Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנראה ששרגאמן צדק :roll:

 

אם כבר אז זה גדול :lol: :lol: :lol:

 

אהבתי את התגובה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המגברים של פוקאל נראים לי יותר נחמדים מהסטים שלהם.

מגבר 4 ערוצים עולה אם אני זוכר נכון בסביבות ה 400 יורו.

2000+ ש"ח למגבר כזה מאוד שווה. הייתי שמח לאחד.

ושיביא לך קרואסונים. זה תמיד טוב. שיכנס לפני הטיסה לאיזה בולנז'רי ויקנה , ישים במזוודה, סה"כ 5 שעות ועוד ישמרו קפואים מהקור... יותר טוב מלקנות פה בסופר.

ואולי איזו צרפתיה. חחח:wink: ואת זידאן אמן!

פורסם

מהדיוטי פרי הוא כבר לא יוכל להביא לך את המגבר הזה. לא בגלל שהוא אזל או משהו כזה, בגלל שרק ביציאה לחו"ל ניתן לבקר בדיוטי פרי ולא להיפך.

וגם אני, אם המחיר יוצא 1300, ממליץ על ה-K2P.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מהדיוטי פרי הוא כבר לא יוכל להביא לך את המגבר הזה. לא בגלל שהוא אזל או משהו כזה, בגלל שרק ביציאה לחו"ל ניתן לבקר בדיוטי פרי ולא להיפך.

וגם אני, אם המחיר יוצא 1300, ממליץ על ה-K2P.

 

בברכה,גיא.

 

במחיר הזה ברור שהוא מומלץ, השאלה למי?

למי שבאופי אוהב אותו - אז כן.

למי שלא, גם ב 500 ש"ח זה לא יהיה פרקטי.

ממליץ תמיד לשמוע לפני קנייה, גם אם מדובר בקנייה הכי משתלמת בעולם.

פורסם
שיביא לך פוקל

 

שיכנס לרשת סופרמרקטים גדולה ויוריד לך מהמדף K2P ב 1300 שקל

 

יורו יורו אבל תמצא מחיר כזה בארץ

 

איפה ניתן להשיג אותו במחיר הזה !!!???

פורסם

בחו"ל!!! כמה פעמים אפשר להגיד את זה?!

 

ולגל-אני מציע לו את ה-K2P בגלל ששמעתי אותו ואהבתי מאוד. אבל מצד שני, עם כל ההבדלים בין המורל לפוקל, אהבתי מאוד גם את הסאונד של ההייבריד ושל הדוטק והדוטק אוביישן. אז מה, אסור לי לאהוב את שתי הסאונדים? אז מתוך מה שאמרתי אני יוצא בהנחה שאם אני יכול לאהוב סוגי רמקולים שמנוגדים אחד לשני באותה המידה, אז כנראה שהבחור יסתפק ו"יתפשר" על איזה K2P נחמד ב-1300 ש"ח (גם אני הייתי מסתפק באחד כזה. כן, רק באחד :-) ).

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא, אתה מעצבן.

ביקשתי במפורש לא סתם לזרוק מילים מטומטמות וחסרות הגיון.

אתה חושב שאתה יכול למצוא פוקאל K2P בשליש מחיר מהארץ ?!?!? איפה אתה חי תגיד לי !?!?

אם היה כזה דבר הייתי נוסע כל יום לחו"ל, חוזר עם יחידה אחת כדי לא לפתוח למוכסים את העיניים, ומוכר בארץ לחבר'ה מהשכונה, צא מהסרט, או שתביא הוכחה.

"בחו"ל" , איזו תשובה, ממש עזרת לי, תודה, עכשיו אני מתקשר לדוד שלי ואומר לו "שמע, אמרו לי שניתן להשיג בחו"ל, אתה יכול להביא לי ?"

 

את האמת ? התאכזבתי. ציפיתי לקבל תגובות רציניות וענייניות שיעזרו לי לבחור מה אני קונה ולהיות עם חיוך, במקום זה אני סתם לחוץ ולא יודע מה להביא מחו"ל, אם בכלל, ואיזה רכיבים לרכוש למערכת שלי.

 

דרך אגב, הגודל של הרמקולים מקדימה (פאסאט 2003) הוא 16 סנטימטר,כלומר 6.5 אינטש. כך שלא תהיה בעיה מיוחדת.

 

אשמח לקבל התייחסות רצינית, ותשובות לשאלותיי.

בברכה.

מושיק.

פורסם
שיביא לך פוקל

 

שיכנס לרשת סופרמרקטים גדולה ויוריד לך מהמדף K2P ב 1300 שקל

 

יורו יורו אבל תמצא מחיר כזה בארץ

 

מושיק, אל תתעצבן.

גיא התכוון לציטוט שהבאתי, לא לשום דבר אחר.

רשום לך שם במפורש - סופרמרקט גדול בצרפת.

פורסם
גיא, אתה מעצבן.

ביקשתי במפורש לא סתם לזרוק מילים מטומטמות וחסרות הגיון.

אתה חושב שאתה יכול למצוא פוקאל K2P בשליש מחיר מהארץ ?!?!? איפה אתה חי תגיד לי !?!?

אם היה כזה דבר הייתי נוסע כל יום לחו"ל, חוזר עם יחידה אחת כדי לא לפתוח למוכסים את העיניים, ומוכר בארץ לחבר'ה מהשכונה, צא מהסרט, או שתביא הוכחה.

"בחו"ל" , איזו תשובה, ממש עזרת לי, תודה, עכשיו אני מתקשר לדוד שלי ואומר לו "שמע, אמרו לי שניתן להשיג בחו"ל, אתה יכול להביא לי ?"

 

את האמת ? התאכזבתי. ציפיתי לקבל תגובות רציניות וענייניות שיעזרו לי לבחור מה אני קונה ולהיות עם חיוך, במקום זה אני סתם לחוץ ולא יודע מה להביא מחו"ל, אם בכלל, ואיזה רכיבים לרכוש למערכת שלי.

 

דרך אגב, הגודל של הרמקולים מקדימה (פאסאט 2003) הוא 16 סנטימטר,כלומר 6.5 אינטש. כך שלא תהיה בעיה מיוחדת.

 

אשמח לקבל התייחסות רצינית, ותשובות לשאלותיי.

בברכה.

מושיק.

 

עוד אנחנו המעצבנים? למה אנחנו גרים בחו"ל כדי לדעת את זה? הבחור הביא את זה מחו"ל (את ה-K2P, שלא תתעצבן עליי ותגיד שאני לא אומר מה זה זה) ב-1300 ש"ח, והכוונה לשראגמן. אתה מתעצבן עליי? תתעצבן עליו ותשאל אותו מה זה סופרמרקט גדול. אתה המעצבן, כי הרי דודים שלך גרים בחו"ל ולא דודים שלי. אז בעצם מה יוצא?שאתה צריך לדעת יותר מכולם.

אתה רוצה הוכחות? כנס לאתר הזה לדוגמא ותבין עד כמה אתה מדבר שטויות, כשאני יכול לקנות בחו"ל סאבים של MTX מהדגמים היותר טובים במחיר של איזה L5 שנחות ממנו בהרבה בארץ - www.onlinecarstereo.com

 

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה חנות בארצות הברית, מה גם שאין בה בכלל רמקולים של פוקאל, אתה בדיחה והתגובות שלך עוד יותר בדיחה, דוד שלי גר בצרפת אם עדיין לא הבנת. לא צריך את התגובות שלך, אני אסתדר בעצמי, רק אח"כ כל החכמים שיגידו למה לא התייעצת לפני הקניה, שידחפו לעצמם אצבע לתחת ויישבו בשקט ! ! !

פורסם

אתה חושב שאתה יכול למצוא פוקאל K2P בשליש מחיר מהארץ ?!?!? איפה אתה חי תגיד לי !?!?

אם היה כזה דבר הייתי נוסע כל יום לחו"ל, חוזר עם יחידה אחת כדי לא לפתוח למוכסים את העיניים, ומוכר בארץ לחבר'ה מהשכונה, צא מהסרט, או שתביא הוכחה.

"בחו"ל" , איזו תשובה, ממש עזרת לי, תודה, עכשיו אני מתקשר לדוד שלי ואומר לו "שמע, אמרו לי שניתן להשיג בחו"ל, אתה יכול להביא לי ?"

תקשיב ותקשיב לי טוב מר הוכחה, את הK2P שכרגע באוטו שלי קנו לי בחנות כלבו בצרפת ב1300 שקל.

 

את האמת ? התאכזבתי. ציפיתי לקבל תגובות רציניות וענייניות שיעזרו לי לבחור מה אני קונה ולהיות עם חיוך, במקום זה אני סתם לחוץ ולא יודע מה להביא מחו"ל, אם בכלל, ואיזה רכיבים לרכוש למערכת שלי.אנשים עוזרים לך ואתה עם ידיים באוזניים

אני אישית מסביר לך שיש כזה דבר מתוך ניסיון ואתה מתווכח איתי

 

דרך אגב, הגודל של הרמקולים מקדימה (פאסאט 2003) הוא 16 סנטימטר,כלומר 6.5 אינטש. כך שלא תהיה בעיה מיוחדת.

 

אשמח לקבל התייחסות רצינית, ותשובות לשאלותיי.

בברכה.

מושיק.

עכשיו תוציא את האצבע מהאוזניים, אם יהיה לי כוח לשטויות שלך אולי אני גם אעשה לך את הטובה בלהתעניין איפה הם ניקנו בדיוק

אבל כרגע נתחיל בזה שתוציא את האצצבע מהתחת

פורסם

מושיק, תנסה לחפש בגוגל חנויות אודיו לרכב בצרפת . אני בטוח שתמצא. לגבי התרגום וכדו', אני מקווה שיש לך מישו שדובר/קורא צרפתית בבית. מצאתי לך בינתיים אחד: http://www.caraudiovideo.com/

אני בטוח שיש עוד הרבה.

שראגמן, ממש פיתחת אנטי נגד המורל אה? חבל שאתה ככה משמיץ אותם. זה פורום אודיו וכל אחד עם האוזן שלו ומה שהוא אוהב.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

זהו שאני מחפש חנויות אודיו לרכב בגוגל ולא מצאתי שומדבר חוץ ממה שדוד שלי אמר לי :(

תרגום לא חשוב בכלל, יש תמונות והמחירים ביורו, אז אם אני אמצא אתר אני כבר אסתדר בתוכו, הבעיה היא למצוא.


×
×
  • תוכן חדש...