Jump to content

xxx2683

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

הנקודות של xxx2683

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. זה בטוח כניסה רשום CD IN
  2. מישהו??
  3. שלום יש לי מערכת של פנסוניק מדגם df200 אני רוצה לחבר אליה את האייפון שלי ,בעיקרון אין לה כניסת AUX קידמית אלה מאחורה יש לה שני כניסות RCA לאדיו ועוד פלג שליטה לצינג'ר ניסיתי לחבר את האייפון שלי לכניסה האחורית אך אין לי אופציה במערכת לבחור שמע משם (כלומר אני יכול לבחור או דיסק או רדיו)....קראתי קצת בפורום והבנתי שאני צריך לדמות למערכת כאילו מחובר אליה ציינג'ר ורק אז מתווספת לי האופציה במערכת לבחירת השמע מאיפה שהאייפון מחובר.....הבנתי שצריך לחבר לפלג של הצינג'ר במערכת מתח של 12V או שצריך לקצר שני פינים... מישהו יודע מה צריך לעשות?? *אם צריך עוד פרטים כגון תמונה של הפלג וכו' אני אוסיף מודה מראש למי שיעזור לי...
  4. מישהו??
  5. בעיקרון אני רוצה ידני....לא יודע למה אבל כל אחד שאמרתי לו פיאט עשה לי פרצוף כזה של לא לקנות אותם...תכלס השנתון הכי גבוה שאני יכול להגיע זה עם פיאט(2001 זה דגם שהעיצוב שלו נחמד)...השאלה עם היא יציבה בכביש ??אם היא סוחבת עם מנוע 1300 עם מזגן בעליה (עליות של חיפה)?? אגב תודה על התגובות ..באמת מבאס שאף אחד לא עונה
  6. מישהו??
  7. שלום רציתי לקנות רכב בסביבות ה 20K ולאחר שקראתי תגובות בפורום זה הגעתי לאחת משלושת המכוניות האלה: 1.פיגו 306 2.סיאט איביזה 3.פיאט פונטו (ספייס) בעיקרון אני מתחיל ללמוד השנה ורציתי רכב שיהיה לי ללימודים..שיהיה חסכוני ואמין כמה שיותר (ביטוחים ודלק)...שיראה סבבה בקיצור רכב שאני יהנה ממנו (עד כמה שאפשר להנות מרכב של 20K) מי מבין שלושת המכוניות הכי מוצלח??? תודה
  8. מישהו יודע איזה גודל רמקולים צריך לסובארו אימפרזה 2004? תודה
  9. או.קי תודה סתם בשביל הידע הכללי למה מקדימה הם התקינו רמקולים גדולים ומאחורה קטנים? נ.ב אני לא מוצא 3" באינטרנט רק 3.5"
  10. מה הגודל שאני צריך בלי לחתוך משהו (כלומר הגודל המקורי שמגיעה עם הרכב)? סורי על הדביקות..
  11. אולי לא ציינתי אבל אני צריך רמקולים לדלתות ונראה לי שהרמקולים קדימה ומאחורה זהים (מבחינת גודל) וקראתי איפה שהוא שאני צריך גודל 5.25 האם זה הגיוני?
  12. שלום יש לי כמה שאלות אני ישמח אם מישהו יעזור לי 1. רציתי לקנות רמקולים לרכש שלי אבל אני לא יודע מה הגודל שאני צריך לקנות??? 2. יש לי מערכת שמוציאה עוצמה של 45W איזה עוצמת רמקולים אני צריך? 3.האם זה קל להרכב אותם או שזה די מסובך לפרק את הדלת? תודה מראש
  13. אני מודה לכולכם שאתם עוזרים לי יש לי שאלה קטנה... אם לצורך העיניין מחר אני ניגש אילו והוא יוריד לי אחוזים מה כדאי לקבל אותם או להחזיר את הרכב (במידה וזה יהיה אפשרי)?? תודה
  14. בעיקרון ברישיון רכב הרכב עדיין רשום בבעלות החברה רק אחרי שבוע הם אמרו שהרשיון יגיע על השם שלנו אז אולי יש סיכוי לבטל את זה לא?
  15. תודה לכל מי שעזר ... ביום ראשון אני ילך אליהם ואני יראה מה אפשר לעשות בנידון...(או לבטל עיסקה או שיתנו עוד הנחה). בקשר לבדיקה שעשיתי לרכב אני יסרוק ויעלה לאתר ביום ראשון. מישהו יודע אם נגיד אני מוכר את הרכב כמה אחוזי הנחה אני יצטרך להוריד ממנו? תודה
×
×
  • תוכן חדש...