Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מושיק, ההתבטאות שלך עברה מזמן את גבול הטעם הטוב.

אבנר( שראגמן) מנסה לעזור לך, אומר לך שאתה יכול למצוא רמקולים באמת בשליש, כמעט שליש, מהמחיר בארץ, אומר לך גם שהוא מוכן להתעניין איפה בדיוק הם ניקנו, וכל מה שיש לך להגיב זה בהתקפות והתלהמות כאילו שמישהו פה חייב לך משהו.

לא רוצה עזרה?

תגיד תודה, אני אהבל, ואולי אני יכול לקנות רמקולים שאני אוהב מאוד בשליש מהמחיר שלהם בארץ, אבל אני מעדיף רק לצעוק ולא לקרוא מה שרושמים .

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה חנות בארצות הברית, מה גם שאין בה בכלל רמקולים של פוקאל, אתה בדיחה והתגובות שלך עוד יותר בדיחה, דוד שלי גר בצרפת אם עדיין לא הבנת. לא צריך את התגובות שלך, אני אסתדר בעצמי, רק אח"כ כל החכמים שיגידו למה לא התייעצת לפני הקניה, שידחפו לעצמם אצבע לתחת ויישבו בשקט ! ! !

 

אתה רואה שאתה זה שמדבר שטויות ? שוב? אני הבאתי לך דוגמא לרכיב כלשהו ברכב שהוא הרבה יותר טוב מרכיב אחר לרכב באותו הסכום! והבאתי לך חנות שכן אולי היא בארה"ב אבל גם ארה"ב זה חו"ל או שזה רק אני? אם לא הבנת את הדוגמא שהבאתי לך אז כנראה שאתה צריך לפעמים, אבל לפעמים, לקרוא כמה פעמים את ההודעות שרושמים ורק אחר כך להגיב ולהוציא את כל ה"ידע" שלך. וחוץ מזה, שרגאמן כבר אמר לך שהוא קנה אותם בצרפת ואתה רב איתו? גם מצידי זכית להתעלמות. תהנה ממנה- כמו ששרגאמן רשם לך-זכית בה ביושר. תמשיך לריב, אבל הבעיה היא שאתה רב עם עצמך, למרות שאנשים באמת עזרו לך פה, ואתה טוען שהם לא.

ועוד קטע-אנחנו גרים בישראל נכון? אנחנו אמורים לנחש איך קוראים לחנות שמוכרים בה מוצרי אודיו לרכב בצרפת? תשאל את דודים שלך איפה יש ושיחפשו שם במחירים שתגיד להם שאמרו לך פה (תחשב כמה זה 1300 ש"ח בערך בדולרים). הוא מצא? מה טוב. לא מצא? שיילך לחנות אחרת.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כאלה, וחבל שבמקרה הזה אנחנו כאלה (לא רציתי להגיד אבל התגובות שלך פשוט דורשות להגיד את זה), שמנסים לעזור לך ואתה בכוח לא רוצה. בעיה שלך. תהנה מהסט שתקנה.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
טוב טוב אם אדון אבנר היה רוצה לעזור הוא היה נותן לי את השם של החנות ולא מזיין תשכל על הודעות תוקפניות ולא תוקפניות.

מה נהייתה פתאום סיסי עם לב רגיש שכל דבר פוגע בך ? מה קרה ? אני רוצה עזרה, אני לא רוצה טובות. זה הכל.

 

מושיק.

 

אבל שוב אני חוזר ואומר-הוא גר בארץ- איך הוא אמור לזכור את השם של החנות?! אלא אם כן יש לו קבלות והכל. לי לפחות זה נראה לא הגיוני (אני הייתי שוכח). בגלל זה אני אמרתי לך להגיד לדודים שלך למצוא חנות מערכות לרכב בצרפת ושימצאו לך שם רמקולים שאתה רוצה במחיר שאתה רוצה.

 

אה, וכן, יש גם את זה, לילה טוב.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אמרתי לו שינסה לחפש איזה רשת סופרמרקטים שמתעסקת גם עם רמקולים לרכב ויגיד לי איזה חברות ואיזה דגמים נמכרים שם. נראה מה יצא מזה.

תודה..

פורסם

הלוואי שייצא לך רק הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. תצליח בקניה. מקווה לשמוע באחד מהמפגשים מתי שתתקין באוטו.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

איפה דוד ש'ך גר בצרפת? יהיה יותר קל לחפש חנות למערכות שמע לרכב באיזור מסויים מאשר בכל צרפת.

אתה שאלת בכללי אמרת צרפת, מה ציפית שיתנו לך חנות מדוייקת שנמצאת בקצה השני של צרפת?

בגלל זה ענו לך תשובות כאלה פעם הבאה תהיה קצת יותר חכם.

אה ואם אתה רוצה פוקל אז פשוט תכנס לאתר של פוקל, יש שם רשימה של כל הסניפים שלהם בצרפת (או בכל מקום אחר בעולם) לא תהיה לך בעיה למצוא את החנות הקרובה ביותר למקום מגוריו של דודך היקר.

ותפסיק עם הלחץ יהיה לך יותר קל למצוא וגם לא תעשה טעויות שיכולות לעלות לך בהרבה כסף אם תהיה רגוע, מקסימום לא תקנה לא יקרה כלום.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:


×
×
  • תוכן חדש...