Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו בבקשה יכול לתת קצת מידע על אופנועי חמישים סמ"ק לבן אדם חסר

ידע לחלוטין בענין?

 

באיזה מחירים אפשר לקנות אופנוע ידני טוב, יציב חזק...

איך הקטנועים האוטומטיים? נראים לא סוחבים...

 

כמה הוצאות יש על ק"מ לליטר,

ביטוח, לימוד ועוד.

 

האם אפשר ללמוד רכיבה בזמן שלילה?

האם אפשר להוציא רשיון בזמן שלילה?

האם אפשר לרכב באופן חוקי עם רישיון על אופנוע, בזמן שלילה על רכב???

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

כן, אבל יש אופנועים 50 סמ"ק גיר רגיל

 

כששוללים רשיון של אוטו שוללים גם את הרשיון של האופנוע

בקשר להוציא רשיון על אופנוע בזמן שלילה על אוטו

לא נשמע לי הגיוני אפילו במדינה לא הגיונית - יש גבול לטמטום אבל אי אפשר לדעת

 

תברר

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
איך הקטנועים האוטומטיים? נראים לא סוחבים...

quote]

 

תשמע, חבל לזרוק סתם שטויות לאוויר ...

קטנועים אוטומטים (אם אפשר לקרוא להם ככה, כי יש הילוך אחד ישיר) סוחבים מצויין, כל אופנוע ממוצע לוקח כל משפחתית במיאוץ 0 ל-60 ...

 

אני מצטרף ל-Alchemy ומציע לך לפנות לפורום בתפוז, כי גם הידע שלי בנושא מצומצם ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם שללו לך את הרישיון על אוטו, קשה לי להאמין שיתנו לך רישיון לכלי רכב אחר בזמן השלילה.

אם היה לך לפני השלילה רישיון לדו"ג אז ישנם מקרים שהשופט מאשר להשאיר את הרישיון לדו"ג, אבל זה נדיר.

 

יש קטנועי 50 סמ"ק עם הילוכים (הונדה קאב למשל) אבל הם לא נפוצים, רוב הקטנועים הם אוט' ורובם מספקים מאוד לתנועה עירונית לה הם נועדו. אופנועי 50 סמ"ק כבר חזקים יותר אבל עדיין מדובר במנוע 50 סמ"ק מעוט יכולת.

 

בקשר להוצאות...

ביטוח חובה- 1700 ש"ח

צד ג'- 400 ש"ח בערך

דלק- צריכת דלק של 25-30 ק"מ לליטר

תיקונים וטיפולים- תלוי בכלי אבל בד"כ זול.

 

אפשר לרכוש קטנועים נחמדים החל מ-3000 ש"ח ואילך, אבל חיי המנועים של קטנועים קצרים משמעותית מחיי מנוע של אוטו, קטנוע שעשה 50K ק"מ זה כמו אוטו שעשה 150K ק"מ ויותר, כך שבמיוחד בקטנועים....מי שקונה בזול עלול לשלם בהמשך.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...