Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל הנה המגבר:

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0953.jpg

 

אחד המגברים הקטלניים, אני ממש מרוצה מהסאונד ברכב.

 

הנה הקומפוננט שהיום סתמתי לידו את כל החורים.

מורל פולס:

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0951.jpg

 

במקום לעשות בניה מפיבר והרבה כאבי ראש פשוט חתכתי טיפה את הפלסטיק והכול נכנס פיקס, ואת המרווחים שנוצרו כיסיתי עם סיליקון שחור. (כל הלכלוך מסביב ירד אחרי שזה יתייבש)

 

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0950.jpg

 

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0949.jpg

 

הכיוונים:

 

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0947.jpg

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0946.jpg

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0945.jpg

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0944.jpg

 

אתם מוזמנים להגיב על כל דבר, במיוחד על הכיוונים, תאירו לי אם משהו מכוון לא נכון.

 

שחכתי לכתוב את הבעיה העיקרית שאני צריך עזרה לה :D

מי לא מכיר את הבעיה שבאוטו ישן הפלסטיקים נשברים קצת?

איך אני מחזיר את הפלסטיק הזה למקום שלו? הקליפס נשבר. רעיונות יתקבלו בברכה :D

 

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0956.jpg

http://i95.photobucket.com/albums/l133/nemo666_01/DSCN0955.jpg

פורסם

תתחדש!!

אחלה מערכת..מגבר נהדר שווה כל $ :wink:

מחכה שתבחר כבר סאב! [=

ומקווה לשמוע את המערכת מחר במפגש!

 

בברכה..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

החוט השחור הדק שיש לך ביציאה אחת , אמור להיות חוט לרמקולים?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם זה היה ממש מפריע לי הפלסטיק הזה,

הייתי שם שמה בורג קטן שיחבר את שני החלקים.

 

בהצלחה

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

תקפוץ לפירקייה ותחפש פלסטיק כזה ככה אני עשיתי אצלי בסופר לנסר כי לא מצאתי פתרון יותר טוב. (ד"א על תנסה להדביק חבל על הזמן)

<-- זה היעד :evil:

פורסם
לא, זה הכבל מתח:)

חח סתם כן, מנאייקים הKOLE AUDIO גם לא הביאו לי מספיק חוטים וגם זה לא 4 גיג' אלא 6

 

אפשר התייחסות בבקשה לבעיה עם הפלסטיק ולכיוונים?

 

הוא לא התכוון לכבלי המתח, יש לך שם זוג כבלים שקופים וזוג שחורים..

השאלה היא האם זוג החוטים השחור הוא לרמקולים?

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
הוא לא התכוון לכבלי המתח, יש לך שם זוג כבלים שקופים וזוג שחורים..

השאלה היא האם זוג החוטים השחור הוא לרמקולים?

 

 

אני יודע זה היה בצחוק כאילו כאילו כאילו:p

 

שתי החוטים השחורים זה לקומפוננט השמאלי.

זה היה חסר בערכה.

הביאו לי מספיק רק בשביל צד אחד.

×
×
  • תוכן חדש...