Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המכוניות האיטיות ביותר!!-"דיון"...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דני G היה הבעלים של אחת מהמכוניות הטוענת לכתר....

 

הלא היא....

 

טאם טאדאםםםםם !!!!!!! ( תופים.... )

 

 

לאדה ניבה !

 

נתוני יצרן 22 שניות למאה...

 

והיא לא היתה במצב חדש

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני נסעתי בדאצ'יה משהו (משהו = לא זוכר דגם) ברומניה אחרי משהו כמו חצי דקה היא מתחילה לגרד את ה100, כן כן האוטו בנזין משהו מדהים באיטיותו.

 

ד"א דאצ'יה נודעת בארץ כדלתא אוטו רומני עממי שיש אותו שם כמעט כמו שיש פה לאנטיס.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

משאית סקאניה 36 טון...

לא תגיע ל100 במישור או בעלייה בחיים עקב מגביל ב 90 קמ"ש (כל המשאיות במשקל הזה חייבות במגביל ובטכומטר נסיעה ללא 2 האמצעים הללו גוררת משפט ושלילה)

 

אם לוחצים את הקלאץ' בירידה היא תאיץ בצורה מטורפת.....

 

 

נ.ב

16הילוכים קדימה ו 2 אחורה.... זה אומר הרבה משחר אם הידית (יש 6 ראשיים ולכל הילוך יש חצי ורבע)

פורסם

האיטית ביותר שנסעתי בה - מאן צבאית...

האוירודינמיקה המתקדמת שלה הצליחה לאפשר לה להגיע ל- 95 קמ"ש בירידה.

למה בזכות האוירודינמיקה? כי היתה רוח גב מאד חזקה :D

 

אבל ממש אין לי הנתון של וספה 400 או הסוסיתא (??) 3 גלגלים שנמכרה (??) בארץ. (העתק של רליאנט)

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

אין על רכבי הת"ש של הנגדים הלא מקומבנים של פעם:

ריקשה, ומחליפתה - הסובארית.

נסיעה בסוברית עמוסה בקיטבגים עם סרס"פ רדום על ההגה בכבישים מפותלים הייתה אחת החוויות המוזרות יותר שהיו לי.

פורסם

בניסן לארגו שנהגתי בה פעם אחת לא ניתן היה ליבדוק 0-100.

היא לא הגיע ל 100 אפילו בירידה :lol: .

עוד גורטאה איטית שהיתה במישפחתי, פרינס 4 שלא עברה את ה 60 קמ"ש.

:?

פורסם
משאית סקאניה 36 טון...

 

נ.ב

16הילוכים קדימה ו 2 אחורה.... זה אומר הרבה משחר אם הידית (יש 6 ראשיים ולכל הילוך יש חצי ורבע)

 

אתה יכול לפרט קצת על ההילוכים במשאית? 2 שאלות:

 

1. בשביל מה צריך 2 הילוכים של רוורס? מי נוסע רוורס מהר במשאית?

 

2. מה העניין של החצי והרבע? איך זה עובד? האם חייבים לעבור דרך כל ההילוכים או שאפשר לנסוע רק עם ה"שלמים" כשהמשאית לא עמוסה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אין על רכבי הת"ש של הנגדים הלא מקומבנים של פעם:

ריקשה, ומחליפתה - הסובארית.

נסיעה בסוברית עמוסה בקיטבגים עם סרס"פ רדום על ההגה בכבישים מפותלים הייתה אחת החוויות המוזרות יותר שהיו לי.

 

בהחלט אני חושב שהסובארית לוקחת את המקום הראשון ...

לחבר שלי יש כזו, הרכב לא עובר את ה-80 גם בירידה !!! מנוע 1000 סמ"ק דיזל אבל היא דיי קלה, זוויות גלגול מטורפות שמורגשות גם בסיבובים ב-20 קמ"ש ...

 

כיום הרכב החדש הכי עגלה שיש זה הברלינגו, 20 שניות אפס למאה, עכשיו אני מבין למה אין גרסא אוטומטית :shock:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...