Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

התנהגות כביש לא תמצא שם אבל היא לא נופלת ממשפחתית גדולה כמו המונדיאו.

 

דניאל.

דניאל,

למונדיאו יש התנהגות מעולה,והיגוי עוד יותר מעולה (הכל יחסי).

ככה שאם אתה טועה שהקרייזלר בכלל באותה ליגה מהבחינות הנ"ל אתה טועה ובגדול.

פורסם

תודה לך :)

 

חיינו 8 שנים עם רכב לא אמין (סאאב) ודי הסתדרנו :) אז אני לא מאמין שהקרייזלר יכולה להיות יותר גרועה ממנה מבחינת אמינות.

בקשר לדש בורד- זה הדבר הכי מגעיל שראיתי ברכב אי פעם, אבל אני מאמין שנוכל להתסדר עם זה.

בחינת צריכת דלק, רשוםבמבחן דרכים שהוא עושה 8 בערך ממוצע.

 

בקיצור, אבא שלי דיבר עם בעל הסברינג, והתברר שזה הדגם הפחות מפואר - ללא ריפודי עור, ללא גג נפתח.

 

חשבתי שקיבלנו חבילה די נאה, אבל אחרי הבירור הנ"ל ואחרי החוות דעת שלכם בפורום אנחנו יורדים מהעסק.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

ידידי,

 

ממליץ לך בחום לפנות ולא בטלפון, למוסך המרכזי של מכשירי תנועה(יבואן קרייזלר) בפתח תקווה, שם תקבל חוות דעת מקצועית על הרכב ותקלות אופיניות.

 

דעתי מעבר לחלק המכני היא שאמריקאית זה עניין של טעם, לי יש קרייזלר סרטוגה מושקעת ואם אתה שואל אותי, לא מרצדס לא אודי ולא בטיח משתווה לנוחות של הסרטוגה.

 

קבל עצה, רכב אמריקאי בארץ קונים משומש רק אם יש לך הרבה כסף בכיס, מכיוון שרוב הסיכויים שהוא לא טופל כראוי.

פורסם
ידידי,

 

ממליץ לך בחום לפנות ולא בטלפון, למוסך המרכזי של מכשירי תנועה(יבואן קרייזלר) בפתח תקווה, שם תקבל חוות דעת מקצועית על הרכב ותקלות אופיניות.

 

דעתי מעבר לחלק המכני היא שאמריקאית זה עניין של טעם, לי יש קרייזלר סרטוגה מושקעת ואם אתה שואל אותי, לא מרצדס לא אודי ולא בטיח משתווה לנוחות של הסרטוגה.

 

קבל עצה, רכב אמריקאי בארץ קונים משומש רק אם יש לך הרבה כסף בכיס, מכיוון שרוב הסיכויים שהוא לא טופל כראוי.

 

 

סרטוגה ???

אני ממליץ לך באמת לא לעלות על בימר או מרצדס, כי אז תגלה באמת כמה הקריזלר שלך לא נוחה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קיבלנו את הסברינג בתור רכב חלופי.

אני חייב לציין שדיי נהנתי מהרכב ונורא התבאסתי כשלבסוף החזירו לנו את האוונסיס שהייתה כמה לא צפוי כמעט חודש במוסך:shock: .מישהו אמר שגם ליפניות יש תקלות???

מנקודת מבט לא ארוכה כ"כ אני הייתי מרוצה מהרכב.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

אצלנו הרכב היה מהשכרה,כלומר הדגם הפחות מאובזר.

ועדיין הוא היה מפנק יחסית אפילו שלא היה לו ריפודי עור וסאן רוף.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

הדבר ביחידי הטוב ברכב הזה זה הכוח הנא שיש מהמנוע [אתה באמת יכול להגיד שאתה מקבל בעיטה בגב כשתתן קיק]

כל השאר [אבזור פנימי ,אחיזת כביש , וחלקים יקרים] יורידו אותך די מהר לכיוון האופציות היותר איכותיות שהזכרת.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

הבנתי אותך.

גם ככה שהרכב מגיע עם כל התוספות, ניראה מבפנים על הפנים, אז החלטנו לרדת ממנו.

ואכן, יש לו מנוע די טוב.

 

בכל מקרה, תודה לכם :)

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...