Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ג'סטי 92 מנוע 1000 ובעקבות טיפול רשלני של חשמלאי רכב שסידר לי את המזגן הלך המדחס, כעת מתברר לי שהמזגן זה אחד הדברים היקרים ביותר באוטו, ובמיוחד באוטו ששווה 10,000 ש"ח , בהיותי סטודנט דל תקציבים אני מחפש כל אפשרות כדי להחזיר לעצמי את המיזוג לאוטו בימים קשים אלו.

 

השאלה שלי היא אני רוצה להזמין בעצמי , או לפחות לברר בעצמי כמה עולה מדחס כזה , כששאלתי פה בעלי מקצוע הם דיברו על לא פחות מ 2000 ש"ח , ולי זה נראה קצת מוזר , כי כשאני מסתכל על מחירים של מדחסים לרכבים הרבה יותר גדולים באינטרנט ואני רואה מחירים בסביבות ה 230 דולר. הבעיה שבג'סטי המזגנים אינם מקוריים ואני לא יודע איזה סוג מזגן יש לי ואיך לחפש מחירים שלו .

 

אם מישהו יכול לעזור לי בזיהוי המדחס או במקורות לקניית מדחס או לשיפוץ המדחס , אודה לכם מאוד .

 

בתודה מראש - טל.

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם
יש לי ג'סטי 92 מנוע 1000 ובעקבות טיפול רשלני של חשמלאי רכב שסידר לי את המזגן הלך המדחס, כעת מתברר לי שהמזגן זה אחד הדברים היקרים ביותר באוטו, ובמיוחד באוטו ששווה 10,000 ש"ח , בהיותי סטודנט דל תקציבים אני מחפש כל אפשרות כדי להחזיר לעצמי את המיזוג לאוטו בימים קשים אלו.

 

השאלה שלי היא אני רוצה להזמין בעצמי , או לפחות לברר בעצמי כמה עולה מדחס כזה , כששאלתי פה בעלי מקצוע הם דיברו על לא פחות מ 2000 ש"ח , ולי זה נראה קצת מוזר , כי כשאני מסתכל על מחירים של מדחסים לרכבים הרבה יותר גדולים באינטרנט ואני רואה מחירים בסביבות ה 230 דולר. הבעיה שבג'סטי המזגנים אינם מקוריים ואני לא יודע איזה סוג מזגן יש לי ואיך לחפש מחירים שלו .

 

אם מישהו יכול לעזור לי בזיהוי המדחס או במקורות לקניית מדחס או לשיפוץ המדחס , אודה לכם מאוד .

 

בתודה מראש - טל.

 

א. תברר אם זה המדחס או רק הקלאץ' החשמלי. אם התקלה הופיעה אחרי טיפול במערכת החשמל, אין סיבה שהמדחס יתקלקל. יתכן שזה רק מגע או נתיך או המצמד שלא תקינים ועלותם פחותה.

ב."הלך המדחס" זה לא אבחנה מקצועית. כל דבר אפשר לתקן - זה רק שאלה של עלות. אם תיקון המדחס יקר מהחלפתו, תמצא שעליו רשום השם של היצרן והדגם. אפשר לחפש כזה משומש או מחודש.

ג. אם אי אפשר להשיג זהה, אפשר להשיג מדחס אחר, אולם אז צריך לפעמים לעשות התאמות שונות.

ד.אם זה באמת כתוצאה של רשלנות של חשמלאי - למה הוא לא נושא בתוצאות?

 

נמרוד

פורסם

מה שהיה זה שקניתי את האוטו עם מזגן שלא עבד , היה צינור אחד קרוע והמוכר אמר שזה עלות של כ 400 ש"ח לתקן את זה.

 

עשיתי בירורים וזה באמת היתה העלות של להחליף צינור + למלא גז , חיכיתי עם זה כל החורף , ואז בקיץ הלכתי לכמה חשמלאים , לבסוף בחרתי "בזול" ביותר שהיה 400 שקל , לצערי התברר שזו הבחירה היקרה יותר, הוא באמת טען שאין לדעת אם אחרי שנחליף את הכל אם המדחס לא יתברר כמקולקל , אבל לקחתי את הסיכון , ואכן המדחס עבד יפה במשך שבועיים למרות שכל כ חצי דקה היה מפסיק ומתחיל מחדש .

לאחר שבועיים הוא מת , הלכתי לכמה לברר את הסיבה , איפה שתיקנתי אמרו משהו על זה שהמדחס לא "יונק" יותר (נגמל סוף סוף :) ) , במקום אחר נתנו לי הבחנה יותר מדוייקת שהאלקטרו מגנט הלך , ובמקום אחר סיפרו לי שבגלל שלא עשו ניקוי מערכת (לאחר שכשנה צינור אחד היה פתוח וכנראה שאבק וכל מיני כבר ישבו בפנים)

ולא החליפו את המייבש שהיה כבר ישן זה גרם להריסת המדחס.

 

למישהו יש הצעה איך אני יכול לצאת מהבלאגן בכמה שפחות ?

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

×
×
  • תוכן חדש...