Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מעוניין ברכב שנת 00'-02'

רכב אמין וטוב ושאני יוכל להנות ממנו בלי הרבה בעיות מיותרות

חשבתי על האיביזה בין השנים 00'-02' 1600 ידנית.

אני לא כל כך מכיר את הפאביה אבל אומרים שהיא טובה.

מה אתם אומרים?

VeNoM

פורסם

איביזה 02-00 מבוססת על הפולו היוצאת, והפביה מבוססת על הפולו הנוכחית.

 

הפביה מרווחת יותר ובטוחה יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

וואלה. טוב לדעת. מה בקשר למנוע מה ההבדלים בינהם?

איכות נסיעה.

אמינות?

טיפולים?

מה המחירים של הפאביה היא יותר יקרה?

VeNoM

פורסם

האיביזה נמכרה (דאז) עם המנועים הבאים:

1.6 8 שסת', המספק 75 כ"ס (בדר"כ ברמת גימור "סטלה").

1.6 8 שסת', המספק 100 כ"ס (בדר"כ ברמת גימור "סיגנו").

1.8 20 שסת' טורבו, המספק 156 כ"ס.

 

הפביה מצויידת במנועים הבאים:

1.4 8 שסת', המספק 68 כ"ס (הופסק היבוא בדגמי 03 או 04).

1.4 16 שסת', המספק 75 כ"ס (משודך לתיבה אוט' בלבד בארצנו).

1.4 16 שסת', המספק 101 כ"ס.

 

פביה 16 שסת' ידנית, עולה כ-40 למודל 02.

 

האחזקה לא זולה במיוחד, אך לא יקרה במיוחד.

גרסת ה-101 כ"ס זקוקה לאוקטן 98 - מה שמייקר את העסק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

 

גרסת ה-101 כ"ס זקוקה לאוקטן 98 - מה שמייקר את העסק.

 

היא יכולה לנסוע יפה מאד גם עם אוקטן 95 במיוחד בשנתונים היותר נמוכים.

אפשר לבחור בין 95\98 כך גם כתוב על המדבקה בפיית התדלוק.

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

איתן ידידי היקר, אפשרי 95 בשנתונים הראשונים (02 ו-03), אבל האוטו סתם יצלצל, יצרוך יותר דלק ויסע פחות טוב (וזה מניסיון עם שתי פביות :wink:).

 

חוצמזה, המדבקה מתייחסת לאירופה :wink:

שם הדלק "מעט" יותר איכותי משלנו...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני מתדלק 95 כבר בערך חצי שנה בפאביה חדשה והאוטו נוסע בדיוק אותו הדבר. מה שכן צריכת הדלק עלתה, אבל בכל מקרה חבל על הכסף.

למי שאין בעיה תקציבית אז בהחלט לתדלק 98.

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

איתן, יש הבדל מוחשי - על 95 המנוע יותר רועש, פחות מעודן וצריכת הדלק גבוה יותר.

הכי פשוט לעשות כרטיס תדלוק - ואז תשלם על 98 מחיר של 95 והבעיות יפתרו.

 

ולהזכירך, הניסיון שלנו עם הפביות "קצת" יותר גדול משלך :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טוב לשמוע שלא רק אנחנו "פראיירים" שמשקיעים וממלאים 98.

 

בני, איך צריכת הדלק?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הפאביה גם עם כיול מתלים שהרבה יותר נוח לארץ

האיביזה (כמו רוב הסיאט) קשות ברמות שאתה צריך לנסות כדי להבין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...