Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עשיתם סלט פירות, הבחור מדבר פה על 955 ולא 9255, אלו שני מכשירים מעולמות שונים לחלוטין.

 

הHX-D2 הוא אותו מכשיר כמו ה drz9255 בדיוק. ישנו מכשיר נוסף ששמו DRX9255EXL שהוא מכשיר אחר לגמריי שאותו מוכרים בארץ.

הHX-D2 הכי זול שפגשתי נמכר בארץ ב7000 ש"ח וגם זה בקומבינה מטורפת.

זהו לא דגם של 9255 אלא זה אותו מכשיר.

 

השינוי בשם לHX-D2 הוא למצב אותו כחלק מליין ה HX של קלריון באסיה ואוקיאניה .

http://www.clarion.com/sg/en/products/2007/audio/HXSeries/index.html

 

כמו שלאלפיין יש F1 סטטוס למשל .

 

החברות האלו יוצרות מין חבילות של מוצרים שהן מייצבות אותן כמערכת שלמה המומלצת עלידיהם כמערכת הדגל שלהם.

הדבר פופולרי בעיקר בארצות המזרח הרחוק.

פורסם

הDRZ9255 כמעט זהה לHX-D2, רק שלHX יש חיתוכים ולDRZ אין. פשוט שיפרו אותו קצת והדביקו לו את הHX :)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

מר משה מושו , לא הבנתי , בוא ותמצא לי את ההבדלים ***.

 

HX-D2

http://www.clarion.com/sg/en/products/2007/audio/source_units/cd/HX-D2/sg-en-product-pf_1168734502503.html

 

 

DRZ9255

http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_unit/CD/DRZ9255/us-en-product-pf_1165294764151.html

 

אפילו היוזר מניואלס שלהם אותו אחד.

 

תקשיב , ואני לא רוצה שימחקו את זה, אני ידעתי על המכשיר הזה שהוא יוצר ביפן עוד לפני שאתה התחלת להתעסק במערכות לרכב.

תפסיק להתווכח אוטומטית ולשם שינוי במקום להמציא תביא הוכחה אמיתית.

 

**הודעתך נערכה, אתה מקניט אנשים ואח"כ מתפלא מדוע תוקפים אותך, אתה מתבקש להירגע**

פורסם
הHX-D2 הוא אותו מכשיר כמו ה drz9255 בדיוק. ישנו מכשיר נוסף ששמו DRX9255EXL שהוא מכשיר אחר לגמריי שאותו מוכרים בארץ.

הHX-D2 הכי זול שפגשתי נמכר בארץ ב7000 ש"ח וגם זה בקומבינה מטורפת.

זהו לא דגם של 9255 אלא זה אותו מכשיר.

 

השינוי בשם לHX-D2 הוא למצב אותו כחלק מליין ה HX של קלריון באסיה ואוקיאניה .

http://www.clarion.com/sg/en/products/2007/audio/HXSeries/index.html

 

כמו שלאלפיין יש F1 סטטוס למשל .

 

החברות האלו יוצרות מין חבילות של מוצרים שהן מייצבות אותן כמערכת שלמה המומלצת עלידיהם כמערכת הדגל שלהם.

הדבר פופולרי בעיקר בארצות המזרח הרחוק.

 

ממש לא, הHX-D2 הוא נגן היי דפנישן, מה שDRZ לא תומך כלל.

 

EXL זה DRX9255 רק בעל שאסי מנחושת ויציאות PRE מוזהבות עם כבלי נחושת OF- OXIGEN FREE, עם ראשי מתכת ולא פלסטיק, וזה כל ההבדל.

בנוסף הוא מיוצר ביפן ע"י הליין היפני של קלריון העונה לשם ADDZEST.

כמו הקארוזרייה של פיוניר ועוד.

under construction..

פורסם
ממש לא, הHX-D2 הוא נגן היי דפנישן, מה שDRZ לא תומך כלל.

 

EXL זה DRX9255 רק בעל שאסי מנחושת ויציאות PRE מוזהבות עם כבלי נחושת OF- OXIGEN FREE, עם ראשי מתכת ולא פלסטיק, וזה כל ההבדל.

בנוסף הוא מיוצר ביפן ע"י הליין היפני של קלריון העונה לשם ADDZEST.

כמו הקארוזרייה של פיוניר ועוד.

 

לגבי ה EXL אף אחד לא דיבר פה כלום , אגב גם לDRZ9255 יש שאסי מנחושת (נצטט:Copper Plated Chassis Reduces Distortion and Noise). וגם לו יש יציאות OFX עם ראשי מתכת.

הDRX9255 לא דובר ולא מעניינו כאן.

 

 

לגבי הגדרת ההי דפינישן , שהHX-D2 הוא כן והDRZ הוא לא, אם הכוונה לנגינת HDCD , לא הצלחתי לאחר קריאה וחיפוש בכל המניואל למצוא שהוא קורא או שונה במשהו מה DRZ9255 מארה"ב.

אפילו שני המניואלים הם אותו הדבר אחד לאחד. מילה במילה.

 

אני לא יודע כבר איך להסביר שזה אותו מכשיר. אפילו בשיחה עם היבואן הם אמרו שזה אותו מכשיר.

HDCD יכול להתנגן רק ב HX-D1 לפי מה שקלריון בעצמם טוענים. שהוא מכשיר שלא נמכר בארה"ב.

פורסם

יש גם EXL של קלריון קלריון :)

 

וזז"ז, למה אתה כזה תוקפני? עזוב את זה שההבדל (הקטן אמנם) רשום בלינקים שרשמת, צריך לדעת לחפש.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

×
×
  • תוכן חדש...