?

בשביל להוציא את ה"מקסימום" מהחיה שיש ברשותך, אתה צריך 1000/1 של ג'י אל.

פורסם
שתהיה לי בריא :wink: , אתה קונה משהו ואחרי זה בא שואל שאלות?

בשביל להוציא את ה"מקסימום" מהחיה שיש ברשותך, אתה צריך 1000/1 של ג'י אל.

 

תזרה תזרה מלח.

RS3 8Y

פורסם

תאמין לי ש 500 RMS ועוד עם סאב כזה, מספיקים בשביל לשמוע מוזיקה.

אם אתה רוצה להתחרש ולשבור את החלונות שלך ברכב אז תביא את ה JL 1000/1 :-D

פורסם

תמיד אפשר למכור, ולקנות משהו אחר , לא? :lol:

אני במקומך הייתי מחבר את אחד אחרי השני את המגברים ושומע מה הכי טוב מבין השניים.

פורסם
תאמין לי ש 500 RMS ועוד עם סאב כזה, מספיקים בשביל לשמוע מוזיקה.

אם אתה רוצה להתחרש ולשבור את החלונות שלך ברכב אז תביא את ה JL 1000/1 :-D

 

זהו שאני ממש לא שומע בכזה עוצמה תאמין לי.

הבעיה התחילה בזה שה 800A2 היה מתחמם וגורם לניתוקים של הסאב.העוצמה די הספיקה לי.

אני מקווה שיהיה הבדל בין ה JL לרוקפורד באיכות בעיקר.

RS3 8Y

פורסם
אני יודע שהייתי צריך לשאול את השאלה הזאת לפני שקניתי פשוט לא יכלתי לעמוד בפיתוי.

האם הוא ינצל את כולו ? האם הוא מספיק איכותי וחזק בשבילו ?

 

שמעת פעם סאב ב500 WATT RMS על המקסימום שלו ??

אני בטוח שלא יכולת לשבת ברכב, או לפחות שיצאת עם כאבי גב, לא צריך להיסחף...

אני שמעתי את הP1 , שהוא חלש בהרבה מהסאב שלך, על אולי שלושה רבעים ממה שהוא מסוגל עם מגבר שיכול לסחוב אותו יפה, והתפרק לי הגב ולקחתי בסוף P2!!

מושיק.

פורסם
שמעת פעם סאב ב500 WATT RMS על המקסימום שלו ??

אני בטוח שלא יכולת לשבת ברכב, או לפחות שיצאת עם כאבי גב, לא צריך להיסחף...

אני שמעתי את הP1 , שהוא חלש בהרבה מהסאב שלך, על אולי שלושה רבעים ממה שהוא מסוגל עם מגבר שיכול לסחוב אותו יפה, והתפרק לי הגב ולקחתי בסוף P2!!

מושיק.

 

כל אחד והסטנדרטים שלו :-D

פורסם

בחיי ששאלתי את המתקין אם הסאב כולל מסאג' !

:)

אני מסכים איתך, כל אחד והסטנדרטים שלו, אם הוא שמע את הסאב על המקסימום ואהב (באמת קשה לי להאמין) מי אני שיגיד לו לא.

פורסם
בחיי ששאלתי את המתקין אם הסאב כולל מסאג' !

:)

אני מסכים איתך, כל אחד והסטנדרטים שלו, אם הוא שמע את הסאב על המקסימום ואהב (באמת קשה לי להאמין) מי אני שיגיד לו לא.

אני לא כ"כ שם דגש על עוצמה , יותר על איכות. אני רק מקווה שאני לא חוזר אחורה.

RS3 8Y

פורסם
שמעת פעם סאב ב500 WATT RMS על המקסימום שלו ??

אני בטוח שלא יכולת לשבת ברכב, או לפחות שיצאת עם כאבי גב, לא צריך להיסחף...

אני שמעתי את הP1 , שהוא חלש בהרבה מהסאב שלך, על אולי שלושה רבעים ממה שהוא מסוגל עם מגבר שיכול לסחוב אותו יפה, והתפרק לי הגב ולקחתי בסוף P2!!

מושיק.

 

P1? מסאז? ממש לא. זה חזק בשבילך? תבוא תבוא כבר למפגשים ותדבר. וכן, אישית שמעתי סאב שמוציא מקסימום ב-500 RMS, שבמקרה הוא הסאב שלי, והוא נסבל ואפילו מהנה, ויותר מזה, אפילו יותר נסבל מה-P2, כי הוא הרבה יותר איכותי ממנו (לא מדבר על הבדלי העוצמות כי זה ברור פה), ולא דופק בראש.

 

ולפיתה - יותר איכותי הוא יהיה, והסאב שלך גם יעבוד מאוד יפה. אבל להגיד את האמת? אני אישית מעדיף לקחת מגברים שהם יותר חזקים מהרכיבים שלי, ואז להנמיך גיין ולכוון נכון.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...