Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המכוניות האיטיות ביותר!!-"דיון"...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קוראים לי אליה ואני משועמם..אזזזז...

 

מה המכוניות האיטיות ביותר שקיימות בארצנו הקדושה ובכלל? מאד מעניין העניין הזה..

האם יכול להיות שמכוניתו של סוכר-מן מחזיקה בתואר בשטח ארץ ישראל השלמה?

או שמא האסקורט של יאשה מחזיקה בשיא..(מה שבטוח-הוינאלה יותר מגניבה..)

 

יאללה, שפכו מה שאתם יודעים, וזיכרו:חיפושית 1300 בלי הילוך רביעי מסוגלת להגיע ל-100 בשלישי!!!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם מדברים על מכוניות יחסית חדישות ולא שרידים ארכיאולוגיים משנות השמונים, אז לרוב זה מסחריות גדולות וכבדות עם מנועי דיזל חלשים. נניח קיה BESTA או יונדאי H100...

 

איך 25 שניות מאפס למאה נשמעות לכם? בטיחות אקטיבית!!

 

:twisted:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם כבר מדברים על סבתות, אז מה עם AX ספורט שלא עוברת את ה-100 כל הדרך לאילת בכדי לקבל נתון של 14 ק"מ לליטר!?! :shock: וכדי שלא יציקו לה שוטרים..

(אותה AX עושה 1 ל-6 בקריעה..)

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
vw פאסטאט מודל 87 1.3 אוטומטית, לא יצא לי להכיר יותר איטי מזה.

כמה סוגרת? (באמת מעניין אותי)

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
אם כבר מדברים על סבתות, אז מה עם AX ספורט שלא עוברת את ה-100 כל הדרך לאילת בכדי לקבל נתון של 14 ק"מ לליטר!?! :shock: וכדי שלא יציקו לה שוטרים..

(אותה AX עושה 1 ל-6 בקריעה..)

 

עכשיו יותר.... היא עם מנוע 1.6 !

 

אסקורט עם חוסר דלק עושה 1 ל 3.....

 

היו זמנים , כבר שכחתי איך היא נראית.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

שכחת איך נראית ה-AX או הברזיל?

ה-AX שני מטר ממך עכשיו..בנסיעה(אך..איזו יפהפיה..בא לי לבעוט לעצמי בתחת איזה עשר-עשרים בעיטות).

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

יונדאי H100 הרכב איטי ברמה בלתי נתפסת.

 

נוספים - סובארו DL 1.3 סטיישן.

 

יש עוד הרבה, לדעתי המשעשים זה אלו שנראים כאילו הם מהירים אבל בעצם.... :silly:

והמתחרים פה!:

BMW Z3 1.9 אוטומטית (אם היה 1.8 אוטומטית היא לוקחת!) עדיף אחת שהחליפו לה לג'אנט 18. מפסידה ל303 של אגד בגילגול :lol:

318 אוטומטית. ג'אנט הוחלף כמובן - מינימום 18 אינץ.

A3 1.6 אוטומטית. גם פה הערס המצוי יחליף את הג'אנט. עומדת עם סמארט מעמידה :lol:

 

הנתונים לא מדוייקים אלא באו להראות איטיות מופלגת....

פורסם

סאנג יונג מוסו הדגמים הראשונים בלי הטורבו (ג'יפ למי שלא יודע)

היה לנו פעם

 

סוגר 100 ב 23 שניות - בדוק ומדוד.

 

חוץ מהביצועים אחלה אוטו. באמת.

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

קאיה באסטה עד 60 נוסעת די יפה !

 

וזהו .

 

יותר מזה היא לא נוסעת....

 

 

אבל לראות ב.מ.וו קופה לא זזה זה נחמד מאוד.... מי קונה ב.מ.וו עם מנוע 1.6 אוטו' ????

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הכי איטי שאני נהגתי זה קיה בסטה

קטע מצחיק שהיה (לא אני נהגתי) האוטו היה ברוורס בירידה (כלומר אמור לנסוע לכיוון העלייה)

היה ממש טיפה בוץ הוא שיחרר את הקלאץ' לגמרי והאוטו נשאר במקום תוך כדי פירפור של

אחד הגלגלים

עוד אוטו איטי ביותר זה ניסן לארגו לפי מישהו שיש לו האוטו עושה 26 (ואפילו יותר) למאה

משהו כמה 75 כ"ס על טון וחצי -+

פתאום האטוס שהיית לאמא שלי נשמעת מפלצת דראג

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

סיטרואן ZX 1.9 דיזל - 60 כ"ס - גיר אוטומטי של ZF!

 

מטוס לרציניים :twisted:

 

יש הטוענים שהגיר מסרס את המנוע ....

 

מה בדיוק יש לסרס שם? :shock:

 

22 ש' למאה כחדשה. (להזכירכם זו לא מובילת ביצים. מכונית משפחתית)


×
×
  • תוכן חדש...