Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי כמה שאלות אני ישמח אם מישהו יעזור לי

1. רציתי לקנות רמקולים לרכש שלי אבל אני לא יודע מה הגודל שאני צריך לקנות???

2. יש לי מערכת שמוציאה עוצמה של 45W איזה עוצמת רמקולים אני צריך?

3.האם זה קל להרכב אותם או שזה די מסובך לפרק את הדלת?

 

תודה מראש

פורסם
שלום

יש לי כמה שאלות אני ישמח אם מישהו יעזור לי

1. רציתי לקנות רמקולים לרכש שלי אבל אני לא יודע מה הגודל שאני צריך לקנות??? רמקולים 6.5'' לקדימה. 3'' מאחורה.

2. יש לי מערכת שמוציאה עוצמה של 45W איזה עוצמת רמקולים אני צריך? תלוי מה התקציב. בדרך כלל הרמקולים שתקנה תמיד יהיו עם יותר הספק.

3.האם זה קל להרכב אותם או שזה די מסובך לפרק את הדלת? הדלת באימפרזה קלה מאוד לפירוק. עם אתה מסתבך אני יכול להסביר לך.

 

תודה מראש

תשוובות באדום.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

אולי לא ציינתי אבל אני צריך רמקולים לדלתות ונראה לי שהרמקולים קדימה ומאחורה זהים (מבחינת גודל) וקראתי איפה שהוא שאני צריך גודל 5.25 האם זה הגיוני?

פורסם

או.קי תודה

 

סתם בשביל הידע הכללי למה מקדימה הם התקינו רמקולים גדולים ומאחורה קטנים?

 

נ.ב אני לא מוצא 3" באינטרנט רק 3.5"

פורסם
או.קי תודה

 

סתם בשביל הידע הכללי למה מקדימה הם התקינו רמקולים גדולים ומאחורה קטנים?

 

נ.ב אני לא מוצא 3" באינטרנט רק 3.5"

 

 

כדי לעשות חיים קשים למי שרוצה להחליף את הרמקולים.

 

גם אם תמצא רמקול 3 אינ' הוא לא יתן לך הרבה. תבדוק אם אתה יכול לעשות חיתוך שם ל9*6!!

פורסם
כדי לעשות חיים קשים למי שרוצה להחליף את הרמקולים.

 

גם אם תמצא רמקול 3 אינ' הוא לא יתן לך הרבה. תבדוק אם אתה יכול לעשות חיתוך שם ל9*6!!

נמו, התכוונתי לגודל הרמקולים בדלת האחורית, לא במגש.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

×
×
  • תוכן חדש...