Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה רועד


arikbaron
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה יכולות להיות הסיבות לרעידות חזקות בהגה המופיעות במהירות הגבוהה מ-120 קמ"ש?

 

רעידות במהירויות גבוהות נובעות ב-99.999% מהמקרים מחוסר איזון דינמי על הציר המניע.

ברוב הפנצ'ריות מבצעים איזון סטטי בלבד-גלגל מפורק מהציר.

בכדי למנוע את הרעידות במהירויות הגבוהוץ יש לבצע איזון דינמי ע"ג הרכב שקולט בין היתר גם סטיות איזון של הציר המניע.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה יכולות להיות הסיבות לרעידות חזקות בהגה המופיעות במהירות הגבוהה מ-120 קמ"ש?

 

רעידות במהירויות גבוהות נובעות ב-99.999% מהמקרים מחוסר איזון דינמי על הציר המניע.

ברוב הפנצ'ריות מבצעים איזון סטטי בלבד-גלגל מפורק מהציר.

בכדי למנוע את הרעידות במהירויות הגבוהוץ יש לבצע איזון דינמי ע"ג הרכב שקולט בין היתר גם סטיות איזון של הציר המניע.

 

עמית

 

מישהו יכול לפרט מקומות שעושים בהם איזונים דינמיים?

בזמנו דובר על כך אבל מישהו סתם זרק איזה מקום שהוא לא בטוח שעדיין

קיים וכו'... יש למישהו מידע מעודכן על כאלה מקומות?

 

ד"א, באיזון הדינמי לא יכול להגרם נזק למכלולים

ההנעה / ציריות וכו'?

(הבנתי שפשוט מרימים את האוטו לצד אחד וכך הדיפרנציאל מחלק את הכוח שלו

0% לגלגל על הרצפה ו100% לגלגל החופשי)

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...