Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבי מסוג פורד פוקוס. הנעילה המרכזית לא סוגרת את הדלתות באמצעות השלט (ניתן רק לסגור ידנית) אבל ניתן לפתוח את הדלת באמצעות השלט. מוסך המתמחה ברדיו ומערכות אזעקה הבהיר לי כי אין באפשרותם לתקן זאת כי ככל הנראה הבעיה היא בידית הפתיחה. מוסך כללי בו אני מטפל ברכב גם כן לא מתעסק עם בעיות מסוג זה והפנה אותי למוסך מורשה יבואן.1.האם מישהו נתקל בבעיה דומה?2. מה עלות התיקון המשוערת?3. האם ניתן לתקן זאת במקום אחר שלא במוסך מורשה יבואן (שע"פ נסיוני עלול להיות מאוד לא זול).

פורסם

תפרט קצת יותר על השלט והמקרה.

האם השלט מקורי של פורד? או שמדובר בשלט אזעקה שהותקנה בארץ?

האם כשאמרת שניתן לסגור בעזרת המפתח התכוונת לכך שכאשר סוגרים עם המפתח הנעילה המרכזית מופעלת וכל הדלתות נסגרות או שרק אותה הדלת נסגרת?

האם ניסית לסגור מדלת הנוסע? התוצאה זהה?

פורסם
תפרט קצת יותר על השלט והמקרה.

האם השלט מקורי של פורד? או שמדובר בשלט אזעקה שהותקנה בארץ?

האם כשאמרת שניתן לסגור בעזרת המפתח התכוונת לכך שכאשר סוגרים עם המפתח הנעילה המרכזית מופעלת וכל הדלתות נסגרות או שרק אותה הדלת נסגרת? האם ניסית לסגור מדלת הנוסע? התוצאה זהה?

השלט מקורי של פורד.

סגירה באמצעות המפתח סוגרת את כל הדלתות.

לא הבנתי מה הכוונה בשאלתך האם ניסיתי לסגור מדלת הנוסע?

פורסם

הכוונה לסגירה מדלת הנוסע הקדמית הימנית, שאם משם הנעילה פועלת כראוי, כלומר האם ניתן לנעול ולפתוח הן מדלת הנהג, והן מדלת קדמית ימנית. אם מדלת קדמית ימנית תהיה בעיה, אזי יש בעיה במע' הנעילה מרכזית ולא בשלט עצמו.

כן , ניתן לתקן שלא במוסך המורשה, אך וודא שאתה ניגש למקצוען ולא לחאפר.

מאיזה איזור אתה? אם מאיזור חיפה, אשמח לעזור.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כמו שהסביר דני הכוונה הייתה לדלת הימנית הקדמית.

לפי תאורך נשמע שאין בעיה במערכת הנעילה המרכזית, שהרי היא עובדת באופן תקין בהפעלה עם המפתח.

בנוסף אתה מציין שהפתיחה עם השלט פועלת ולכן זה מוריד את הסיכוי לבעית תקשורת בין השלט לרכב.

 

האם בשלט יש שני כפתורים? אחד לפתיחה ואחד לסגירה או שמדובר בכפתור אחד?

ניסית בעזרת השלט השני? יש כזה דבר?

פורסם
האם בשלט יש שני כפתורים? אחד לפתיחה ואחד לסגירה או שמדובר בכפתור אחד?

ניסית בעזרת השלט השני? יש כזה דבר?

 

בשלט יש שתי כפתורים. אחד לפתיחה ואחד לסגירה. כמו כן יש לי שלט נוסף וגם הוא לא עבד.

פורסם

שלום ל ששש ,

 

גם לי מופיעה אותה בעיה בפוקוס שלי ולאחר בדיקה במוסך של פורד

 

נאמר לי שבפוקוס יש שתי מערכות של נעילה מרכזית :

 

אחת חשמלית (זו שעובדת דרך השלט נוחות של המפתח).

 

השניה מכנית ( זו שעובדת דרך המפתח במנעול ) .

 

כנראה שאצלך , יש בעיה בנעילה המרכזית החשמלית (אצלי ההפך . . . )

 

מקווה שעזרתי .

 

נתן ,

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם
שלום ל ששש ,

 

גם לי מופיעה אותה בעיה בפוקוס שלי ולאחר בדיקה במוסך של פורד

 

נאמר לי שבפוקוס יש שתי מערכות של נעילה מרכזית :

 

אחת חשמלית (זו שעובדת דרך השלט נוחות של המפתח).

 

השניה מכנית ( זו שעובדת דרך המפתח במנעול ) .

 

כנראה שאצלך , יש בעיה בנעילה המרכזית החשמלית (אצלי ההפך . . . )

 

מקווה שעזרתי .

 

נתן ,

 

האם הבעיה אצלך תוקנה ואם כן אשמח לדעת מה היתה העלות?תודה מראש.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי מספר פניות הן לחשמלאי רכב (כולל שאול יוניסי שהומלץ ע"י רפי לין), מתקיני אזעקות ומוסך מורש יבואן. אף אחד לא פתר את הבעייה. אחד ממתקיני האזעקות שהיה בעבר מתקין מורשה של קוברה טען שהבעיה מוכרת לו ומקורה ברכב ולא באזעקה. והיא נובעת מלחות. וכן שמתי לב שהבעיה מופיעה בימים יותר קרים. המתקין המליץ לי לפנות למוסך מורשה.

הבעיה היא שכשהגעתי למוסך המורשה למזלי "הרע" המערכת פעלה (יום חם יחסית). במוסך טענו שאם מערכת הנעילה המרכזית עובדת באמצעות נעילת הדלת הקדמית של הנהג, המשמעות היא שמבחינת הרכב עצמו הכל תקין והם הפנו אותי שוב למתקין אזעקות. למישהו יש רעיון מה לעשות?

 

דרך אגב בניגוד למה שדני כתב, ע"פ שה שנמסר לי במוסך המורשה, מערכת הנעילה בפוקוס לא אמורה לפעול גם ע"י סגירת דלת הנוסע.

פורסם

מנסיוני ,הבעיה נובעת מתקלה ברכב ואינה קשורה ישירות למערכת השלטים.

הבעיה באחד הלוקרים בדלתות הקדמיות, לפי תאורך שהשלט הוא שתי לחיצות מדובר במערכת שלטי נוחות של קוברה (לא אזעקה שהשלט נראה זהה, אך הלחיצות באותו לחצן) והמערכת יותר מאמינה מאוד. רק אחד כזו עשתה לנו בעיה וממש לא בסגנון שאתה מתאר.

כאמור, נראה שהבעיה באחד הלוקרים הקדמיים, גם סוג הבעיה ואופן פתרון לא יקר, מוכר לי. אינני רוצה להדריכך מה לעשות בדיוק, כי ביצוע לא מדוייק יגרום לנזק יקר, ולא לשם כך אני כאן.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
מנסיוני ,הבעיה נובעת מתקלה ברכב ואינה קשורה ישירות למערכת השלטים.

 

כאמור, נראה שהבעיה באחד הלוקרים הקדמיים, גם סוג הבעיה ואופן פתרון לא יקר, מוכר לי. אינני רוצה להדריכך מה לעשות בדיוק, כי ביצוע לא מדוייק יגרום לנזק יקר, ולא לשם כך אני כאן.

 

בברכה

דני

 

היתי שמח להגיע אליך אך הבעיה שאתה רחוק. האם אתה יכול להמליץ לי על בעל מקצוע באזור ירושלים שיפתור לי את הבעייה?תודה מראש.

פורסם

כמו שדני אמר מדובר בתקלה בלוקר של דלת נהג, מה שעושים זה מחליפים אותו, אם הוא יוכל לתקן אז הרווח שלך אם הוא לא יוכל אז רק להחליף.

איזה מודל הפוקוס שלך?

פורסם
כמו שדני אמר מדובר בתקלה בלוקר של דלת נהג, מה שעושים זה מחליפים אותו, אם הוא יוכל לתקן אז הרווח שלך אם הוא לא יוכל אז רק להחליף.

איזה מודל הפוקוס שלך?

 

מודל 2001

×
×
  • תוכן חדש...