Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי רכב מסוג פולו 16V שנת 97 שעברה 140K

האוטו מטופל ושמור מהיום שקניתי אותו יש איתו רעש אני לא בטוח שזה בריחת וואקום אבל בסל"ד גבוה הרעש הזה נשמע יותר ויותר

איך אני יכול לבדוק אם יש בריחה?

 

מה צריך להחליף במקרה כזה? גומיות ססטומים או שזה קשור לאטם במצערת... אני לא כולכך מבין אבל אשמח ללמוד

 

תודה מראש

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

בריחת וואקום מהיכן? אם ממגבר הבלם אז יש לך (כנראה) בריחה מצינורית הוואקום. התופעה תהיה קפיצה והתקשות של דוושת הבלם עם דימום הרכב.

 

אם אתה חושב שישנה חדירת אוויר למערכת יניקת האוויר אז נסה לאתר את החיבור הרופף שבין רכיבי המערכת.

פורסם

לא אין לי בעיהעם דוושת הבלם

אני חושב שזה מכיוון המצערת או משהו כזה (שוב, אני לא כולכך בקיא)

ככול שאני מושך יותר את טורים אז זה נשמע יותר אולי זה רעש של המנוע אבל אני לא בטוח זה נשמע כמו בריחת אוויר כזאת

יכול להיות שאטם מצערת פגום או אולי כיוון שסתומים... השאלה איך אני יכול לדעת בוודאות?

 

התופעה יותר מורגשת שהמנוע קר אך עדין מורגשת בטורים גבוהיים שהמנוע חם

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

קח WD40 או ספריי קרבורטורים

תשפריץ באזור הרעש כשהרכב מונע

יש השפעה על סלד הרכב? יש בריחה.

 

אגב - ברכב יש ווסת לחץ דלק שניתן לכיוונון?

פורסם

אין ברכב ווסת לחץ דלק ומכיוון שאני לא מכיר כול כך טוב אני פוחד לפגוע עם הספרי באיזה חיישן הוא משהו

למישהו יש תמונה של של פולו עם מכסה מנוע פתוח ויכול להגיד לי מה למשוך כדי לתת גז עם היד..?

 

אין דרך יותר פשוטה למצוא את הרעשים האלה / אולי חיבור למחשב?

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

×
×
  • תוכן חדש...